return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
MC's.. overbodig? (pg. 2)
View this Thread in Original format
TranceFool
Ik vind MC's ok als ze maar niet teveel bleren.

MOOISTE MOMENT VAN MC: Tiesto's Magik 6, laatste nummer: Pulsar - Cloudwalking ----> 'YOU WERE PART OF A LIFESESSION OF DJ TIESTO, MAKE SOME NOISE........REMEMBER HE IS NEVER AND NEVER WITHOUT YOU, COME ON......'

Daar krijg ik echt kippenvel van:p :p
Mysteric
quote:
Originally posted by Robvef
Of zoals die MC aan het begin van de set van Marco V. op Mysteryland, we are in the middle of nowhere, in the polder --> ga toch vliegen man!!!

Doe alles in het Engels of lul anders niet.

Ja die gast was een beetje jammer ja.

Die gast van Faithless (die lange neger) is dat nou een zanger of een MC??
Robvef
Naar mijn weten, een zanger. Of anders een hele goede MC :D :D :D
Miss Proximus
MC Hype! MC Hype! MC Hype! Dat is pas een MASTER of ceremony...damn...goed stemgeluid, goeie timing, goeie uitspraak, origineel, lekker bekje, lekker kontje.....voor elk wat wils!!!

Wie kent m??? Wie heeft m wel live gehoord? Man..die vent moet echt stopppen met z'n VUT, want we hebben m nodig in housepartyland...
HYPE!!!!!!!!! KOM TEEEERRRRRRUUUUUUUGG!!! IK MIS JEEEEEEE!!!!!!:)

En die d00d van Q-Dance...die zei op Qlimax dezelfde zinnetjes als op M-land!! Da's toch bagger?? Maar Bellie, je hebt wel gelijk over M-land..als Atomium een MC had gehad was het nog véél vetter geweest:D

En voor de volgende x dat Mauro da King in NL komt..neem IK vsat een doosje eieren of tomaten mee...dat is hopeloos met die mc's..z'n naam uitspreken kunnen ze toch niet..en dan ga ik ff zo'n losahwijf/vent neerrellen :D mét de eieren..:)
Remy D
Ik vindt een MC niet overbodig zolang hij zich maar niet uitslooft. Op ML vond ik de MC bij de Trance (Eclipse) heel relaxed!!! Maar bij Hardhouse (Pantheon) kon ik hem wel schieten!!!
Robvef
quote:
Originally posted by Miss Proximus
En voor de volgende x dat Mauro da King in NL komt..neem IK vsat een doosje eieren of tomaten mee...dat is hopeloos met die mc's..z'n naam uitspreken kunnen ze toch niet..en dan ga ik ff zo'n losahwijf/vent neerrellen :D mét de eieren..:)


ROFL :D :D :D

Goed idee Miss P.
raoel
Een MC kan de sfeer verhogen als ie op de juiste momenten iets zegt.
En ook niet te vaak!!!
Op het begin van de set moet hij een goede intro doen. En nog 2 / 3 keer tussen de set door een sfeer stukje brengen. Ooit is dat niet nodig maar als er zo'n "zweverig" "uplifting" soundje komt en hij zorgt dat de HELE zaal TEGELIJK meeklapt of waved is dat supervet.

Maar als een MC te veel en te lang lult kan dat de set verneuken.
En hij moet alleen op rustige momenten lullen en niet midden in en gaaf stuk.

Afgelopen IMPULZ (17-2-01) was er in de hardhouse zaal een hele goede MC, maar de impulz ervoor was er zo'n kloothommel die veel te veel lulde.
MetzZ_!!
quote:
Originally posted by Robvef


Of zoals die MC aan het begin van de set van Marco V. op Mysteryland, we are in the middle of nowhere, in the polder --> ga toch vliegen man!!!

Doe alles in het Engels of lul anders niet.


Hahaha, ja die MC was echt TE slecht! Ook tijdens 'Born Slippy' flikt ie het om er doorheen te gaan lullen!! Dan gaat ie gewoon heel grappig (NOT!) de text nazeggen! Wat een MEGA-LOSER! Ik vind dat een MC er best mag zijn om DJ's aan te kondigen en om het publiek op te zwepen tijdens de middenstukken van een plaat, maar ze hoeven van mij echt niet met de muziek mee te gaan zingen...
Robvef
Een van de weinige goede MC's die ik ken is toch wel MC Marxman die altijd op DanceValley en de Impulz feesten is (en volgende week ook op Concept).

Ik heb hem een paar keer meegemaakt en die doet waar ie voor is:


  • Aankondigen
  • Afkondigen
  • Publiek opzwepen tijdens rustige momenten
raoel
quote:
Originally posted by Robvef
Een van de weinige goede MC's die ik ken is toch wel MC Marxman die altijd op DanceValley en de Impulz feesten is (en volgende week ook op Concept).

Ik heb hem een paar keer meegemaakt en die doet waar ie voor is:


  • Aankondigen
  • Afkondigen
  • Publiek opzwepen tijdens rustige momenten

inderdaad
zo ist en nie anders

Dj Lex
quote:
Originally posted by Robvef
Een van de weinige goede MC's die ik ken is toch wel MC Marxman die altijd op DanceValley en de Impulz feesten is (en volgende week ook op Concept).

Ik heb hem een paar keer meegemaakt en die doet waar ie voor is:


  • Aankondigen
  • Afkondigen
  • Publiek opzwepen tijdens rustige momenten


ja das waar. maar meestal kunne ze de bek niet houden en gaan ze me irriteren
moogwai
quote:
Originally posted by Robvef


  • Aankondigen
  • Afkondigen
  • Publiek opzwepen tijdens rustige momenten


yep.. dat zijn de taken wat een MC moet doen :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement