|
Den perfekta festen (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| staz |
| quote: | Originally posted by dj_revive_
Tyckte att Energy 2002 i Zürich var jävligt bra. Inte perfekt men nästan. Kommer inte ihåg alla som spelade men..... DJ Energy, DJ Tatana, DJ Snowman, Mind-X, Marco V, Rank 1, Max B. Grant, Kai Tracid, ATB och Ian van Dahl live....... det var riktigt trevligt. :) | låter grymt... men trance energy hålls i holland såvitt jag vet, och inte i _schweiz_ (oops hade skrivit österrike tidigare) :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Godskitchen Global Gathering, :D
Just det, ska juh dit i år också... ;)
7 dagar kvar... |
Nästa år ska jeg med dig på det här.. .Sa du inte när vi sågs på Marco V spelningen att du fan kommer åka på Godskitchen Global Gathering tills du inte kan stå på benen längre :) Jag kanske e med på det sen men fan, när beben inte håller finns det ju alltid permobil eller rullator att ta till... :gsmile: |
|
|
| Endre |
hah, steve ;)
jag skulle ta det där med undervattens fest :eyes:
en stor undervattensläggning i medelhavet typ, och där inne har man stage och crowd area, så massa ljus som reflekteras i vatten och aahhh va fett :D
22: James Holden & Satoshi Tomiie
00: Armin Van Buuren
02: Ferry Corsten
04: Biosphere (ambient) & Marco V. Live/DJ :eyes: OMG
06-08: John Digweed & Sasha (Afterhours)
|
|
|
| WhiteRussian |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Nästa år ska jeg med dig på det här.. .Sa du inte när vi sågs på Marco V spelningen att du fan kommer åka på Godskitchen Global Gathering tills du inte kan stå på benen längre :) Jag kanske e med på det sen men fan, när beben inte håller finns det ju alltid permobil eller rullator att ta till... :gsmile: |
Du är välkommen att haka på Steve, :)
Kostar skjortan, särskilt om man är arbetslös, men jag lever lätt på vatten och bröd i några månader efter det här, ;) |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Du är välkommen att haka på Steve, :)
Kostar skjortan, särskilt om man är arbetslös, men jag lever lätt på vatten och bröd i några månader efter det här, ;) |
jo ioförsig men man kan ju oxo skaffa ett job :whip: |
|
|
| chjo |
Min perfekta fest just nu:
Paul van Dyk vs. DJ Tiesto (back to back) 8 hour concert.
O givetvis får jag välja alla låtar :p :p :p
Ska vara på en arena som tar 50-60 tusan, frampå morgonkvisten skall man kunna öppna hela taket o släppa in solen..
        |
|
|
| dj_revive_ |
| quote: | Originally posted by staz
låter grymt... men trance energy hålls i holland såvitt jag vet, och inte i _schweiz_ (oops hade skrivit österrike tidigare) :) |
Trance Energy och Energy är inte samma fest...
Energy '03 |
|
|
| dj_hysterix |
;) ;) ;) ;)
för stackarna som inte kan se bilden: LÄNK |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by dj_revive_
Trance Energy och Energy är inte samma fest...
Energy '03 |
Yes, och vad sägs om att dra dit i år igen? =)
Dj Tatana, PVD, DJ Energy, Nu NRG, Max B. Grant, DJ Noise, S.H.O.K.K. vs. FLUTLICHT etc etc.
[EDIT: Dj Energy & Tatana - Liberty (Dj Tatana Mix) e faktiskt jävligt bra :D Lyssnar på den just nu på jobbet ;)] |
|
|
| Glorie |
jag gillar den här tråden :) kul att den kom upp till ytan igen :D
här var ja på fest minsann ;) lokalen var fabulous. Mer info
på:
http://www.kupolen.nu/
de hyr alltså ut till såna events |
|
|
| ScuL |
haaaaaaaa....
verkligen! :D
min kompis bor typ minder än 1 mil därifrån :D
har varit där rätt mycket :) även käkade på McD där ;) |
|
|
|
|