|
ASOT rippar
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
först av allt tänkte jag kolla om det är någon som sitter med många ASOT rippar samlade, skulle va kul om man kunde samla dom på något sätt :)
sen tänkte jag kolla om nån som redan rippar å lägger upp på nån ftp varje vecka? har börjar rippa programmet själv varje vecka så säg till om ni vill ha annars :) |
|
|
| ice_key |
| :toothless Låter supernice det juh, hade kunnat hosta lite, men sitter på V.92 hemma o 2,54mbit hos flikkan, men till höst så ska jag nog kunna hosta en "site" med trevliga saker på :toothless |
|
|
| reveal |
hade varit coolt att ha alla :D
jag har kanske 15 stycken eller så |
|
|
| Vizay |
gylle det trodde jag också men tydligen inte :p
aja, jag hostar väl dom jag rippar iaf på min lina å kanske på nån annan ftp om jag hittar nån :)
dagens asot va otroligt grymt iaf...åtminstonde andra delen :) |
|
|
| Vizay |
ok har fixat min ftp med konto nu där jag kommer lägga alla ASOT jag rippar + eventuella äldre ASOT jag får tag på :)
Adress: vizay.mine.nu
Port: 27016
Username: asot
Password: armin
Har begränsat till max 4 connections på samma gång (har bara telia ADSL) samt max en connection per användare.
snälla gör mig tjänsten och sprid inte det här kontot utan försök hålla det till TA's only, blir min lina överbelastad av folk som inte är TA's så måste jag dra ner maxantalet användare eller stänga helt
om nån annan vill hjälpa till med FTP så säg till, ju fler vi är som delar ut på våra ftp's ju lättare kommer folk åt det :)
[edit]
la till en fil på kontot som kommer innehålla tracklists för alla ASOT som kommer :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Ahh, lite lagom klantigt att glömma fixa iordning länkningen när jag flyttade dom..
adress: tranceaddict.homeip.net
port: 7171
user: armin
pass: ASOT_
MAX users: 3
Ta för er bara... |
|
|
| x-dream |
Sitter med ett gäng asot jag oxå....
Slängde upp dom två senaste på steves ftp.... |
|
|
| ScuL |
jag har just checkad min gammla cd skivor och funnit:
ASOT #15, #17 och #18 (2001) :D
hmm och en daterade den 15.06 2001.. har ingen aning vilken episod det är. |
|
|
| Cow |
jag har från 85 o framåt + en jävla massa på o sorterade cd's :/
jag delar dom på huben när jag kommer in där, för jag e online nästan dygnet runt, men huben strular för maj för tillfället.
jag rippade själv innan men sen ville inte streamripper o min dator gå me på det längre, sen palla jag inte me att passa tider heller så nu lyssnar jag bara o laddar ner på dc efteråt :P
kan nån va snäll o berätta vad i helvete refused by target machine betyder?? |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by x-dream
Sitter med ett gäng asot jag oxå....
Slängde upp dom två senaste på steves ftp.... |
Finns mycket godis i din mapp =)
Får väll ta och skärpa mig och uppa lite oftare... |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Connector
Finns mycket godis i din mapp =)
Får väll ta och skärpa mig och uppa lite oftare... |
Jo det blir ju lite godis då å då till steve från mig :)
Försöker så gott jag kan... |
|
|
|
|