|
פיה כמה זמן לא הייתי פה
|
View this Thread in Original format
| LioR |
שלום לכולם!
שנים שלא יצא לי להכנס לפה...
למי שרוצה לדעת מכמה סיבות
1.)
איבדתי את הסיסמא ולא היה לי כוח לשחזר אותה
2.)
בקושי יוצא לי לשבת על המחשב אני כלח היום לא בבית
אבל שטויות חזרתי אני יבקר יגיב יסתכל וכו'
נ.ב
איך החתימה החדשה?
ואם מישהו פה מתנדב להכין לי חתימה אני לא יתנגד |
|
|
| KrazyDJs |
התגעגענו אחי...:)
אפילו שכל יום דיברתי איתך ב
ICQ
:P
וואלה חתימה פצצה...
למה אתה צריך אחת אחרת ? |
|
|
| LioR |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
התגעגענו אחי...:)
אפילו שכל יום דיברתי איתך ב
ICQ
:P
וואלה חתימה פצצה...
למה אתה צריך אחת אחרת ? |
אליך לא התגעגעתי
סתםםם
:stongue:
ואני רוצה חתימה חדשה קצת גיוון |
|
|
| Hell_Copter |
ברוך השב אח...
מרקים של אסא ושאר ירקות על השולחן... |
|
|
| luckystrike |
רועי יא שרוט...
:)
ברוך שובך אחי גם אנחנו לא התגעגענו יא שתן של בבון ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
רועי יא שרוט...
:)
|
אל תשאל...
אתמול הייתי באסא
הערבי הזה שוב הופיע!!!
אבל הוא בא מהתחנת דלק...
ואז הלך משם... כי הוא אמר שהוא עובד ב 8 בבוקר
אשכרה אין לו חיים!!!!!!
וההיא שדיברת איתה אז... המוכרת החדשה... גם דיברתי איתה... אמרתי לה ששמעתי עליה הרבה והכל... צחוקים
תומר היה איתי... עם עוד שני חברים שלנו... קיבלנו פינוק בנזונה |
|
|
| fishfish |
סליחה שאני מתערב ככה ביציאה לא קשורה, אבל מה זה ה"אסא" הזה שאתם כל הזמן מדברים עליו, איזה מין מקום זה, איפה זה ושאר ירקות?
פשוט ראיתי פה כמה הודעות שהמקום הוזכר ורציתי לדעת מה זה...
תודה |
|
|
| Scorchio |
אס"א:
ארגון סודי אלבני
כל האלבנים נפגשים פעם בשבוע ומתארגנים על סלט ירקות לצלילי מוזיקה ערבית משובחת.
זה עונה לך על השאלה? |
|
|
| fishfish |
| אני מניח...:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :disbelief |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אס"א:
ארגון סודי אלבני
כל האלבנים נפגשים פעם בשבוע ומתארגנים על סלט ירקות לצלילי מוזיקה ערבית משובחת.
זה עונה לך על השאלה? |
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
זה היה אחד טוב... |
|
|
| YuVaL |
סעמק נו למה חזרת
:whip: :whip:
סתם אחשלי מה קורה איתך לא רואים אותך כבר... |
|
|
| LioR |
| quote: | Originally posted by YuVaL
סעמק נו למה חזרת
:whip: :whip:
סתם אחשלי מה קורה איתך לא רואים אותך כבר... |
i am a working man dude
כל הזכויות על ההברות למשפט זה שמורות לאניטה
(ולבת שלה)
:tongue3
המבין יבין |
|
|
|
|