|
ראנק 1 היום בדום!!!!!!!!!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
אני לא מאמין סתם שוטטתי לי בלילה פתאום אני קולט את זה!!!!
זה במסגרת ליין הסטיספקשן שנקסט משיקים הקיץ הזה בדום
והחדשות הרעות הם שנקסט כמו נקסט.... 22+
אני חייב להכנס
אלוהים.... |
|
|
| cluBBer |
חופשי הם שם
יתכן גם אני
ועוד איזה כמה שבועות גם
Scott Bond @ DOME
תכלס נקסט הפקות סתם זבל |
|
|
| Hell_Copter |
שמעתי על זה...
כל הזין שזה לגילאים כאלה...
אבל עם נקסט אין על מה לדבר... זה זין לכולנו
ואולי הם חרא הפקה... אבל מביאים די ג'יים מעולים |
|
|
| Black-Dragon |
הם באמת מביאים דיג'ייאים תותחים
סקוט בונד מגיע ב8.8 וארמין מגיע אחריו ב15.8
:tongue3 :crazy:
ואחריהם מתוכננים להגיע גם מקס גרהם, יוהן חילן ג'ון פלמינג ועוד..
:) |
|
|
| Sniper |
אךךךך.... הם באמת תותחים
דוגרי זה ממש ליגה שמביאים דיג'ייז כאלה לארץ..
רק כמו שכמה אמרו פה חבל שזה לא לגיל שלנו
אבל מה לעשות נצטרך לחכות קצת בסבלנות |
|
|
| Eitan E |
איזה זונות זה 22 פלוס
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( |
|
|
| KosmiK-G8 |
שמעו אין מה להגיד הם מבאסים תתחת...
הייתי מת ללכת...
או להיות ב-15.8 ארמין!!!!
אבל צריך קומבינות
משהו שקצת חסר לי... |
|
|
| DJ_Yuval |
קבלו כמה תמונות
ממה שהבנתי רק אחד מהם בא
ועוד בונוס קטן
יאמי:tongue3 :tongue3 :tongue3
:toocool: |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by DJ_Yuval
קבלו כמה תמונות
ממה שהבנתי רק אחד מהם בא
ועוד בונוס קטן
יאמי:tongue3 :tongue3 :tongue3
:toocool: |
טוב אחים שלי
לכל מביני הענייין...
מי זה בתמונה..?
פיט או בואנו (לא יודע איך לרשום תשם שלו אז אל תסתלבטו עלי כמו על מורן ) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Blacky
It's Piet.. |
אכן ...
בדרך כלל
PIET
הוא זה שמתקלט בינהם יותר - והרבה לבד בלי באננו ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
והרבה לבד בלי באננו ... |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מקינדר בואנו זה הפך לבאננו
בנני ובנוני... פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מורן יא מוזר!!!
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
|
|