|
Paul Van Dyk - Live At Nature One 2003 SVCD
|
View this Thread in Original format
| MiB |
dax för en liten video igen =) denna gång blev det pvd's tur från nature one..
rippat från VIVA.. (tror det är hela setet) åter igen får jag köra upp den på steve-o's burk,
(ska se om det finns plats bara) men den e på g alla fall...
vet inte om tracklisten stämmer överens med videon men men..

:D :D :D :D :D
NJOY!!!
//MiB-O
EDIT: tog bort playlisten.. stämmer inte med videon =)
(Vill dock veta vilken låt 2 är på del 3 , den när breaket är när han börjar babbla på tyska..låter som silverblue nästan..(när ni fått ner den o när steves burk är öppen =)))
EDIT igen =): kom på vilken låt det va nu... Ron Van Den Beuken - Timeless |
|
|
| Kongo_kim |
WEEEHEEEYYYY
Here comes the MIB |
|
|
| x-dream |
| Wicked....Blir till att dra hem den när steves burk är på...:D |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by x-dream
Wicked....Blir till att dra hem den när steves burk är på...:D |
Den är ju aldrig på... har steve dött? :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Connector
Den är ju aldrig på... har steve dött? :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: | Ha ha... nej då inte har jag dött... men jag kan inte heller ha på min dator jämt, den kommer igång så fort jag e hemma från jobbet... alltså 18.00
ps. datorn va på i 2 v under hela min semester ;) |
|
|
| TrancE_GyLLe |
| aahh 3 timmar kvar tills burkens slås på!!! aja bara att vänta då... |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ha ha... nej då inte har jag dött... men jag kan inte heller ha på min dator jämt, den kommer igång så fort jag e hemma från jobbet... alltså 18.00
ps. datorn va på i 2 v under hela min semester ;) |
haha, trodde att du var död då jag aldrig ser dig på icq längre ;)
pözz på dig :clown: |
|
|
| DJ_Laszlo |
Vill också haaaa...
adressen till Steve-o's burk? Eller någon annan som kan vara vänlig nog att skicka den till mig...:rolleyes: |
|
|
| Connector |
| ursäkta MiB, men jag måste vara blind. Var la du videon? Letar som en gnu men hittar inget... boohooo |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Connector
ursäkta MiB, men jag måste vara blind. Var la du videon? Letar som en gnu men hittar inget... boohooo |
Kan vara så att han inte laddat upp den ännu... |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by x-dream
Kan vara så att han inte laddat upp den ännu... |
misstänkte det med efter ett tag =)
Så nu trösttankar jag från din mapp :D
Du uppar flitigt. Duktig pojke =) |
|
|
| MiB |
| den e på g nu ... har lite holländare på besök som man måste roa =) har ju fått alla mina balla cola burkar nu med tiesto mysteryland sensation impulz dance valley loggarna på =))) |
|
|
|
|