|
psychedelight
|
View this Thread in Original format
| tjockis |
hur många här är det egentligen som tycker om psytrance?
förutom jag dårå! |
|
|
| lonne |
Jag lyssnar en del på psytrance, typ Infected, Astral, Logic Bomb,
Yahel, Alien Project mm. Det är långt ifrån det enda jag lyssnar på,
men det finns mkt bra psy trance där ute. |
|
|
| ShyTrance |
| jag lyssnar på det ibland, inte så ofta, men vissa perodier lyssnar jag på mycket psy.. |
|
|
| mindshooter |
Jag gillar när det är drag i skiten...mums...
Vet att Hysterix lyssnar en del på Sphongle...det gör juh du med Tjockis (Kenny har koll) |
|
|
| Sand Leaper |
*rekker opp hånda*
:) |
|
|
| NooN |
| Har börjat lyssna mer och mer på Psy. Mest då på Yahel, Infected Mushroom och Astral. |
|
|
| Nyx |
jag lyssnar på en del psytrance
shiva shidapu, hallucinogen, holy men, astral projection & infected mushroom är några av favoriterna |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Vet att Hysterix lyssnar en del på Sphongle...det gör juh du med Tjockis (Kenny har koll) |
yupp Shpongle rockar!!! ...rockar :crazy: Men det är ju främst för att Simon Posford (aka Hallucinogen) är med i gruppen,.. men blandat med Raja Rams flöjt....mmmm:D *öron-godis*
Sen är det ju psy oxå som jag lyssnar främst på ..eller.....jag lyssnar lika mycket på psy som jag lyssnar på uplifting :) :p :D
bra grupper är: Alien Project, PSYSEX, Astrix (älskar), Cosma, Psydrop, Infected Mushroom, GMS och Spirallianz (tech-trance..men det ingår i psy, säger vi:p )
Kenny: "och drag i skiten" måste väl vara fullon då va ? :gsmile: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Sand Leaper
*rekker opp hånda*
:) |
hahahahaha :D :D:crazy: :stongue: varoligt det lät :)
jag me...MEN, ja gillar bara två genres av psytrance'n...kommer inte ihåg den ena nu, men progressive psy gillar ja iaf :p sen måste ja fråga en kompis om den andra genren ja gilla... hoho :) |
|
|
| reveal |
| vad är skillnaden på psy och goa? |
|
|
| Glorie |
| goa va det tidiga från indien (slutet av 80-talet? - början av 90-talet) och låter annorlunda... sen kom psy'n ur det :p och psy'n utvecklades i väldigt många grenar ef. det. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
låter annorlunda... |
tack, då vet jag! :p |
|
|
|
|