Achtung: X-Qlusive Deutschland 1-11-2003
|
View this Thread in Original format
Shabbaman |
Am 1. November wird jeder harte deutsche DJ infiltrieren in der holl�ndischen HMH!!
Sei dabei, oder....
Oder was?
Ik heb nog geen informatie over de line-up gevonden, maar ik vond x-qlusive italia wel zeer goed, met een verrassende line up (ARE JOE RIDDIE?) |
|
|
moogwai |
Ben wel benieuwd naar de line-up, want zoveel duitse "hardstyle" Dj's ken ik niet... ff denken...
- Kai Tracid
- Hennes en Cold (Derb)
- DJ Scot Project
- Gary D
Verder kom ik al niet... Cosmic Gate/Dumonde en die andere Bitte En Beat dj's zullen ook wel te soft zijn :) |
|
|
basvh |
Na vorig jaar Mysteryland heb ik de Hardstyl vaarwel gezegd. Ben dus niet op dit feestje te vinden. UK hardhouse is veeeeel dansbaarder en groovyer naar mijn mening, of niet optimus?? Maar Dr.Kuipers zal wel weer gaan maar jah hij is ook q dance addict! |
|
|
arj1o1 |
quote: | Originally posted by basvh
Na vorig jaar Mysteryland heb ik de Hardstyl vaarwel gezegd. Ben dus niet op dit feestje te vinden. UK hardhouse is veeeeel dansbaarder en groovyer naar mijn mening, of niet optimus?? Maar Dr.Kuipers zal wel weer gaan maar jah hij is ook q dance addict! |
uk hardhouse is toch wel een beetje dood ofniet. vroeger keek ik best vaak op bangingtunes naar nieuwe uk hardhouse platen maar er komen vrij weinig nieuwe platen daar nu |
|
|
franzelare |
als ze nou gewoon melani di tria boeken en die meid ff lekkere techno laten spelen :) |
|
|
basvh |
quote: | uk hardhouse is toch wel een beetje dood ofniet. vroeger keek ik best vaak op bangingtunes naar nieuwe uk hardhouse platen maar er komen vrij weinig nieuwe platen daar nu |
Anderhalf jaar bloedde de echte pure uk hardhouse dood. Elke nieuwe nukleuz en tidy release kon je blind kopen voor die tijd. Opeens kon dat niet meer omdat het allemaal 1 zelfde deuntje was. . In diezelfde periode kwam in NL de Hardstyl opeens echt op. Het duurde zker 6 maanden voordat de engelse UKHH labels (nukleuz,Tidy,Frantic) met nieuwe dingen begonnen (tidy two bijv, ook vind je bij alle labels meer techno en trance invloeden in de platen, ook veel minder van die blije deuntjes er doorheen)
Probleem in NL: Veel nederlandse UKHH-huis-tuin-en-keuken djs (dj in kroeg,lokale disco,slaapkamer djs) zijn opeens door de HS opleving kei veel HS gaan kopen, met als gevolg dat er vrij weinig tot niets UKHH platen nederland meer binnenkomen. Omdat de markt gewoon te klein is, Aleen Groove Connection in a'dam wil nog wel eens optijd nieuwe zeldzame platen krijgen.
Maar goed uk hh heeft dus doorstart gemaakt. Elke HH djs is dus wat anders gaan draaien. Afgelopen zdag hoorde je echt het erschil pas goed. Ik ken lisa lashes van haaar oude hardhouse euphoria cd, op dv hoorde je daar weinig meer van terug. Ok de hardhouse hoover sounds zitten er nog in, maar nummers zoals gridlock -fantastic thing (uk gold remix) draaide ze eigenlijk niet meer. Terwijl ze daar eerst om bekend stond. Toch komen er nog steeds wel van die typische uk hh knallers uit hoor, heb er paar in mijn platentassie zitten
EDIT
Tom Harding Tracklist van afgelopen zaterdag
Innergy, Commet Crash Test (Detox);
Lectrolux, Fearless, Rough & Ready Remix (TEC)
; DK, Murder was the Bass (DK)
; Scott Mac, Damager 02 (Limit)
; Toms Rawgirl Bootleg (CDR)
; Mauro Picotto, New Time New Place (Primate)
; NIL vs Miss Tracy, King of Clubs, Techtrance Mix (TEC)
; Donnel & Douglas, Club is Open (Phobos)
; Azure, Sunset Bootleg (CDR)
; Headz Up, Hit it Harder (Impetuous)
; Unknown, Unknown (Redemption)
; Organ Donors, 4 Tribes, Clive King Remix (Nukleuz)
; The Headliners, Whos My DJ?, Prototype Mix (AM:PM)
; DJ Mind-X, Nightingale (Overdose)
Toch wat anders dan de Tom H van paar jaar terug |
|
|
Remy D |
Ik ga hier zeker heen. Ben nog naar alle Exqlusive's geweest en ze waren allemaal TOP!! Verder zal ook zeker DJ Arne L 2 :D:D:D er draaien en Mikro Milano. |
|
|
arj1o1 |
quote: | Originally posted by Remy D
Ik ga hier zeker heen. Ben nog naar alle Exqlusive's geweest en ze waren allemaal TOP!! Verder zal ook zeker DJ Arne L 2 :D:D:D er draaien en Mikro Milano. |
hehe mikro milano is dat z'n zoontje ofzo.:toothless |
|
|
Shabbaman |
UK hardhouse is veeeeel dansbaarder en groovyer naar mijn mening, of niet optimus?? |
Toen ik voor het eerst van het xqlusive concept hoorde, dacht ik ook dat een xqlusive UK wel snel op het programma zou staan. xqlusive, leuke buitenlandse dj's, met naast de bekende ook de wat minder bekende dj's. Daarom vind ik het ook een beetje raar dat ze na itali� een x-qlusive holland organiseerden. Een gemiste kans... |
|
|
Optimus |
Na vorig jaar Mysteryland heb ik de Hardstyl vaarwel gezegd. Ben dus niet op dit feestje te vinden. UK hardhouse is veeeeel dansbaarder en groovyer naar mijn mening, of niet optimus?? |
Ja, vind ik ook ja:) Minder beukend muziek, wel sneller, dansbaarder en zit meer pit in.
Dat de echte Uk style verdwijnt vind ik wel zonde... ik vind het nog steeds heerlijk om erop te dansen.
Over dat Q-dance geen UK doet, dat is toch het terrein van UDC. Q-dance heeft hardstyle, UDC de UK. Zo ligt het nou eenmaal. UDC zal nooit een hardstylefeest organiseren, en Q-dance nooit een UK HH. |
|
|
basvh |
quote: | Originally posted by Optimus
UDC zal nooit een hardstylefeest organiseren, en Q-dance nooit een UK HH. |
De 1e paar qlubtempo feesten waren UKHH georienteerd. Vanaf de 3e werd het HS |
|
|
arj1o1 |
De 1e paar qlubtempo feesten waren UKHH georienteerd. Vanaf de 3e werd het HS |
waarschijnlijk omdat eerst bij de uk hh meer geld te verdienen wa$ en daarna bij de hardstyle omdat de uk hh een beetje uit$tierf |
|
|
|
|