|
Den perfekta festen (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| JayBee |
| quote: | Originally posted by ScuL
haaaaaaaa....
verkligen! :D
min kompis bor typ minder än 1 mil därifrån :D
har varit där rätt mycket :) även käkade på McD där ;) |
bra då vet vi vart efterfesten äger rum :haha: :haha: |
|
|
| ScuL |
här är en bild jag tog själv ur bilen när jag passerade där:

Lol :) vore kult att ha fest därinne |
|
|
| Dioxys |
| är inte det ett köpcentra? :conf: |
|
|
| Glorie |
| dioxys, jooo e det.. men affärerna ligger i kanterna så att säga.. det e ett stort golv i mitten :) som kan göras tomt :) |
|
|
| quilly |
Jag vill ha en fest under bar himmel, fetaste ljudet, fetaste ljuset. Det skall vara varmt o skönt ute, inga störande moment.
Kommer direkt att tänka på "fullmoon-party" på Koh Phagnan* Thailand, är det tokfest hela natten varje fullmåne..
Men iaf, stor yta. Linan är inte jätteviktig, bara der är hard-trance med massa energi.. jag blir kär vid blotta tanken.
*Tror de var den ön, ett tag sen jag var där nu. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by quilly
Jag vill ha en fest under bar himmel, fetaste ljudet, fetaste ljuset. Det skall vara varmt o skönt ute, inga störande moment.
Kommer direkt att tänka på "fullmoon-party" på Koh Phagnan* Thailand, är det tokfest hela natten varje fullmåne..
Men iaf, stor yta. Linan är inte jätteviktig, bara der är hard-trance med massa energi.. jag blir kär vid blotta tanken.
*Tror de var den ön, ett tag sen jag var där nu. |
Men va bra då skriver jag upp dig på VIP listan till mitt party... de e så att alla SWETAs hamnar på VIP listan.... :)
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever

Location: Endless green fields just beside the warm lake with a 1 mile shore line

DJ Line-up:
16:00 - 18:00: VIP Party, SWETA members & DJs only, prodigy DJs from SWETA will be playing, free food and bar.
18:00 - 20:00: Gareth Emery
20:00 - 23:00: Armin Van Buuren
23:00 - 02:00: Paul Van Dyk
02:00 - 03:00: Live Rank 1
03:00 - 05:00: Cosmic Gate
05:00 - 07:00: Kai Tracid
07:00 - 09:00: Mauro Picotto
09:00 - 11:00: Adam Beyer
11:00 - 12:30: Chill down with trance served by Endre
12:30 - 14:00: Jre
14:00 - 16:00: Orkidea
16:00 - 18:00: Johan Gielen
18:00 - 20:00: Paul Oakenfold
20:00 - 22:00: Le Blanc
22:00 - 24:00: John 'OO' Fleming
24:00 - 02:00: Sasha
02:00 - 04:00: Marco V
04:00 - 06:00: Lady Dana
Other info: Free water in the bars. Free beds and chairs to relax or take a nap in under the parrasoll.
Question: Why only one DJ stage ?
Answer: Cause you wanna see´em all !!! |
|
|
|
| quilly |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Men va bra då skriver jag upp dig på VIP listan till mitt party... de e så att alla SWETAs hamnar på VIP listan.... :) |
Sweeeet, tnx!!
Jag kommer att vara där.. ser FETT ut :p
[EDIT]Men hur är det tänkt man ska orka?? Kollade din lina, det är inte nån av dom jag vill missa :nervous:, får leva på pasta, druvsocker och RedBull dagarna innan och under tiden :tongue2[/EDIT] |
|
|
| mindshooter |
| Jag skulle vilja utveckla stefans idé och göra det till en festival som håller på i en vecka...fortfarande 1 scen och samma DJs...fast dom får typ 8 timmar spelning var :D osså finns det vissa tider då man får sova..och vill man inte sova så finns det små tält med lite vanliga TA DJs som lirar och håller oss vakna.... |
|
|
| quilly |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Jag skulle vilja utveckla stefans idé och göra det till en festival som håller på i en vecka...fortfarande 1 scen och samma DJs...fast dom får typ 8 timmar spelning var :D osså finns det vissa tider då man får sova..och vill man inte sova så finns det små tält med lite vanliga TA DJs som lirar och håller oss vakna.... |
Låter som nått jag skulle orka med tom.
Sjysst tält med softa DJ's. Ni som vart på Rosklide vet att dom har chillout-tält där, soft musik och chillad atmosfär. Vore perfekt i Steves/Minshooters festival.. :D |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever

Location: Endless green fields just beside the warm lake with a 1 mile shore line

DJ Line-up:
16:00 - 18:00: VIP Party, SWETA members & DJs only, prodigy DJs from SWETA will be playing, free food and bar.
18:00 - 20:00: Gareth Emery
20:00 - 23:00: Armin Van Buuren
23:00 - 02:00: Paul Van Dyk
02:00 - 03:00: Live Rank 1
03:00 - 05:00: Cosmic Gate
05:00 - 07:00: Kai Tracid
07:00 - 09:00: Mauro Picotto
09:00 - 11:00: Adam Beyer
11:00 - 12:30: Chill down with trance served by Endre
12:30 - 14:00: Jre
14:00 - 16:00: Orkidea
16:00 - 18:00: Johan Gielen
18:00 - 20:00: Paul Oakenfold
20:00 - 22:00: Le Blanc
22:00 - 24:00: John 'OO' Fleming
24:00 - 02:00: Sasha
02:00 - 04:00: Marco V
04:00 - 06:00: Lady Dana
Other info: Free water in the bars. Free beds and chairs to relax or take a nap in under the parrasoll.
Question: Why only one DJ stage ?
Answer: Cause you wanna see´em all !!! |
Jag skulle gå långt för att gå på den festen, det kan jag säga med en gång. Vore kul om du tog tag i det hela :D |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by hustler
Vore kul om du tog tag i det hela :D |
jaa kom igen nu stefan det kan ju inte vara så svårt :p |
|
|
| dbl |
go steve, go steve, go steve ;)
på en sånhär fest så spelar det ingen roll om jag har pengar eller inte... lovar att komma ändå på nått jäkla sett :)
men vad sägs om en SWETA scen eller något så att vi slipper att trängas bland alla andra :) :p |
|
|
|
|