return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
Dark Apostle - My Rotten Pony (Demo Mix)
View this Thread in Original format
Dark Apostle
Zie hier mijne nieuwste creatie :D.....enfin toch al een demo mix ;).
Ik kan niet zeggen dat het ooit af zal geraken want ik heb nogal de neiging om iets snel beu te worden, dus enjoy wat er is of erger u dood :D ;)

Dark Apostle - My Rotten Pony (Demo Mix)
Belgian Bonzai
:toothless Sorry, absoluut mijn ding niet.
'k had in feite beter niet ge-replied, maar kom; nu weet ge toch dat ik ernaar geluisterd heb, hé ;)
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
:toothless Sorry, absoluut mijn ding niet.
'k had in feite beter niet ge-replied, maar kom; nu weet ge toch dat ik ernaar geluisterd heb, hé ;)

Nee uwe replie was juist goed. Zelf als je het niet goed vindt, dan wil ik het nog horen, anders heeft commentaar geven weinig zin ;)
Gladius
maimai, zwaren donkere stijl precies =), allé das toch het eerste wa in mij opkomt, mor euh kvin het ni slecht, allé tis natuurlijk veel te kort, mor het zou toch al als een goed introke dienen.

allé kom hup apostle, werken aan die handel, anders zit ge toch maar te niksen (ahum)!!!

-Glad
tor8024
geef mij toch maar die kat in de zon.. die strings zouden misschien toch wel even hier en daar te scherp kunnen zijn, amai mijn oren.. :p
Pumaz
Mijn oren ook jong, aaaaah!!!
En dan op de bonzai-forum zeggen da ge beter als mij produced...
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Pumaz
Mijn oren ook jong, aaaaah!!!
En dan op de bonzai-forum zeggen da ge beter als mij produced...

Tja Merzbow en Armin zullen ook zeggen van hunzelf dat ze goed producen (Merzbow is ne Japaner die Noise maakt ;)) als met elkaar een klapke doen :D

Ma bon aan die hoge strings wordt gewerkt en het begin is ook anders, anyway

STILL IN PRODUCTION :D
Tiger777
Geeft mij ook maar die kat in de zon zenne...

Percies zo't melodie'tje van zo van die vechtspellekes (zoals mortal combat en zo)...
BEACHBOY
quote:
Originally posted by Gladius
mor het zou toch al als een goed introke dienen.

Idd, als intro van een set zou dit niet slecht zijn vind ik
Dark Apostle
Ik heb besloten Dark Apostle te dumpen (als projectnaam, ni als nick zuh :p) en ga volledig de experimentel sferische toer op.

tor8024
er verandert dus niks :p
Dark Apostle
quote:
Originally posted by tor8024
er verandert dus niks :p

Miss wel, maar vroeger gebruikt ik DA voor melodische toestanden, maar om een of andere reden slaag ik er niet in iets moois te produceren, waar ik wel blijkbaar in slaag is een gevoel over te brengen, dus gaat Dark Apostle in de koelkast en wordt er iets anders uitgehaald.
Zodat als ik op een dag door de bliksem wordt geraakt en ik toevallig ineens melodisch talent krijg DA, kan gebruiken daarvoor en mensen niet automatisch doe gillen omdat ze de andere producties gewoon zijn ;)

Grab hold of your ears cause melody is going byebye (aja pijnlijke geluiden ga ik proberen te vermijden :toothless )
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement