return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
כנסו#$%@#
View this Thread in Original format
Scorchio
אז ככה ראג'ה ראם מופיע היום בניין ביץ' בהרצליה בח-י-נ-ם!!!!
הוא מופיע לייב
פצצות בלאגאנים אני שם 100000000000000000000000000 מיליון אחוז
אני חושב על פגישת פורום
:)
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Scorchio
אז ככה ראג'ה ראם מופיע היום בניין ביץ' בהרצליה בח-י-נ-ם!!!!
הוא מופיע לייב
פצצות בלאגאנים אני שם 100000000000000000000000000 מיליון אחוז
אני חושב על פגישת פורום
:)



משום מה אני לא מתלהב

לא אוהב תראגה ראם הזה...
אני בקושי מכיר אותו
מה הוא מנגן..??
סגנונות שאני לא אוהב זה בטוח
-CosmicFire-
זה לא הזקן הזה??
היה בפורום לא מזמן...
Narcotic Mind
צח
עוד פרטים, שעה משהו ?
אולי נבוא
דבר איתי
Hell_Copter
פסיכודאלי לביצים
צח דבר איתי אולי אני יצטרף :D

אין לי אוטו אבל... אז אני יהיה תלוי בך :)
Shahar
מניאקיםםםםםםםםם !!@)#@)$(#@$)#@$()#@
אני מתתתתתתתתתתתתתתתתתת להיות במסיבה שלו !!!!!!!!

הוא כזה מלךךךךךךךךךך
וכן הוא מנגן פסיכודאלי עצבניייייייייייייייייייי
הוא תותתתתתחחחח!!!!!1
ADiSH
http://images.maariv.co.il/cache/ART493491.html
Scorchio
פסיכודאלי עצבני לנרתיקים בלבלות אחושרמוטה
אני שםםםםם

זה בעשר וחצי בערב
Eitan E
פחחחחח
דיג'י בן 63
מאחורי העמדת תקליטים שלו חונה אמבולנס של שח"ל?

לפי התמונה בעיתון הוא נראה לי סבא מחורפן שעושה יותר מידי "קריסטלים"
חחחחח
Gil Shwarts
נמאס לי ממנו
הוא חורש על הפורום

הוא וג'י אמ אס
שד"א מופיעים בפורום בשישי הקרוב
ואז שוב ב
4.8 בניצנים!

EternalMusic
לא סובל את GMS
ושוב כל פגישות הפורום מרוחקות מדי בשבילי
:(
Flotser
מה יש לא לסבול ב
GMS???
שונא שזורקים כאלה דברים סתם

מה עם
juice?
Bubble and Squeak?
02-younger_brother_-_the_finger_gms_rmx-ms.mp3

ועוד רבים מאוד וטובים מאוד??
איך אפשר "לא לסבול" את היצירות האלה

...



ולגבי היום אני מתתתת לללכת
למה אין לי אוטו או משהו הייתי אולי אפילו בא לבד ונדבק אליכם :)
או שלא
:p
תעזרו לי מישהו ! :wtf:
חברים שלי חנננות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement