|
שלום אני חדש פה :)
|
View this Thread in Original format
| shahar_own |
אחלה פורום זה
במיוחד האשכול של ההמצלות תודה רבה!
ו...
push שולט! :gsmile:
בן 17
מרמת גן
לא מוסיף יותר חוץ מ
טראנס שולט
ואני לא מתכוון ל
GMS
וכל אלה |
|
|
| fishfish |
שלום!
אני שי, ברוך הבא...
בינתיים אין לי מה להוסיף |
|
|
| Hell_Copter |
ברוך הבא אח שלי...
אני רועי ואני אחד המודים פה...
אם יש לך בעיות, מענות, בקשות או סתם בא לך להטריד אותי מינית אז תפנה אליי
אהה ותפרט על עצמך יותר שאתה שם את הפוסט שלך במיט דה קרו...
יענו מאיפה בן כמה וכו |
|
|
| luckystrike |
ברוך הבא אם אתה רוצה שיטרידו אותך מינית פנה לאילן
...
תודה נחמה וגחמה ... |
|
|
| Rising |
| ברוך הבא לפורום..ופוש אכן שולט:) |
|
|
| shahar_own |
| Sure He Is...:D |
|
|
| KrazyDJs |
ברוך בואך לעולמו המופלא של הטראנס...
אני אליאור..
ושוקו יוטבתה שולט... |
|
|
| -CosmicFire- |
ברוך הבא אני כפיר או קיפר איך שבא לך
"Welcome To The Club":crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Flotser |
ברוך הבא!!!
אני מיכאל ואני על סף התאבדות,
אז מקווה תספיק להכיר אותי.... |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Flotser
ברוך הבא!!!
אני מיכאל ואני על סף התאבדות,
אז מקווה תספיק להכיר אותי.... |
חחחח שאתה מתכנן משהו תקרא לי טוב?!?
בבקשה אחי נעשה את זה יפה ביחד :sadgreen: :nervous: :eyespop: |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
אהלן אני בבר ואני מלך הגו'נגל הבלתי מעורער, אממממ כולם שונאים אותי פה אז תרגיש חופשי להצטרף לעדר
אם אתה שומע טרייבל דבר איתי יש לנו משהו במשותף, ולא פוש הוא לא שולט |
|
|
|
|