return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Het is weer eens tijd voor een TOP 5
View this Thread in Original format
TranceFool
Het is alweer een tijdje geleden, dus ik denk laten we er weeres een thread van maken. Ik moet zeggen dat ik al een tijdje niet echt zeer strakke nummers ben tegengekomen, dus er staat wat ouds bij.

1. Unknown Promo, played by DJ Jochen, Lexion
2. DJ Scot Project - 'O' (Overdrive) (original)
3. ATB - Let U Go (Wippenberg mix)
4. Elastica - The Audience
5. DJ Jean - Lift Me Up (Barthezz uplifting mix) commercieel of nie, ik vind em lekker.
magrec
willekeurige volgorde... ik loop wel een beetje achter de laatste tijd met nieuwe nummers. Komt ook doordat ik wat meer progressive nummers a la kleinenberg cq digweed aan het zoeken ben.

1.Kai tracid - too many time [energy mix en ook warmducher mix] BEUKEN!!
2.Depeche Mode-I feel Loved (D.T.'s Labour of Love dub) oh my god deze is zo lekker.
3.Mike Vandenberg-Blue Bayou
4.Sander Kleinenberg-My lexicon (Cass&Slide remix)
5.Muse - Newborn (Paul Oakenfold's Perfecto Mix)
6. ralphie B - massive

nummer 2 3 4 zijn van sander kleinenberg's zijn essential mix die erg mindblowing is (lekker om te chillen niet echt om te dansen)
M5
brrr.....moeilijk ...ik blijf laatste paar maanden beetje hangen bij dezelfde songs !!!


maarja ik probeer het toch maar ....

Saccoman - The Recall ( Picotto answer mix)
Mauro Picotto - Like this , Like That (3am)
Mario Piu - Morpheus
Headroom - Hunt
THAT FUCT CAMERA !!!! ofzoiets ...:) artiest weet ik niet , maar als het goed is krijgt bellie hem binnen van iemand ...alvast bedankt ervoor !!
Robvef
Tja, net zoals M5, redelijk moeilijke keuze.

Maar hier dan in willekeurige volgorde:

Ralphie B - Massive
Sven Dedek - Ohrenbluten
Tiesto - Flight 643 (blijft goed)
Faithless - We Come 1 (Rollo & Sister Bliss Mix)
Cherrymoon Traxx - Needle Destruction
Mysteric
Mijn top 5 zal er dan ongeveer zo uit gaan zien:

Marc et Claude - Lovin' you (Marco V remix)
Kyau vs Albert - Outside (Nils van Gogh remx)
Saccoman - The Recall ( Picotto answer mix)
Rank 1 - Such is life (Marco V remix)
Depeche Mode - Dream on (Dave Clarke remix)
-=WVG=-
Neuj, ik vind het geen tijd voor een top5
Remy D
Muse - Newborn (Paul Oakenfold's Perfecto Mix)
Ballroom - Come Along! (Chrome remix)
Mo'Hawk - Previous Years (Original mix)
Marc et Claude - Tremble (CJ Stone remix)
Orinoko - Island (Moguai mix)
Firewall - Reflections

Deze nummers luister ik op het moment vaak. :)
Miss Proximus
looooool wvg....wat ben je toch een hooligan ;)

ik ga ff helemaal weer uit m'n rol...want ik doe mee..en dan ook nog richting trance ofzow.....waaaaaaaaa!!!:D

    * Ralphie B. - Massive (climax voor de boxen ahahaha)
    * Madonna - What it feels like...(Above & Beyond Remix)
    * Saccoman - The Recall (Picotto blabla..je weet wel :D)
    * Bill Hamel - Perspectives (weet niet hoe oud ie is)
    * (nog steeds) Fat Boy Slim - Star 69 (krijg er geen genoeg van hoor :p)


wel moeilik...maar geef mij Mauro of PvD en ik ben weer aan m'n hoogtepunt gekomen qua platenkeuze :D
Glaniskanis
01. Lazy Jones - Let Me Tell You (Original Mix) (Nieuwe DJ Astrid Productie)
02. Changall - Cyberdrive (Mix One)
03. Ralphie B - Massive (Original Mix)
04. Mario Piu - Morpheus (Original Mix)
05. DJ Jochen - Turn Away (Club Mix)


Greetz,
Glaniskanis
raoel
quote:
Originally posted by -=WVG=-
Neuj, ik vind het geen tijd voor een top5


:p:p:p:p:p
:D:D:D
HEH HEH

Dan ga ik nu ff mijn harde schijf afzoeken naar mijn top5

arno
mauro picotto - kebab
collusion - conspiracy
marc et claude - tremble (cj stone mix)
ralphie b - massive
gouryellay - tenshi (transa mix) (ik heb pas ontdekt dat ik deze nog ergens op mn harde schijf had staan maar ik had er nooit zo goed naar geluisterd, maar nu ben ik er opeens verslaafd aan ofzo):D
MetzZ_!!
In willekeurige volgorde zijn dit de platen waar ik wild van word op dit moment:


.System F VS. Armin van Buuren - Exhale

.French Kiss (Scot Project Remix) 'kWeetnie van wie deze is...

.Faithless - We Come 1 (Sister Bliss & Rollo-Mix)

.Tiësto - Flight 643

.Underworld - Born Slippy... De versie die Marco V op mysteryland draaide, dus ik denk dat het een 'Marco V-remix' is.
Superplaat! en omdat ik hem de laatste tijd steeds vaker hoor, staat ie in mijn top5.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement