|
MC's.. overbodig? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Akira |
| een MC is relaxtt...als ie het maar wel goed doet en niet elke keer er door heen gaat schreeuwen....MOet het gewoon op een leuke manier brengen.Zoals die MC's van TE UTrecht jezus wat een lachwekkende zooi Happy birtday crap voor die HOMO PUSH.... |
|
|
| New Wave |
MC is best wel relaxed inderdaad. hij moet inderdaad niet te veel slap ouwehoeren, beetje publiek wakker schudden als dat nodig is (owh wat zullen ze op Sensation veel MC's nodig hebben :D) en dj's aankondigen, goeie rijm vind ik ook wel dik relaxed.
Groeten |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by New Wave
(owh wat zullen ze op Sensation veel MC's nodig hebben :D)
Groeten |
Misschien bij Roog en Jean, maar ik denk dat het publiek en Marco V en Michel De Heij niet wakker geschud hoeft te worden.
Ja, ik ga dus. |
|
|
| New Wave |
Ja, ik ga dus.
--------------
Die discussies hebben we een maandje geleden al gehad, ik zeg der niets meer over :D
Marco V zal wel knallen vergeleken met de rest. |
|
|
| Robvef |
| Ik ga er ook geen rel over beginnen. Ik ga mijn mond er verder ook over houden. We willen het natuurlijk wel gezellig houden. |
|
|
| rellivisit |
| quote: | Originally posted by Robvef
Misschien bij Roog en Jean, maar ik denk dat het publiek en Marco V en Michel De Heij niet wakker geschud hoeft te worden.
Ja, ik ga dus. |
Ik moet nog ff kaartjes winnen. :D Anders meld ik me wel aan als MC. |
|
|
| New Wave |
kaartjes van Sensation winnen?
wat ik al zei, ik zeg der niets meer over............. |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by rellivisit
Ik moet nog ff kaartjes winnen. :D Anders meld ik me wel aan als MC. |
Als jij je werk dan wel maar goed doet!! :D :D :D |
|
|
| New Wave |
| :D gewoon slap ouwehoeren, merken ze niets van, het gaat tenslotte niet om de muziek maar om de aankleding :D (eigen woorden van ID&T) |
|
|
| MetzZ_!! |
| quote: | Originally posted by New Wave
kaartjes van Sensation winnen?
wat ik al zei, ik zeg der niets meer over............. |
Hmm, en toch al ong. 6 posts over Sensation...;) |
|
|
| New Wave |
| Ik zeg der niets meer over :D NU dan........ |
|
|
|
|