return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Den perfekta festen (pg. 2)
View this Thread in Original format
staz
quote:
Originally posted by dj_revive_
Tyckte att Energy 2002 i Zürich var jävligt bra. Inte perfekt men nästan. Kommer inte ihåg alla som spelade men..... DJ Energy, DJ Tatana, DJ Snowman, Mind-X, Marco V, Rank 1, Max B. Grant, Kai Tracid, ATB och Ian van Dahl live....... det var riktigt trevligt. :)
låter grymt... men trance energy hålls i holland såvitt jag vet, och inte i _schweiz_ (oops hade skrivit österrike tidigare) :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Godskitchen Global Gathering, :D

Just det, ska juh dit i år också... ;)

7 dagar kvar...


Nästa år ska jeg med dig på det här.. .Sa du inte när vi sågs på Marco V spelningen att du fan kommer åka på Godskitchen Global Gathering tills du inte kan stå på benen längre :) Jag kanske e med på det sen men fan, när beben inte håller finns det ju alltid permobil eller rullator att ta till... :gsmile:
Endre

hah, steve ;)

jag skulle ta det där med undervattens fest :eyes:

en stor undervattensläggning i medelhavet typ, och där inne har man stage och crowd area, så massa ljus som reflekteras i vatten och aahhh va fett :D


22: James Holden & Satoshi Tomiie
00: Armin Van Buuren
02: Ferry Corsten
04: Biosphere (ambient) & Marco V. Live/DJ :eyes: OMG
06-08: John Digweed & Sasha (Afterhours)

WhiteRussian
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Nästa år ska jeg med dig på det här.. .Sa du inte när vi sågs på Marco V spelningen att du fan kommer åka på Godskitchen Global Gathering tills du inte kan stå på benen längre :) Jag kanske e med på det sen men fan, när beben inte håller finns det ju alltid permobil eller rullator att ta till... :gsmile:


Du är välkommen att haka på Steve, :)

Kostar skjortan, särskilt om man är arbetslös, men jag lever lätt på vatten och bröd i några månader efter det här, ;)
JayBee
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Du är välkommen att haka på Steve, :)

Kostar skjortan, särskilt om man är arbetslös, men jag lever lätt på vatten och bröd i några månader efter det här, ;)


jo ioförsig men man kan ju oxo skaffa ett job :whip:
chjo
Min perfekta fest just nu:

Paul van Dyk vs. DJ Tiesto (back to back) 8 hour concert.

O givetvis får jag välja alla låtar :p :p :p

Ska vara på en arena som tar 50-60 tusan, frampå morgonkvisten skall man kunna öppna hela taket o släppa in solen..

dj_revive_
quote:
Originally posted by staz
låter grymt... men trance energy hålls i holland såvitt jag vet, och inte i _schweiz_ (oops hade skrivit österrike tidigare) :)


Trance Energy och Energy är inte samma fest...

Energy '03
dj_hysterix


;) ;) ;) ;)

för stackarna som inte kan se bilden: LÄNK
cviper
quote:
Originally posted by dj_revive_
Trance Energy och Energy är inte samma fest...

Energy '03


Yes, och vad sägs om att dra dit i år igen? =)

Dj Tatana, PVD, DJ Energy, Nu NRG, Max B. Grant, DJ Noise, S.H.O.K.K. vs. FLUTLICHT etc etc.

[EDIT: Dj Energy & Tatana - Liberty (Dj Tatana Mix) e faktiskt jävligt bra :D Lyssnar på den just nu på jobbet ;)]
SteveTranz4ever
Denna arenan kanske vore nåt för framtida event då vi kan dra lika mycke folk som Sensation eller liknande :)

http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,368013,00.html

Glorie
jag gillar den här tråden :) kul att den kom upp till ytan igen :D

här var ja på fest minsann ;) lokalen var fabulous. Mer info

på:
http://www.kupolen.nu/

de hyr alltså ut till såna events
ScuL
haaaaaaaa....

verkligen! :D

min kompis bor typ minder än 1 mil därifrån :D
har varit där rätt mycket :) även käkade på McD där ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement