return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 
Den perfekta festen (pg. 3)
View this Thread in Original format
JayBee
quote:
Originally posted by ScuL
haaaaaaaa....

verkligen! :D

min kompis bor typ minder än 1 mil därifrån :D
har varit där rätt mycket :) även käkade på McD där ;)

bra då vet vi vart efterfesten äger rum :haha: :haha:
ScuL
här är en bild jag tog själv ur bilen när jag passerade där:


Lol :) vore kult att ha fest därinne
Dioxys
är inte det ett köpcentra? :conf:
Glorie
dioxys, jooo e det.. men affärerna ligger i kanterna så att säga.. det e ett stort golv i mitten :) som kan göras tomt :)
quilly
Jag vill ha en fest under bar himmel, fetaste ljudet, fetaste ljuset. Det skall vara varmt o skönt ute, inga störande moment.

Kommer direkt att tänka på "fullmoon-party" på Koh Phagnan* Thailand, är det tokfest hela natten varje fullmåne..

Men iaf, stor yta. Linan är inte jätteviktig, bara der är hard-trance med massa energi.. jag blir kär vid blotta tanken.

*Tror de var den ön, ett tag sen jag var där nu.
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by quilly
Jag vill ha en fest under bar himmel, fetaste ljudet, fetaste ljuset. Det skall vara varmt o skönt ute, inga störande moment.

Kommer direkt att tänka på "fullmoon-party" på Koh Phagnan* Thailand, är det tokfest hela natten varje fullmåne..

Men iaf, stor yta. Linan är inte jätteviktig, bara der är hard-trance med massa energi.. jag blir kär vid blotta tanken.

*Tror de var den ön, ett tag sen jag var där nu.



Men va bra då skriver jag upp dig på VIP listan till mitt party... de e så att alla SWETAs hamnar på VIP listan.... :)



quote:
Originally posted by SteveTranz4ever


Location: Endless green fields just beside the warm lake with a 1 mile shore line




DJ Line-up:

16:00 - 18:00: VIP Party, SWETA members & DJs only, prodigy DJs from SWETA will be playing, free food and bar.


18:00 - 20:00: Gareth Emery
20:00 - 23:00: Armin Van Buuren
23:00 - 02:00: Paul Van Dyk
02:00 - 03:00: Live Rank 1
03:00 - 05:00: Cosmic Gate
05:00 - 07:00: Kai Tracid
07:00 - 09:00: Mauro Picotto
09:00 - 11:00: Adam Beyer
11:00 - 12:30: Chill down with trance served by Endre
12:30 - 14:00: Jre
14:00 - 16:00: Orkidea
16:00 - 18:00: Johan Gielen
18:00 - 20:00: Paul Oakenfold
20:00 - 22:00: Le Blanc
22:00 - 24:00: John 'OO' Fleming
24:00 - 02:00: Sasha
02:00 - 04:00: Marco V
04:00 - 06:00: Lady Dana


Other info: Free water in the bars. Free beds and chairs to relax or take a nap in under the parrasoll.

Question: Why only one DJ stage ?
Answer: Cause you wanna see´em all !!!
quilly
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Men va bra då skriver jag upp dig på VIP listan till mitt party... de e så att alla SWETAs hamnar på VIP listan.... :)


Sweeeet, tnx!!
Jag kommer att vara där.. ser FETT ut :p


[EDIT]Men hur är det tänkt man ska orka?? Kollade din lina, det är inte nån av dom jag vill missa :nervous:, får leva på pasta, druvsocker och RedBull dagarna innan och under tiden :tongue2[/EDIT]
mindshooter
Jag skulle vilja utveckla stefans idé och göra det till en festival som håller på i en vecka...fortfarande 1 scen och samma DJs...fast dom får typ 8 timmar spelning var :D osså finns det vissa tider då man får sova..och vill man inte sova så finns det små tält med lite vanliga TA DJs som lirar och håller oss vakna....
quilly
quote:
Originally posted by mindshooter
Jag skulle vilja utveckla stefans idé och göra det till en festival som håller på i en vecka...fortfarande 1 scen och samma DJs...fast dom får typ 8 timmar spelning var :D osså finns det vissa tider då man får sova..och vill man inte sova så finns det små tält med lite vanliga TA DJs som lirar och håller oss vakna....


Låter som nått jag skulle orka med tom.
Sjysst tält med softa DJ's. Ni som vart på Rosklide vet att dom har chillout-tält där, soft musik och chillad atmosfär. Vore perfekt i Steves/Minshooters festival.. :D
hustler
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever


Location: Endless green fields just beside the warm lake with a 1 mile shore line




DJ Line-up:

16:00 - 18:00: VIP Party, SWETA members & DJs only, prodigy DJs from SWETA will be playing, free food and bar.


18:00 - 20:00: Gareth Emery
20:00 - 23:00: Armin Van Buuren
23:00 - 02:00: Paul Van Dyk
02:00 - 03:00: Live Rank 1
03:00 - 05:00: Cosmic Gate
05:00 - 07:00: Kai Tracid
07:00 - 09:00: Mauro Picotto
09:00 - 11:00: Adam Beyer
11:00 - 12:30: Chill down with trance served by Endre
12:30 - 14:00: Jre
14:00 - 16:00: Orkidea
16:00 - 18:00: Johan Gielen
18:00 - 20:00: Paul Oakenfold
20:00 - 22:00: Le Blanc
22:00 - 24:00: John 'OO' Fleming
24:00 - 02:00: Sasha
02:00 - 04:00: Marco V
04:00 - 06:00: Lady Dana


Other info: Free water in the bars. Free beds and chairs to relax or take a nap in under the parrasoll.

Question: Why only one DJ stage ?
Answer: Cause you wanna see´em all !!!



Jag skulle gå långt för att gå på den festen, det kan jag säga med en gång. Vore kul om du tog tag i det hela :D

St_Andrew
quote:
Originally posted by hustler
Vore kul om du tog tag i det hela :D


jaa kom igen nu stefan det kan ju inte vara så svårt :p
dbl
go steve, go steve, go steve ;)

på en sånhär fest så spelar det ingen roll om jag har pengar eller inte... lovar att komma ändå på nått jäkla sett :)


men vad sägs om en SWETA scen eller något så att vi slipper att trängas bland alla andra :) :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 
Privacy Statement