return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
למישהו פה יש כרטיסים למסיבה של קוקה קולה בניצנים? (pg. 4)
View this Thread in Original format
Q-PiXeL
מישהו רוצה דצבילים בעלות של החל מ-10 אג' לדציבל???

אז ככה
נכנסים לוואלה! לוחצים על הלינק של האייקונים ורינגטונים או פשוט לוחצים כאן
לאחר מכן מזמינים איזשהו אייקון, מחכים כשעה ונכנסים ללינק הבא:
http://mymusic.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=rlogin
"אם אתם כבר מחוברים למערכת תלחצו על "החשבון שלי
אם אתם לא מחוברים אז תחחברו
לאחר מכן תקישו את מספר הפלאפון אליו שלחתם את האייקון

'ווואלה! יש לכם 5 דציבלים נוספים בעלות של 50 אג
:p
רינגטונים עולים 2.5 שקל והם גם מונופוליים אז לא שווה...


אם שלחתם 2 אייקונים במכה אז פשוט צריך ללכת ללינק השני שנתתי עוד פעם ולהכניס שוב את מספר הפלאפון
Narcotic Mind
רבאק עם פלאפון האלה
אפשר לעשות את זה רק עם סלקום ואורנג
Q-PiXeL
חחחח
קח פלאפון של חבר

יענו תגיד למישהו שישלח לעצמו כמה אייקונים מהאתר ואחרי זה כנס ללינק השני ותרשום שמה תמספר שלו...

זה אמור לעבוד...


עריכה:
איזה קטעים
יש להם שמה באגים
כאילו שלחתי איזה משהו כמו 5 אולי קצת יותר אייקונים ועכשיו אני מנסה לקחת תדצבלים
הגעתי כבר ל71 דצבלים!!! וזה נותן לי להמשיך... חחחחח


וגם וואלה מחלקים רק מליון דציבלים אז תמהרו..
AnthemFreak
מישהו יכול להגיד לי איזה הופעות שוות יש בניצנים??? יש לי איזה 40 דציבלים
coby
חח לא שמתי לב שכבר פתחו עלזה טרד :)

מי פה בא לדון דיאבלו ולאסטריד ?

נעשה מפגש
Hell_Copter
לאסטריד אני בטוח יבוא
כי יש עם מי
לדון דיאבלו לא יודע אם יש עם מי בכלל...

וואי אני צריך להרשם שישאר לי כרטיס לאסטריד
יאללה אני הולך להכניס את הפקקים שיש לי :)
Q-PiXeL
אני קניתי כרטיסים לאסטריד ולדון

אפילו 4 כרטיסים לכל הופעה :D


אבל כוס אמוק זה רחוק לנסוע....
Shahar
אממ
עדיין אפשר לקנות כרטיסים אם יש לי פקקים?
Q-PiXeL
כן
Tarantula
אם אני הייתי מתחילה לאסוף, וואאווו
עם כמויות הקולה שאני שותה:)
חחחחחחח...
חבל רק לדברים שאני רוצה ללכת אני לא אוכל
אז זה כבר לא משנה:whip:

YuVaL
טוב.. אני פה בניצנים עם קובי...
יושבים פה מחכים שיתחיל המופעה המרכזי.. המחשבים פה לא זזים... מוש אם אתה רואה את ההודעה הזאת אנחנו יושבים ליד המרכז של סלקום מצד ימים איבדתי את הפלא שך....

רועי יצאת אפס שלא באת....
Hell_Copter
quote:
Originally posted by YuVaL
רועי יצאת אפס שלא באת....


יא הומו...
קמתי רק ב 6...
ולא היה לי עם מי לנסוע...
ואתה ההומו מביננו :D

דרך אגב... גם לאסטריד אני לא יבוא...
אם מישהו רוצה נאי יכול להביא לו את הכרטיס שלי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement