|
DJ Jochen - Turn Away nu verkrijgbaar bij Shadowzone!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
Ja mensen, een tijdje geleden was ik een thread begonnen over een nummer in de Deejays, ik was erachter gekomen dat het dj jochen - turn away was. Je ken em nu downen bij shadow. Ik weet dat er nog een aantal mensen op zoek waren naar dit nummer, dus ik denk ik zeg het ff.
Latuurrzzz.... |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ja mensen, een tijdje geleden was ik een thread begonnen over een nummer in de Deejays, ik was erachter gekomen dat het dj jochen - turn away was. Je ken em nu downen bij shadow. Ik weet dat er nog een aantal mensen op zoek waren naar dit nummer, dus ik denk ik zeg het ff.
Latuurrzzz.... |
bedankt man, dat was een tof lied |
|
|
| raoel |
Up um maar naar de locker.
En wat is de url van die site ??? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by raoel
Up um maar naar de locker.
En wat is de url van die site ??? |
is dat een geintje of meen je dit, je kent shadowzone toch wel???
naja http://beam.to/s-zone |
|
|
| rellivisit |
| Raoel toch. Shadow-zone is echt huge. Je kunt anders wel een kijken bij http://trancegate.x2.nu daar staan alle sites bij elkaar. |
|
|
| Dj Lex |
| wow dat is goed nieuws cool nummer is dat. Up hem idd mar ff |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Blik
is dat een geintje of meen je dit, je kent shadowzone toch wel???
naja http://beam.to/s-zone |
Ja wel.
Maar ik kom op zoveel sites dat ik het allemaal niet meer weet wat de URL daarvan is.
Ja dan moet je "favorieten" in je explorer gebruiken:D:D
Die staat al helemaal vol:D
Zal um is ff bijwerken |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by raoel
Ja wel.
Maar ik kom op zoveel sites dat ik het allemaal niet meer weet wat de URL daarvan is.
Ja dan moet je "favorieten" in je explorer gebruiken:D:D
Die staat al helemaal vol:D
Zal um is ff bijwerken |
Kan die vol zitten dan? jezus dan moet je een aardige lijst hebben zeg |
|
|
| Akira |
| nou jongnes hoe klinkt dat nummer dan ??? |
|
|
| Blik |
volgens mij is het niet de Club mix, die vind ik niet echt tof ofzo, terwijl ik me toch echt kan herinneren dat die goed was, de club mix heeft zo'n bekend melodietje, weetnie precies meer waarvan
dalijk ff de andere mixen downloaden |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Blik
volgens mij is het niet de Club mix, die vind ik niet echt tof ofzo, terwijl ik me toch echt kan herinneren dat die goed was, de club mix heeft zo'n bekend melodietje, weetnie precies meer waarvan
dalijk ff de andere mixen downloaden |
nou snel uppen in de locker en dat weten we het meteen :D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Akira
nou jongnes hoe klinkt dat nummer dan ??? |
Ik vind em een beetje op Northern Lights lijken |
|
|
|
|