return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
IMPUZL OUTDOOR!! 1 septmeber bussloo
View this Thread in Original format
magrec
Jaaaaaa impulz outdoor gaat door.
de gemeente heeft toestemming gegeven!!!!!!!!
1 setpember bussloo.
Bellie
Hoe bedoel je toestemming?
Het ZOU toch al in bussloo gehouden worden alleen door MKZ zou het verplaatst worden naar E3-strand....


GREETZ!!!!
Robvef
Ja, dat wel. Maar als je kijkt naar de Gemeente Eersel, weet je ook dat ambtenaren ook nooit de waarheid spreken. Voor hetzelfde geld, hadden ze dat in Bussloo ook kunnen doen.
magrec
quote:
Originally posted by Bellie
Hoe bedoel je toestemming?
Het ZOU toch al in bussloo gehouden worden alleen door MKZ zou het verplaatst worden naar E3-strand....


GREETZ!!!!


Nee zo zat het niet.
Udc/tnt had nog geen toestemming van de gemeente voorst. Het zat er ook niet in dat ze teostemming zouden krijgen voor 30 juni vanwege te weinig politie die op dat moment ter beschikking zou zijn.

Nu heeft de gemeente voorst groen licht gegeven voor 1 september.
Udc moet alleen voor goede vervoersmogelijkheden zorgen.
Aangezien er dat weekend geen treinen rijden tussen apeldoorn en amersfoort.
Robvef
quote:
Originally posted by magrec

Nu heeft de gemeente voorst groen licht gegeven voor 1 september.
Udc moet alleen voor goede vervoersmogelijkheden zorgen.
Aangezien er dat weekend geen treinen rijden tussen apeldoorn en amersfoort.


Nou dat is ook weer lekker geregeld dan!!!
Mysteric
quote:
Originally posted by magrec

Aangezien er dat weekend geen treinen rijden tussen apeldoorn en amersfoort.


allemaal met de benewagen
Robvef
quote:
Originally posted by Mysteric


allemaal met de benewagen


Grapjas, ik neem gewoon de auto. Of zorg voor een slaapplek in de buurt daar :p
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Robvef
Ja, dat wel. Maar als je kijkt naar de Gemeente Eersel, weet je ook dat ambtenaren ook nooit de waarheid spreken. Voor hetzelfde geld, hadden ze dat in Bussloo ook kunnen doen.


Heej loop niet te lullen ja
Mijn pa werkt daar en heeft daar mede voor gezorgd (beetje pushen kan geen kwaad)
En mijn vader houd ook van Trance/Techno.....enz.enz dus het is wel duidelijk dat het in Bussloo altijd doorgaat :p


Greetz,
Glaniskanis
Robvef
quote:
Originally posted by Glaniskanis


Heej loop niet te lullen ja
Mijn pa werkt daar en heeft daar mede voor gezorgd (beetje pushen kan geen kwaad)
En mijn vader houd ook van Trance/Techno.....enz.enz dus het is wel duidelijk dat het in Bussloo altijd doorgaat :p


Greetz,
Glaniskanis


Ik had het over gemeentes in het algemeen. En ik trouwens toch niet weten dat je vader daar werkt. Als ie ook van Trance/Techno houdt, heb je wel een toffe vader. Mooi man. :D :D
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Mysteric


allemaal met de benewagen


Als je voor mij nou dat paard meeneemt, want jij weet toch niet hoe dat stuur en die rem werken :p

raoel
quote:
Originally posted by Mysteric


allemaal met de benewagen

quote:
Originally posted by Robvef


Grapjas, ik neem gewoon de auto. Of zorg voor een slaapplek in de buurt daar :p


Rob toch

Dat kwam (redelijk) mooi uit bij zijn avatar.
Alleen had ie het zo moeten posten:
quote:
Originally posted by Mysteric


allemaal met het paard


Maar dat wordt wel weer lijp.
ga in ieder geval wel

I'm getting an IMPULZ @ IMPULZ
raoel
Is er eigenlijkk al iets bekand van de nieuwe line-up ????
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement