|
IMPUZL OUTDOOR!! 1 septmeber bussloo
|
View this Thread in Original format
| magrec |
Jaaaaaa impulz outdoor gaat door.
de gemeente heeft toestemming gegeven!!!!!!!!
1 setpember bussloo. |
|
|
| Bellie |
Hoe bedoel je toestemming?
Het ZOU toch al in bussloo gehouden worden alleen door MKZ zou het verplaatst worden naar E3-strand....
GREETZ!!!! |
|
|
| Robvef |
| Ja, dat wel. Maar als je kijkt naar de Gemeente Eersel, weet je ook dat ambtenaren ook nooit de waarheid spreken. Voor hetzelfde geld, hadden ze dat in Bussloo ook kunnen doen. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Bellie
Hoe bedoel je toestemming?
Het ZOU toch al in bussloo gehouden worden alleen door MKZ zou het verplaatst worden naar E3-strand....
GREETZ!!!! |
Nee zo zat het niet.
Udc/tnt had nog geen toestemming van de gemeente voorst. Het zat er ook niet in dat ze teostemming zouden krijgen voor 30 juni vanwege te weinig politie die op dat moment ter beschikking zou zijn.
Nu heeft de gemeente voorst groen licht gegeven voor 1 september.
Udc moet alleen voor goede vervoersmogelijkheden zorgen.
Aangezien er dat weekend geen treinen rijden tussen apeldoorn en amersfoort. |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by magrec
Nu heeft de gemeente voorst groen licht gegeven voor 1 september.
Udc moet alleen voor goede vervoersmogelijkheden zorgen.
Aangezien er dat weekend geen treinen rijden tussen apeldoorn en amersfoort. |
Nou dat is ook weer lekker geregeld dan!!! |
|
|
| Mysteric |
| quote: | Originally posted by magrec
Aangezien er dat weekend geen treinen rijden tussen apeldoorn en amersfoort. |
allemaal met de benewagen |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Mysteric
allemaal met de benewagen |
Grapjas, ik neem gewoon de auto. Of zorg voor een slaapplek in de buurt daar :p |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Robvef
Ja, dat wel. Maar als je kijkt naar de Gemeente Eersel, weet je ook dat ambtenaren ook nooit de waarheid spreken. Voor hetzelfde geld, hadden ze dat in Bussloo ook kunnen doen. |
Heej loop niet te lullen ja
Mijn pa werkt daar en heeft daar mede voor gezorgd (beetje pushen kan geen kwaad)
En mijn vader houd ook van Trance/Techno.....enz.enz dus het is wel duidelijk dat het in Bussloo altijd doorgaat :p
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Heej loop niet te lullen ja
Mijn pa werkt daar en heeft daar mede voor gezorgd (beetje pushen kan geen kwaad)
En mijn vader houd ook van Trance/Techno.....enz.enz dus het is wel duidelijk dat het in Bussloo altijd doorgaat :p
Greetz,
Glaniskanis |
Ik had het over gemeentes in het algemeen. En ik trouwens toch niet weten dat je vader daar werkt. Als ie ook van Trance/Techno houdt, heb je wel een toffe vader. Mooi man. :D :D |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Mysteric
allemaal met de benewagen |
Als je voor mij nou dat paard meeneemt, want jij weet toch niet hoe dat stuur en die rem werken :p |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Mysteric
allemaal met de benewagen |
| quote: | Originally posted by Robvef
Grapjas, ik neem gewoon de auto. Of zorg voor een slaapplek in de buurt daar :p |
Rob toch
Dat kwam (redelijk) mooi uit bij zijn avatar.
Alleen had ie het zo moeten posten:
| quote: | Originally posted by Mysteric
allemaal met het paard |
Maar dat wordt wel weer lijp.
ga in ieder geval wel
I'm getting an IMPULZ @ IMPULZ |
|
|
| raoel |
| Is er eigenlijkk al iets bekand van de nieuwe line-up ???? |
|
|
|
|