|
למישהו פה יש כרטיסים למסיבה של קוקה קולה בניצנים? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Q-PiXeL |
מישהו רוצה דצבילים בעלות של החל מ-10 אג' לדציבל???
אז ככה
נכנסים לוואלה! לוחצים על הלינק של האייקונים ורינגטונים או פשוט לוחצים כאן
לאחר מכן מזמינים איזשהו אייקון, מחכים כשעה ונכנסים ללינק הבא:
http://mymusic.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=rlogin
"אם אתם כבר מחוברים למערכת תלחצו על "החשבון שלי
אם אתם לא מחוברים אז תחחברו
לאחר מכן תקישו את מספר הפלאפון אליו שלחתם את האייקון
'ווואלה! יש לכם 5 דציבלים נוספים בעלות של 50 אג
:p
רינגטונים עולים 2.5 שקל והם גם מונופוליים אז לא שווה...
אם שלחתם 2 אייקונים במכה אז פשוט צריך ללכת ללינק השני שנתתי עוד פעם ולהכניס שוב את מספר הפלאפון |
|
|
| Narcotic Mind |
רבאק עם פלאפון האלה
אפשר לעשות את זה רק עם סלקום ואורנג |
|
|
| Q-PiXeL |
חחחח
קח פלאפון של חבר
יענו תגיד למישהו שישלח לעצמו כמה אייקונים מהאתר ואחרי זה כנס ללינק השני ותרשום שמה תמספר שלו...
זה אמור לעבוד...
עריכה:
איזה קטעים
יש להם שמה באגים
כאילו שלחתי איזה משהו כמו 5 אולי קצת יותר אייקונים ועכשיו אני מנסה לקחת תדצבלים
הגעתי כבר ל71 דצבלים!!! וזה נותן לי להמשיך... חחחחח
וגם וואלה מחלקים רק מליון דציבלים אז תמהרו.. |
|
|
| AnthemFreak |
| מישהו יכול להגיד לי איזה הופעות שוות יש בניצנים??? יש לי איזה 40 דציבלים |
|
|
| coby |
חח לא שמתי לב שכבר פתחו עלזה טרד :)
מי פה בא לדון דיאבלו ולאסטריד ?
נעשה מפגש |
|
|
| Hell_Copter |
לאסטריד אני בטוח יבוא
כי יש עם מי
לדון דיאבלו לא יודע אם יש עם מי בכלל...
וואי אני צריך להרשם שישאר לי כרטיס לאסטריד
יאללה אני הולך להכניס את הפקקים שיש לי :) |
|
|
| Q-PiXeL |
אני קניתי כרטיסים לאסטריד ולדון
אפילו 4 כרטיסים לכל הופעה :D
אבל כוס אמוק זה רחוק לנסוע.... |
|
|
| Shahar |
אממ
עדיין אפשר לקנות כרטיסים אם יש לי פקקים? |
|
|
| Tarantula |
אם אני הייתי מתחילה לאסוף, וואאווו
עם כמויות הקולה שאני שותה:)
חחחחחחח...
חבל רק לדברים שאני רוצה ללכת אני לא אוכל
אז זה כבר לא משנה:whip: |
|
|
| YuVaL |
טוב.. אני פה בניצנים עם קובי...
יושבים פה מחכים שיתחיל המופעה המרכזי.. המחשבים פה לא זזים... מוש אם אתה רואה את ההודעה הזאת אנחנו יושבים ליד המרכז של סלקום מצד ימים איבדתי את הפלא שך....
רועי יצאת אפס שלא באת.... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by YuVaL
רועי יצאת אפס שלא באת.... |
יא הומו...
קמתי רק ב 6...
ולא היה לי עם מי לנסוע...
ואתה ההומו מביננו :D
דרך אגב... גם לאסטריד אני לא יבוא...
אם מישהו רוצה נאי יכול להביא לו את הכרטיס שלי |
|
|
|
|