return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
למישהו פה יש כרטיסים למסיבה של קוקה קולה בניצנים? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Ariels
quote:
Originally posted by LioR
לי יש כבר 2!!!

אחד ל4.8

ל
GMS & D.J YAHEL


יא אללה ג'י-דיי יהל
!!!!!!!!אני מת ללכת
!!!!!!!ממממממתתתתתת




:tongue3 :crazy: :tongue2
...כן, בטח
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Ariels
יא אללה ג'י-דיי יהל
!!!!!!!!אני מת ללכת
!!!!!!!ממממממתתתתתת




:tongue3 :crazy: :tongue2
...כן, בטח


מה הוא ממלחמת הכוכבים ? האלו עם החברות הנוצצות המגניבות האלו ?
nimrod levi
quote:
Originally posted by Ariels
יא אללה ג'י-דיי יהל
!!!!!!!!אני מת ללכת
!!!!!!!ממממממתתתתתת




:tongue3 :crazy: :tongue2
...כן, בטח


חח ברור, הבנאדם עדיין מנגן אינטלג'נט לייף וגם
yves deruyter - back to earth

תותח על!
Ariels
quote:
Originally posted by nimrod levi
חח ברור, הבנאדם עדיין מנגן אינטלג'נט לייף וגם
yves deruyter - back to earth

תותח על!


!!!! כן אחי
melt tothe ocean
LioR
quote:
Originally posted by Ariels
!!!! כן אחי
melt tothe ocean


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח קרעת אותי

:haha: :haha: :haha:
Ariels
quote:
Originally posted by LioR
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח קרעת אותי

:haha: :haha: :haha:


וואלה

!?!?!!??! מה אני בן זונה
itamarsan
אני תאמת אירגנתי כרטיסים להופעה של מוש בן ארי ושוטי הנבואה ועידן רייכל זה יכול להיות בן זונה
וכניראה שגם נלך לאינפקנדד
Hell_Copter
quote:
Originally posted by itamarsan
אני תאמת אירגנתי כרטיסים להופעה של מוש בן ארי ושוטי הנבואה ועידן רייכל זה יכול להיות בן זונה


אני חייב לשאול...

למה?!?!?!?!?!?
Hell_Copter
למישהו יש מושג למה משמשים האלה מהפחיות?
כי יש בהם רק 5 ספרות ולא 7 כמו בפקקים של הבקבוקים...
הבנתי אי אפשר להכניס אותם למלבנים האלה ואז איך מוציאים מהם דציבלים?
KrazyDJs
DJ Astrid here i come...

יאללה בסוף היום אני וחבר שלי הצלחנו לאסוף 30 פקקים בערך..
וכנראה שאנחנו נלך ל
DJ Astrid
שום דבר אחר לא מעניין אותנו :)


ד"א
יש למישהו מושג אם אני יכל לעשות חשבון אחד ולהכניס לשם 30 דציבלים ושאני וחבר שלי נוכל להשתמש בכרטיסים ולא רק אני [ כאילו זה יהיה על שמי החשבון ]
?

Hell_Copter
quote:
Originally posted by KrazyDJs
ד"א
יש למישהו מושג אם אני יכל לעשות חשבון אחד ולהכניס לשם 30 דציבלים ושאני וחבר שלי נוכל להשתמש בכרטיסים ולא רק אני [ כאילו זה יהיה על שמי החשבון ]
?


כן אחי אתם יכולים...
מביאים לך מספר של אסמכתא שאיתו אתה בא לקופות
איתו ועם השם משתמש שלך
אם קנית 2 כרטיסים אז תביא שני מספרים פשוט שמביאים לך שם...
והסתדרת
KrazyDJs
תודה אחי :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement