|
Kick the baby
|
View this Thread in Original format
| Kongo_kim |
:haha: :haha: |
|
|
| Dioxys |
där har ni hela min uppväxt, fast min farsa är inte så bra på att dansa kanske :D
men fan, jag har typ växt upp med att min pappa nästan brutit min näsa i olyckshändelse :(
barnmisshandel :( |
|
|
| zamson |
| haha... farlig dans d där |
|
|
| dj_hysterix |
| "hilarous" :rolleyes: |
|
|
| [nils] |
| ouch! :/ hehe, det är ju en så illa klockren spark! :p |
|
|
| NooN |
| Aj Aj Aj...Smärta. Fin dans dock. |
|
|
| kurai |
HAHAHAHA!
THAT'S WHAT YOU DESERVE DAMN BABY!
:stongue: :disbelief |
|
|
| dj_revive_ |
| HAHAHA... jaja jag vet att det inte är snällt. Men jag kan inte låta bli att asgarva!!!!!!!!!! :haha: :haha: :haha: |
|
|
| Vizay |
mohahahahahahahaha skadeglädjen flödar! :p
ohhh god are you here again kurai :p |
|
|
| mindshooter |
hehe den är skön....
revieve din signatur är aaaldeles för stor :) |
|
|
| Xo|oX |
| heeh, ja hade den i en filmfil förr, kanska finns nånstans *letar* |
|
|
|
|