return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
כנסו#$%@# (pg. 2)
View this Thread in Original format
Sniper
יש מצב קטן שאני יהיה שם
אנחנו גם ככה רוצים ליסוע לפיתוח
אבל ירד לי המצב רוח חבל עלהזמן
Rising
quote:
Originally posted by Sniper
יש מצב קטן שאני יהיה שם
אנחנו גם ככה רוצים ליסוע לפיתוח
אבל ירד לי המצב רוח חבל עלהזמן


מה קרה מתוק ? :(
Flotser
quote:
Originally posted by Rising
מה קרה מתוק ? :(


אף פעם לא קראת לי מתוק....
:(
ADiSH
quote:
Originally posted by Flotser
אף פעם לא קראת לי מתוק....
:(


אל תדאג חמודי:)
Hell_Copter
אני ותומר נוסעים לשם עכשיו
נקווה שהוא עדיין שם :D
Hell_Copter
טוב אז נסענו לשם
ואני חייב לציין היה די מגניב
איזה סבא חמוד הראג'ה ראם הזה...
צחוקים אחושרמוטה!!
והוא נכנס בסוף הערב לגולף ג'י טי איי עם איזה 3 כוסיות...

קיצר היה מאוד נחמד... והוא שם מוזיקה מאוד נחמדה... ואולי נראה אותו בניצנים בקרוב :D

אלעד... יצאת פארש :)
Sniper
בוא הנהההה יקבב אחד חח
היינו שם ולא שמענו מוזיקה כלום רק מוזיקה ממכוניות שעברו לידנו
ואז חשבנו שניגמר או משהו אז נסענו לארנה...
Scorchio
נו תראה תגנוב הזה
מה לא ירדתם למטה יטמבל
:)
בהתחלה הוא שם שעתיים צ'יל ואמביינט דברים זונות בני זונות
אחרי זה הוא עבר ל50 דקות של פסיכודאלי עצבני

היה בנזונה
KosmiK-G8
פסיכודאלי....

really not my style......
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
פסיכודאלי....

really not my style......


גם לא שלי..
אבל היה בנזונה
הוא שם הרבה מוזיקה כזאת שפנאן לשמוע... לא לרקוד

ומלמעלה גם אנחנו לא שמענו
אבל ירדנו למטה וראינו את הסבא בכבודו ובעצמו :D

luckystrike
אני אוהב את האמביינט שלו ...
הוא בכלל תותח - הוא גם עזר לשפונגל המון עם הטראקים
שלו ושפונגל ממש אחלה ...
הם עבדו הרבה ביחד פעם ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
אני אוהב את האמביינט שלו ...
הוא בכלל תותח - הוא גם עזר לשפונגל המון עם הטראקים
שלו ושפונגל ממש אחלה ...
הם עבדו הרבה ביחד פעם ...


שפונגל זה הוא וסיימון פוספרד...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement