|
ASOT rippar (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
jahapp...dags igen...kolla runt 23.00 så borde dagens ASOT , episod 108, finnas där klar :)
ftpuppgifterna finns redan i tidigare post :) |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by Vizay
jahapp...dags igen...kolla runt 23.00 så borde dagens ASOT , episod 108, finnas där klar :)
ftpuppgifterna finns redan i tidigare post :) |
jag kommer inte in på din ftp :(
~ Connecting...
~ Connected to 213.66.155.74, waiting for response...
< 220 Vizays ftp
> USER asot
< 331 Password required for asot.
> PASS *****
< 230 User asot logged in.
> REST 1
< 350 REST supported. Ready to resume at byte offset 1.
> REST 0
< 350 REST supported. Ready to resume at byte offset 0.
> SYST
< 215 UNIX Type: L8
> PWD
< 257 "/" is current directory.
~ Login completed.
> PASV
< 227 Entering Passive Mode (192,168,0,174,220,251).
> TYPE A
< 200 Type set to A.
> LIST
! Socket Error: no connection
~ Could not retrieve directory listing for "/"
~ Disconnected
Bara jag som är mobbad? |
|
|
| Vizay |
ahhh just fan...jag sitter ju i passive mode...betyder att alla som själva sitter i passivemode inte kan tanka från mig :(
jag gör såhär....jag lägger filerna på min webbserver också, ni som kan ladda hem asot från min ftp, det är bara ni som inte kommer in som ska använda min webbserver....vill inte få för mycke trafik så mitt inet segnar ihop totalt :)
http://213.66.155.74/ASOT/
lägger upp 108 så fort den e klar :) bara 30 min kvar :D |
|
|
| Connector |
| Tack så mycket Vizay! :gsmile: |
|
|
| Vizay |
Nu finns episod 108 klarklippt å uppe på både webbservern å ftp'n
episod 108 va jävligt nice också men inte riktigt i klass med 107.
personliga favoriterna va nog:
Scarab - Vegabond (Tune Of The Week)
Binary Finary - 1998 (Ronski Speed Mix):wtf:
Lost Tribe - Gamemaster (Matt Darey 2003 Remix)
Signum - Push Through :wtf::wtf::wtf::wtf::wtf::wtf::eyespop::eyespop:
Darren Tate vs Jono Grant - Nocturnal Creatures (Jono Grant Remix)
enjoy! :) |
|
|
| Vizay |
tänkte lägga till en liten notis om att jag har bytt ip....haft lite strul med nätverket här hemma, en kraschad router kan ge en mycket jobb att göra :/
aja har uppdaterat posten där jag skrev adress till servern så den IP som står i den posten är nu rätt :) (217.209.31.9) för er som inte orkar kolla....konto o så får ni kolla dock, vill inte skriva det för mycke så jag får in massa okänt folk på ftpn |
|
|
| reveal |
du kanske skulle fixa ett namn till ditt ipnummer, som att jag har kopplat mitt ipnummer till "reveal.mine.nu", så är det enkelt för alla att hålla reda på adressen ;)
http://www.dyndns.org/ var stället jag fixade min adress på, gratis såklart |
|
|
| Vizay |
hmmm de har du rätt i....har funderat länge på saken men inte orkat...får väl ta mig ork nudå :)
ge mig nån timme så skare va fixat :)
[edit] så fixat å klart...gick på 5 minuter istället :p
adress är nu vizay.mine.nu för er som undrar....har ändrat i posten där resten av infon står också :) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by ScuL
hmm och en daterade den 15.06 2001.. har ingen aning vilken episod det är. |
Episod 3, grymmt! :D |
|
|
| sipowitz |
| Dagens trance-addict-guld stjärna till vizay som lagt upp asot'en på webservern - förgyller denna dagen då jag sitter bakom en firewall och inte kan tanka ner ngt från ftp... THANK YOU =) |
|
|
| St_Andrew |
| Japp väldigt schyst fast jag kommer inte åt den mappen med äldre ASOT rippar :( |
|
|
| Vizay |
sipo: va gör man inte för alla kära TA's :)
andrew menar du på min ftp...ska se om jag gjort någe konstigt med det accountet...typ glömt å sätta på subdirs eller nått....hold on...
som jag trodde....hade glömt ge tillåtelse för å kolla i subdirs där...e fixat nu :)
kommer förövrigt försöka samla på mig fler gamla asots :) |
|
|
|
|