return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
R.I.P Micke, vila i frid kompis
View this Thread in Original format
impulze
kom precis hem från en underbar vecka i barcelona, fredagen den 18 juli var inte en lika rolig dag...

saknar honom redan...
impulze
this world
Kongo_kim
tråkigt och höra... var det en vän eller i familjen

my condolences [vet inte vad det heter på svenska]
RebeL9
vem? var? hur? när? varför? :conf:
mindshooter
ledsen att höra....vad hände?
SteveTranz4ever
Mina tankar går till dom sörjande... ta hand om er !
impulze
ehm, micke var en kompis till mig.. dett hände i fredags, en bilolycka.. vill inte berätta något detaljerat för det var så förbannat brutalt och det var bara han som kom till skada..
Dioxys
oh.. beklagar :(
mindshooter
Usch, vi måste alla vara försiktiga i trafiken, oftast är det inte en själv som är den som klantat sig...kan lika gärna vara nån annan...
Sand Leaper
:(

zamson
jag beklagar sorgen
cviper
beklagar :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement