return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Skumma drömmar.... (pg. 2)
View this Thread in Original format
dbl
har haft MAAASSSAAAA skumma drömmar.

bla att min lillebrorsa har jagat mig med en stor jäkla kniv och jag inte kan springa... springer typ i slowmotion och han kommer närmre och närmre.... hel jobbigt.

när jag va i ayia napa drömde jag massa drömmar om att jag va ute och festade och när jag vaknade till så va jag hel säker på att jag hade varit och festat och undrade hur fan jag kommit i sängen.
sen när jag somnar om händer samma sak igen.. och igen, och igen, och igen..............

inte mina skummaste drömmar, men har haft en hel del
Kongo_kim
quote:
Originally posted by dbl
har haft MAAASSSAAAA skumma drömmar.

bla att min lillebrorsa har jagat mig med en stor jäkla kniv och jag inte kan springa... springer typ i slowmotion och han kommer närmre och närmre.... hel jobbigt.



Jag hatar drömmar när man springer i slo-mo.
Och när man slåss i slo-mo medans den andra slåss som Lennox Lewis.
St_Andrew
quote:
Originally posted by dbl
när jag va i ayia napa drömde jag massa drömmar om att jag va ute och festade och när jag vaknade till så va jag hel säker på att jag hade varit och festat och undrade hur fan jag kommit i sängen.
sen när jag somnar om händer samma sak igen.. och igen, och igen, och igen..............


Säker på att du drömmde? :p
dbl
quote:
Originally posted by St_Andrew
Säker på att du drömmde? :p


hoppas det, för jag hade bara på mig kalsongerna ;)

men man vet ju aldrig.. har en del minnesluckor och så
Nicke
Jag drömmer konstiga drömmar hela tiden. Ganska ofta att jag ser mej själv tex. Sen lite mindre trevliga drömmar, som att man vet att man måste röra på sej, men man kan inte. Och att man har jävligt brått nånstans, men man blir alltid upptagen av nåt annat.

I natt drömde jag att jg körde bil, och några kompisar var med och åka. Det var sent och mörkt och blixtrade lite. Sen såg jag en regnbåge, som egentligen inte bara var en båge, utan en cirkel, och regnbågen ändrade färg och former, lite som den där screensavern som en boll blir en kub som blir nåt annat. När jag såg det började jag fundera på hur kraftfull dator Gud måste ha för att kunna styra hela himlen.. :toothless Sen tror jag inte att det hände nåt mera.
NooN
quote:
Originally posted by Nicke
I natt drömde jag att jg körde bil, och några kompisar var med och åka. Det var sent och mörkt och blixtrade lite. Sen såg jag en regnbåge, som egentligen inte bara var en båge, utan en cirkel, och regnbågen ändrade färg och former, lite som den där screensavern som en boll blir en kub som blir nåt annat. När jag såg det började jag fundera på hur kraftfull dator Gud måste ha för att kunna styra hela himlen.. :toothless Sen tror jag inte att det hände nåt mera.


Det där lät mer som en beskrivning utav en svamptrip :p
Kongo_kim
En mardröm jag hade för typ en månad sen..

Jag satt i ett flygplan. Flygplanets motorer dör vi störtar och kraschar in i Solberga Sjukhus som ligger 20 m från jag bor.
När planet krascha så var det inte från min synvinkel utan utanpå planet typ som i en film.

Precis när det kraschade så blev det helt svart.
Jag tänkte rör på dig rör på dig men jag kunde inte röra på mig sen efte några sekunder rörde jag på mig. Då tänkte jag öpnna ögonen öpnna ögonen men kunde inte göra det så jag trodde jag var död sen efter några sekunder öpnnade jag ögonen och kunde inte somna om.

Det var jävligt otäckt
NooN
Man vaknar upp, kallsvettig och skakar som ett asplöv. Fy fan för det asså.
Nicke
quote:
Originally posted by NooN
Det där lät mer som en beskrivning utav en svamptrip :p


På tal om svamp, så drömde jag om nån som kallades för Johan Svamp inatt.. :crazy: :nervous:
JayBee
jag hadde en skum dröm för någon natt sedan om att jag skulle på kryssningen men så hadde steve glömt att fixa så att hytterna var tillsammans så därför blev det så att av alla i mina hytter så kunde bara jag åka med på kryssningen.

sen när kryssningen började så åkte båten alldrig någonstans utan den stog bara stilla i hamnen när festen började och sen så rullade de ner stora bio dukar på både dansgolven.. sen så sakta men säkert förvandlades min dröm till en helt annan där min gamla jumpa lärare från lågstadiet var en commando soldat och min mentor, han tränade mig och några andra från kryssningen. och så sprang vi omkring på bryggor och gömde oss.. och sen vaknade jag och så samma dag läste jag steve's post att han lyckats få ihop oss!

tack och lov, då får alla andra i mina hytter åka med :)

quilly
quote:
Originally posted by St_Andrew

Gör man allt som man drömmer i verkligheten oxå fast med nått annat?


Jag har vid flera tillfällen vaknat upp ur en våt dröm, då jag faktiskt i verkligehetn varit inblandad i de aktiviteter drömmen handlat om... :p
Det är mkt trevligt!!
M1cro5lave
Jag drömde en gång om att en gigantisk färja helt av trä flög omkring över hela världen för att samla upp döda personer. Dess syfte var alltså att plocka upp de döda, och bara de döda kunde se denna färjan av trä. Jag kommer ihåg att jag var kvar i huset då den kom, och precis när jag gick på färjan så rasade hela huset ihop av någon anledning.
Ombord på färjan såg jag många av mina kompisar, jag kunde inte förstå varför de var döda, kunde de ha dött samtidigt som mig? Själv vet jag inte hur jag dog, men det verkar som om en hel del som jag kände hade dött samtidigt. Jag träffade på folk som bodde långt ifrån mig som också dött i samma stund. Jag la främst märke till min hemska gymnastiklärare som spelade basket, hon terroriserade mig under hela terminen när vi hade henne i gymnastiken.
Det märkligaste är nog vem som var kapten på skeppet, nämligen Askungen själv! Jag fattar inte riktigt hur det hela hänger ihop, har funderat på det men inte kommit fram till något vettigt svar.

Drömmer ofta om märkliga saker som vålnader, bomber, döda, häxor, björnar, kossor och tåg. Att drömma om kor och tåg kanske inte verkar som nått konstigt, men det är i sammanhangen det blir märkligt.
t.ex 20m höga kor och tåg som förvandlar en till en annan person osv.

Skulle vara kul att tyda drömmar, någon som vet hur man gör?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement