|
Futurama
|
View this Thread in Original format
| reveal |
Sista avsnittet har gått, nu är serien nedlagd. Gillade iofs de första säsongerna bäst, de 2 senaste har inte varit lika bra... men tråkigt ändå, FOX lägger alltid ner bra serier verkar det som...
Bästa serien nånsin är lätt Family Guy, det lade de ner efter bara 3 säsonger :(
(Jag har alla 72 avsnitt av Futurama som mpeg ifall nån är sugen.) |
|
|
| ice_key |
Nice :clown: har alla oxå, ska vi bilda klubb?
Har alla Simpson oxå, ngra på säsong 7 oxå :toothless |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by ice_key
Har alla Simpson oxå, ngra på säsong 7 oxå :toothless |
:conf:
vaddå några på säsong 7? |
|
|
| ice_key |
| Ej komplett säsong att säga :nervous: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by ice_key
Ej komplett säsong att säga :nervous: |
läser du igenom vad du skriver? "Ej komplett säsong att säga" :stongue: ;)
är alla avsnitt i samma kvalitet/format? jag själv gillar inte när det är blandat |
|
|
| ice_key |
| Felåt då :tongue3 Menar EJ KOMPLETT SÄSONG :nervous: alla är i SVCD :toothless |
|
|
| reveal |
:)
låter dock som en fin samling, alla i svcd dessutom, mkt fint... får kanske bli nästa grej att samla på sig för min del, simpsons är ju grymt :D |
|
|
| ice_key |
Jajamensan, men tar upp lite för mycket diskplats just nu :nervous:
Funderar att bränna ut allr på DVD-R skivor nu i veckan, kan vara bra att arkivera :stongue: :stongue: |
|
|
| Nicke |
Slut? Fan va synd.. :(
Själv har jag också en hel del med avsnitt. Första och andra säsongen i RM format, tredje i OGG format och femte i VCD/SVCD. Första och andra är jag inte helt säker på om de är hela, men tredje är DVDrip och femte är TVrip. |
|
|
| ice_key |
| quote: | Originally posted by Nicke
Första och andra säsongen i RM format, tredje i OGG format och femte i VCD/SVCD. Första och andra är jag inte helt säker på om de är hela, men tredje är DVDrip och femte är TVrip. |
Fan va jobbigt, måste in med en massa codec o skit för att det ska funka :nervous: |
|
|
| reveal |
| för sådana här "samlingar" föredrar jag mpeg eller mpeg2 helt klart... rm (och även divx) gör sig inte besvär |
|
|
| NooN |
| quote: | Originally posted by reveal
för sådana här "samlingar" föredrar jag mpeg eller mpeg2 helt klart... rm (och även divx) gör sig inte besvär |
Verkligen inte RM! Hatar Realplayer... |
|
|
|
|