return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
psychedelight
View this Thread in Original format
tjockis
hur många här är det egentligen som tycker om psytrance?
förutom jag dårå!
lonne
Jag lyssnar en del på psytrance, typ Infected, Astral, Logic Bomb,
Yahel, Alien Project mm. Det är långt ifrån det enda jag lyssnar på,
men det finns mkt bra psy trance där ute.
ShyTrance
jag lyssnar på det ibland, inte så ofta, men vissa perodier lyssnar jag på mycket psy..
mindshooter
Jag gillar när det är drag i skiten...mums...

Vet att Hysterix lyssnar en del på Sphongle...det gör juh du med Tjockis (Kenny har koll)
Sand Leaper
*rekker opp hånda*

:)
NooN
Har börjat lyssna mer och mer på Psy. Mest då på Yahel, Infected Mushroom och Astral.
Nyx
jag lyssnar på en del psytrance


shiva shidapu, hallucinogen, holy men, astral projection & infected mushroom är några av favoriterna
dj_hysterix
quote:
Originally posted by mindshooter
Vet att Hysterix lyssnar en del på Sphongle...det gör juh du med Tjockis (Kenny har koll)


yupp Shpongle rockar!!! ...rockar :crazy: Men det är ju främst för att Simon Posford (aka Hallucinogen) är med i gruppen,.. men blandat med Raja Rams flöjt....mmmm:D *öron-godis*

Sen är det ju psy oxå som jag lyssnar främst på ..eller.....jag lyssnar lika mycket på psy som jag lyssnar på uplifting :) :p :D

bra grupper är: Alien Project, PSYSEX, Astrix (älskar), Cosma, Psydrop, Infected Mushroom, GMS och Spirallianz (tech-trance..men det ingår i psy, säger vi:p )

Kenny: "och drag i skiten" måste väl vara fullon då va ? :gsmile:
Glorie
quote:
Originally posted by Sand Leaper
*rekker opp hånda*

:)


hahahahaha :D :D:crazy: :stongue: varoligt det lät :)

jag me...MEN, ja gillar bara två genres av psytrance'n...kommer inte ihåg den ena nu, men progressive psy gillar ja iaf :p sen måste ja fråga en kompis om den andra genren ja gilla... hoho :)
reveal
vad är skillnaden på psy och goa?

Glorie
goa va det tidiga från indien (slutet av 80-talet? - början av 90-talet) och låter annorlunda... sen kom psy'n ur det :p och psy'n utvecklades i väldigt många grenar ef. det.
reveal
quote:
Originally posted by Glorie
låter annorlunda...


tack, då vet jag! :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement