return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany

Pages: [1] 2 
OMG! Congratulations ShellSh0ck!! (GDJB finalist!)
View this Thread in Original format
Sunshine79
Congratulations Michi aka ShellSh0ck aka MICHAEL MCLEAN!! for making it to the TOP 10 in the GDJB contest!! I am so proud of you, sweetie!! I knew you could do it! Of course, it's all about WATCHING THE WAVES!!

[stolen from another thread]...

quote:
Top 10 Finalist for the GDJB Bedroom DJ Contest!
in alphabetical order:

Darren Adam - England
Joseph Anthony - Florida
Saul Bueno (Mimick) - Florida
Andrew Kazabatzakis - Greece
Cameron Marsland (Elemance) - Australia
Michael Mclean - Germany
Tim Penner (DJ Tygon) - Canada
Shehryar Qamar (Spective) - California
Martin Swanholm (Hauki) - Denmark
James Yoonseok - Canada

It was EXTREMELY difficult to get this far, so we need some time with the top 10. We'll announce the winner on the show this weekend.

There have been so many amazing sets! I'm so thankful for those of you who took the time to send in a set, there is really a lot of amazing talent out there and I can't wait to see where you all go from here.

Good Luck to the 10 finalists!!!!!


A thousand hugs honey!! We will celebrate in person in August!!:p :D :o ;) :eek: :clown: :toothless :eyes: :eyespop: :happy2: :haha: :crazy:
TomTom
Congrats ShellShock! Wish you luck though i have to say i wish that either James Yoonseok or Joseph Anthony make it beacuse they are really really good.
.-WooDY-.
WTF!!! Genial! Cngrats m8! keep up the good work! Supported by GTA-power =)
ShellSh0ck

Danke Leute. :) yea GTA - Power! ;) :toothless
DJ Cubano
Like Michi said, since this is my only chance to post in this forum.....Congratulations man, I hope you win bro!! :D
Bloodflower
sry aber ich hab absolut kein plan um was es geht,

dj contest??

shellshock sach ma watt
ShellSh0ck
quote:
Originally posted by Bloodflower
sry aber ich hab absolut kein plan um was es geht,

dj contest??

shellshock sach ma watt


jep...es war ein dj contest von GLOBAL DJ BROCAST und diversen Partnern...man sollte einen Mix einsenden von ungefähr 55 min.
Naja bin jetzt unter den letzten 10.
Das Gewinner Set...wird am 4. August mit Paules und Tiesto's set gesendet, desweiteren bekommt man noch unzählige platten und stuff.
und wie ich gehört hab nen gig in miami?!
greetz Michi
Campanile
nett nett

drück dir die daumen
ShellSh0ck
quote:
Originally posted by Campanile
nett nett

drück dir die daumen


danke danke campa...u know klassik owns ;) :D
Civic
jeah ich schließe mich dem Daumen drücken an :)

die Tracklist ist schon public oder müssen wir uns dann überraschen lassen?

ShellSh0ck
quote:
Originally posted by Civic
jeah ich schließe mich dem Daumen drücken an :)

die Tracklist ist schon public oder müssen wir uns dann überraschen lassen?


thx. :)
..nee ist noch nicht public.
überraschen ist immer gut! :D
naja ich hab jan wayne vom stapel gelassen! ;)
Stiffmaster
quote:
Originally posted by ShellSh0ck


und wie ich gehört hab nen gig in miami?!
greetz Michi


nimmste mich dann mit BITTE BITTE BITTE
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement