return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
סגנונות מוזיקת מועדונים (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Rising
פוש גם נכלל תחת פרוגרסיב טראנס


יש ויש...
אולי דה לגאסי האורגינל אתה תגיד יותר מונוטוני והכל אבל יוניברסל ניישן זה ממש לא פרוגרסיב
וגם לא הרמיקס שלו לבק טו קאלי ועוד אלף דוגמאות
בסך הכל פוש הוא אפליפטינג
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Hell_Copter

ממש לא אחי...
אלה נקראים דאנסים...
או בשפת הישראלים האוס :p
קיצר זה ממש לא טראנס... לפחות לא האורגינלים שלהם



אה..וואלה...דאנס...
טוב נו...
העיקר הכוונה...
Scorchio
quote:
Originally posted by Rising
צח...מה שאתה אומר זה שהדיסק
Airdrawndagger
הוא פרוגרסיב טראנס?


Airdrawndagger
בהחלט כולל יצירות שהן פרוגרסיב טראנס
וגם יצירות שהם צ'ילאאוט
Fundamental
למשל
זה
Progressive Breaks
אבל
Golden Arm
זה פרוגרסיב טראנס לחלוטין
Wavy Gravy
זה כבר יוצר צ'יל כזה
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יש ויש...
אולי דה לגאסי האורגינל אתה תגיד יותר מונוטוני והכל אבל יוניברסל ניישן זה ממש לא פרוגרסיב
וגם לא הרמיקס שלו לבק טו קאלי ועוד אלף דוגמאות
בסך הכל פוש הוא אפליפטינג



דה לגאסי אפליפטינג!!!!!!!!!!!!!!
מה יש לכם אנשים גוד דמיט

דה לגאסי רחוק מכל סוג של פרוגרסיב (כולל פרוגרסיב טראנס!!) כמו שכדור הארץ רחוק מפלוטו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
דה לגאסי אפליפטינג!!!!!!!!!!!!!!
מה יש לכם אנשים גוד דמיט

דה לגאסי רחוק מכל סוג של פרוגרסיב (כולל פרוגרסיב טראנס!!) כמו שכדור הארץ רחוק מפלוטו


בוא נתערב שאתה מדבר על הרמיקס של סוונסון וגילן?
האורגינל לא יותר מדי אפליפטינג...
שלא תבין אותי לא נכון... אני אוהב הרבה יותר את הרמיקס של סוונסון וגילן... הוא אדיר!!
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בוא נתערב שאתה מדבר על הרמיקס של סוונסון וגילן?
האורגינל לא יותר מדי אפליפטינג...
שלא תבין אותי לא נכון... אני אוהב הרבה יותר את הרמיקס של סוונסון וגילן... הוא אדיר!!



אחי אני מדבר על האורגינל והוא מאה אחוז אפליפטינג...

סוונסון אנד דילן כרגיל יותר מקפיץ יותר אנרגטי...

אבל עדיין גם הרגיל הוא אפליפטינג
Rising
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אחי אני מדבר על האורגינל והוא מאה אחוז אפליפטינג...

סוונסון אנד דילן כרגיל יותר מקפיץ יותר אנרגטי...

אבל עדיין גם הרגיל הוא אפליפטינג


יש גם
club mix

האורגינל זה פרוגרסיב טראנס אהההההה
luckystrike
quote:
Originally posted by Rising
יש גם
club mix

האורגינל זה פרוגרסיב טראנס אהההההה

*agree* ...

למרות ששוב האליאס של מייק נעים בין לבין בדרך כלל ...
Scorchio
בואנה אילן אתה אחד הגנובים
The Legacy
זה פרוגרסיב טראנס טהור!
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by §chop¥
לפי דעתי צריך לעשות סגנון מיוחד להרכב כמו
flutlicht...
כל טראק שלהם הוא יצירה ולפי דעתי אין אף סגנון שיכלול אותו
צריך להיות
flutlichtstyle..:D :D

מה אתם אומרים ?



לסגנון של
flutlicht ושל S.H.O.K.K (חברים טובים)
קוראים
Hard Trance !
שניהם ענקים לדעתי
בזמן האחרון flutlicht
התחיל לעשות רמיקסים בסגנון יותר אפליפטינג

Scorchio
quote:
Originally posted by DJ_Yuval
לסגנון של
flutlicht ושל S.H.O.K.K (חברים טובים)
קוראים
Hard Trance !
שניהם ענקים לדעתי
בזמן האחרון flutlicht
התחיל לעשות רמיקסים בסגנון יותר אפליפטינג


צודק הנער...
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Scorchio
בואנה אילן אתה אחד הגנובים
The Legacy
זה פרוגרסיב טראנס טהור!



פאקין שיט נו וואי

אתה יודע מה אני לא יתווכח...
זה שובר לי אבל הרבה תאוריות בראש....

וזה בטוח לא טהור
כל כך הרבה יסודות של קלאב טראנס ואפליפטינג


בכל מקרה תן לי דוגמאות של פרוגרסיב טראנס שמזכירים בסגנונם את דה לגסי..??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement