|
ראנק 1 היום בדום!!!!!!!!!!!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
בואנה מורן אתה נעל
מה זה באננו?!
בנו
או בניסיו שזה השם המלא שלו |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Scorchio
בואנה מורן אתה נעל
מה זה באננו?!
בנו
או בניסיו שזה השם המלא שלו |
יא סתום בלחץ
קיצר יא פיטמה קטנה באננו זה ככה מבטאים
Benno
רועי - שוב תחזור לחפש את השמנות שאתה רוקד איתם ...
באננו\בנו\בניבניחברמ'ן בכלל לא אוהב לתקלט בגלל זה הוא
כמעט לא עושה את זה עם
PIET
...
הוא מעדיף להפיק לעומת
PIET
שמתקלט מגיל 12 ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
יא סתום בלחץ
קיצר יא פיטמה קטנה באננו זה ככה מבטאים
Benno
רועי - שוב תחזור לחפש את השמנות שאתה רוקד איתם ...
|
זה התשובה שלך להכל אה יא זיעת אשכים...
תחדש קצת :)
באננו... פחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מבטאים את זה
beno
כמו שזה נקרא!!
מה שאתה אומר זה בעצם
baneno
אם יש לך אות כפולה אתה לא מאיית את זה פעמיים!!
כמו נגיד
bottle
אתה לא מאיית את זה בוטטל
ילד מבחנה... :crazy: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה התשובה שלך להכל אה יא זיעת אשכים...
תחדש קצת :)
באננו... פחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מבטאים את זה
beno
כמו שזה נקרא!!
מה שאתה אומר זה בעצם
baneno
|
כותבים זה
BENNO
יא חתיכת הומו ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
כותבים זה
BENNO
יא חתיכת הומו ... |
אני יודע שכותבים
benno
אבל קוראים את זה כמו
beno
זה לא אשמתי שסיימת 3 יחידות אנגלית עם עובר בלחץ... :rolleyes: |
|
|
| luckystrike |
כן הומו אבל פה כותבים את זה ולא אומרים את זה
זה הרעיון בכתיבת אותיות יא מעפן ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
כן הומו אבל פה כותבים את זה ולא אומרים את זה
זה הרעיון בכתיבת אותיות יא מעפן ... |
אז תכתוב מהתחלה באנגלית ולא בעברית
אלק בננות בפיג'מות עם בנני בנוני ובאננו
חחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| DjChook |
רועי גם אתה לא יצאתי חכם במיוחד
באנגלית
Beno
יבוטא
BINO
כלומר
e
לפני
n
תשמע כמו
i
ולכן לכתוב נכון שישמע
E
צריך לכתוב
Benno
לכן, גם כותבים וגם קוראים את זה
Benno |
|
|
| Scorchio |
| עזוב שניהם לא יודעים אנגלית |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
עזוב שניהם לא יודעים אנגלית |
יודע מה סבבה אחי...
אני אולי לא יודע אנגלית אבל בנתיים אתה זה שלא הוגש על 100 לבגרות ואני כן....
אז לך תדע... |
|
|
| Scorchio |
אבל חן צודק במקרה הזה
קוראים את זה
Benno
ולא
Beno |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אבל חן צודק במקרה הזה
קוראים את זה
Benno
ולא
Beno |
אני מדבר איתך על איך אתה אומר את זה
לא איך קורא את מה שכתוב...
be-no
ככה אתה אומר את זה...
זה לא משנה איך אתה כותב
זה כמו שתגיד
xerox
זה אקסאירוקס במקום זירוקס
מבין?? |
|
|
|
|