|
כנסו#$%@# (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
יש מצב קטן שאני יהיה שם
אנחנו גם ככה רוצים ליסוע לפיתוח
אבל ירד לי המצב רוח חבל עלהזמן |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Sniper
יש מצב קטן שאני יהיה שם
אנחנו גם ככה רוצים ליסוע לפיתוח
אבל ירד לי המצב רוח חבל עלהזמן |
מה קרה מתוק ? :( |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Rising
מה קרה מתוק ? :( |
אף פעם לא קראת לי מתוק....
:( |
|
|
| ADiSH |
| quote: | Originally posted by Flotser
אף פעם לא קראת לי מתוק....
:( |
אל תדאג חמודי:) |
|
|
| Hell_Copter |
אני ותומר נוסעים לשם עכשיו
נקווה שהוא עדיין שם :D |
|
|
| Hell_Copter |
טוב אז נסענו לשם
ואני חייב לציין היה די מגניב
איזה סבא חמוד הראג'ה ראם הזה...
צחוקים אחושרמוטה!!
והוא נכנס בסוף הערב לגולף ג'י טי איי עם איזה 3 כוסיות...
קיצר היה מאוד נחמד... והוא שם מוזיקה מאוד נחמדה... ואולי נראה אותו בניצנים בקרוב :D
אלעד... יצאת פארש :) |
|
|
| Sniper |
בוא הנהההה יקבב אחד חח
היינו שם ולא שמענו מוזיקה כלום רק מוזיקה ממכוניות שעברו לידנו
ואז חשבנו שניגמר או משהו אז נסענו לארנה... |
|
|
| Scorchio |
נו תראה תגנוב הזה
מה לא ירדתם למטה יטמבל
:)
בהתחלה הוא שם שעתיים צ'יל ואמביינט דברים זונות בני זונות
אחרי זה הוא עבר ל50 דקות של פסיכודאלי עצבני
היה בנזונה |
|
|
| KosmiK-G8 |
פסיכודאלי....
really not my style...... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
פסיכודאלי....
really not my style...... |
גם לא שלי..
אבל היה בנזונה
הוא שם הרבה מוזיקה כזאת שפנאן לשמוע... לא לרקוד
ומלמעלה גם אנחנו לא שמענו
אבל ירדנו למטה וראינו את הסבא בכבודו ובעצמו :D |
|
|
| luckystrike |
אני אוהב את האמביינט שלו ...
הוא בכלל תותח - הוא גם עזר לשפונגל המון עם הטראקים
שלו ושפונגל ממש אחלה ...
הם עבדו הרבה ביחד פעם ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אני אוהב את האמביינט שלו ...
הוא בכלל תותח - הוא גם עזר לשפונגל המון עם הטראקים
שלו ושפונגל ממש אחלה ...
הם עבדו הרבה ביחד פעם ... |
שפונגל זה הוא וסיימון פוספרד... |
|
|
|
|