return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
פיה כמה זמן לא הייתי פה
View this Thread in Original format
LioR
שלום לכולם!

שנים שלא יצא לי להכנס לפה...

למי שרוצה לדעת מכמה סיבות

1.)
איבדתי את הסיסמא ולא היה לי כוח לשחזר אותה
2.)
בקושי יוצא לי לשבת על המחשב אני כלח היום לא בבית

אבל שטויות חזרתי אני יבקר יגיב יסתכל וכו'

נ.ב
איך החתימה החדשה?
ואם מישהו פה מתנדב להכין לי חתימה אני לא יתנגד
KrazyDJs
התגעגענו אחי...:)
אפילו שכל יום דיברתי איתך ב
ICQ
:P

וואלה חתימה פצצה...
למה אתה צריך אחת אחרת ?
LioR
quote:
Originally posted by KrazyDJs
התגעגענו אחי...:)
אפילו שכל יום דיברתי איתך ב
ICQ
:P

וואלה חתימה פצצה...
למה אתה צריך אחת אחרת ?


אליך לא התגעגעתי


סתםםם

:stongue:

ואני רוצה חתימה חדשה קצת גיוון
Hell_Copter
ברוך השב אח...
מרקים של אסא ושאר ירקות על השולחן...
luckystrike
רועי יא שרוט...
:)

ברוך שובך אחי גם אנחנו לא התגעגענו יא שתן של בבון ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
רועי יא שרוט...
:)


אל תשאל...
אתמול הייתי באסא
הערבי הזה שוב הופיע!!!
אבל הוא בא מהתחנת דלק...
ואז הלך משם... כי הוא אמר שהוא עובד ב 8 בבוקר
אשכרה אין לו חיים!!!!!!

וההיא שדיברת איתה אז... המוכרת החדשה... גם דיברתי איתה... אמרתי לה ששמעתי עליה הרבה והכל... צחוקים
תומר היה איתי... עם עוד שני חברים שלנו... קיבלנו פינוק בנזונה
fishfish
סליחה שאני מתערב ככה ביציאה לא קשורה, אבל מה זה ה"אסא" הזה שאתם כל הזמן מדברים עליו, איזה מין מקום זה, איפה זה ושאר ירקות?
פשוט ראיתי פה כמה הודעות שהמקום הוזכר ורציתי לדעת מה זה...
תודה
Scorchio
אס"א:

ארגון סודי אלבני

כל האלבנים נפגשים פעם בשבוע ומתארגנים על סלט ירקות לצלילי מוזיקה ערבית משובחת.

זה עונה לך על השאלה?
fishfish
אני מניח...:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :disbelief
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
אס"א:

ארגון סודי אלבני

כל האלבנים נפגשים פעם בשבוע ומתארגנים על סלט ירקות לצלילי מוזיקה ערבית משובחת.

זה עונה לך על השאלה?


חחחחחחחחחחחחחחחחחח
זה היה אחד טוב...

YuVaL
סעמק נו למה חזרת

:whip: :whip:

סתם אחשלי מה קורה איתך לא רואים אותך כבר...
LioR
quote:
Originally posted by YuVaL
סעמק נו למה חזרת

:whip: :whip:

סתם אחשלי מה קורה איתך לא רואים אותך כבר...


i am a working man dude

כל הזכויות על ההברות למשפט זה שמורות לאניטה
(ולבת שלה)
:tongue3

המבין יבין
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement