|
למישהו פה יש כרטיסים למסיבה של קוקה קולה בניצנים? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
| quote: | Originally posted by LioR
לי יש כבר 2!!!
אחד ל4.8
ל
GMS & D.J YAHEL
|
יא אללה ג'י-דיי יהל
!!!!!!!!אני מת ללכת
!!!!!!!ממממממתתתתתת
:tongue3 :crazy: :tongue2
...כן, בטח |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Ariels
יא אללה ג'י-דיי יהל
!!!!!!!!אני מת ללכת
!!!!!!!ממממממתתתתתת
:tongue3 :crazy: :tongue2
...כן, בטח |
מה הוא ממלחמת הכוכבים ? האלו עם החברות הנוצצות המגניבות האלו ? |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by Ariels
יא אללה ג'י-דיי יהל
!!!!!!!!אני מת ללכת
!!!!!!!ממממממתתתתתת
:tongue3 :crazy: :tongue2
...כן, בטח |
חח ברור, הבנאדם עדיין מנגן אינטלג'נט לייף וגם
yves deruyter - back to earth
תותח על! |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
חח ברור, הבנאדם עדיין מנגן אינטלג'נט לייף וגם
yves deruyter - back to earth
תותח על! |
!!!! כן אחי
melt tothe ocean |
|
|
| LioR |
| quote: | Originally posted by Ariels
!!!! כן אחי
melt tothe ocean |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח קרעת אותי
:haha: :haha: :haha: |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by LioR
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח קרעת אותי
:haha: :haha: :haha: |
וואלה
!?!?!!??! מה אני בן זונה |
|
|
| itamarsan |
אני תאמת אירגנתי כרטיסים להופעה של מוש בן ארי ושוטי הנבואה ועידן רייכל זה יכול להיות בן זונה
וכניראה שגם נלך לאינפקנדד |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by itamarsan
אני תאמת אירגנתי כרטיסים להופעה של מוש בן ארי ושוטי הנבואה ועידן רייכל זה יכול להיות בן זונה
|
אני חייב לשאול...
למה?!?!?!?!?!? |
|
|
| Hell_Copter |
למישהו יש מושג למה משמשים האלה מהפחיות?
כי יש בהם רק 5 ספרות ולא 7 כמו בפקקים של הבקבוקים...
הבנתי אי אפשר להכניס אותם למלבנים האלה ואז איך מוציאים מהם דציבלים? |
|
|
| KrazyDJs |
DJ Astrid here i come...
יאללה בסוף היום אני וחבר שלי הצלחנו לאסוף 30 פקקים בערך..
וכנראה שאנחנו נלך ל
DJ Astrid
שום דבר אחר לא מעניין אותנו :)
ד"א
יש למישהו מושג אם אני יכל לעשות חשבון אחד ולהכניס לשם 30 דציבלים ושאני וחבר שלי נוכל להשתמש בכרטיסים ולא רק אני [ כאילו זה יהיה על שמי החשבון ]
? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
ד"א
יש למישהו מושג אם אני יכל לעשות חשבון אחד ולהכניס לשם 30 דציבלים ושאני וחבר שלי נוכל להשתמש בכרטיסים ולא רק אני [ כאילו זה יהיה על שמי החשבון ]
? |
כן אחי אתם יכולים...
מביאים לך מספר של אסמכתא שאיתו אתה בא לקופות
איתו ועם השם משתמש שלך
אם קנית 2 כרטיסים אז תביא שני מספרים פשוט שמביאים לך שם...
והסתדרת |
|
|
|
|