|
R.I.P Micke, vila i frid kompis
|
View this Thread in Original format
| impulze |
kom precis hem från en underbar vecka i barcelona, fredagen den 18 juli var inte en lika rolig dag...
saknar honom redan... |
|
|
| Kongo_kim |
tråkigt och höra... var det en vän eller i familjen
my condolences [vet inte vad det heter på svenska] |
|
|
| RebeL9 |
| vem? var? hur? när? varför? :conf: |
|
|
| mindshooter |
| ledsen att höra....vad hände? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Mina tankar går till dom sörjande... ta hand om er ! |
|
|
| impulze |
| ehm, micke var en kompis till mig.. dett hände i fredags, en bilolycka.. vill inte berätta något detaljerat för det var så förbannat brutalt och det var bara han som kom till skada.. |
|
|
| mindshooter |
| Usch, vi måste alla vara försiktiga i trafiken, oftast är det inte en själv som är den som klantat sig...kan lika gärna vara nån annan... |
|
|
| zamson |
| jag beklagar sorgen |
|
|
|
|