return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Futurama
View this Thread in Original format
reveal
Sista avsnittet har gått, nu är serien nedlagd. Gillade iofs de första säsongerna bäst, de 2 senaste har inte varit lika bra... men tråkigt ändå, FOX lägger alltid ner bra serier verkar det som...

Bästa serien nånsin är lätt Family Guy, det lade de ner efter bara 3 säsonger :(


(Jag har alla 72 avsnitt av Futurama som mpeg ifall nån är sugen.)
ice_key
Nice :clown: har alla oxå, ska vi bilda klubb?

Har alla Simpson oxå, ngra på säsong 7 oxå :toothless
reveal
quote:
Originally posted by ice_key
Har alla Simpson oxå, ngra på säsong 7 oxå :toothless


:conf:

vaddå några på säsong 7?
ice_key
Ej komplett säsong att säga :nervous:
reveal
quote:
Originally posted by ice_key
Ej komplett säsong att säga :nervous:


läser du igenom vad du skriver? "Ej komplett säsong att säga" :stongue: ;)


är alla avsnitt i samma kvalitet/format? jag själv gillar inte när det är blandat
ice_key
Felåt då :tongue3 Menar EJ KOMPLETT SÄSONG :nervous: alla är i SVCD :toothless
reveal
:)

låter dock som en fin samling, alla i svcd dessutom, mkt fint... får kanske bli nästa grej att samla på sig för min del, simpsons är ju grymt :D
ice_key
Jajamensan, men tar upp lite för mycket diskplats just nu :nervous:

Funderar att bränna ut allr på DVD-R skivor nu i veckan, kan vara bra att arkivera :stongue: :stongue:
Nicke
Slut? Fan va synd.. :(

Själv har jag också en hel del med avsnitt. Första och andra säsongen i RM format, tredje i OGG format och femte i VCD/SVCD. Första och andra är jag inte helt säker på om de är hela, men tredje är DVDrip och femte är TVrip.
ice_key
quote:
Originally posted by Nicke


Första och andra säsongen i RM format, tredje i OGG format och femte i VCD/SVCD. Första och andra är jag inte helt säker på om de är hela, men tredje är DVDrip och femte är TVrip.


Fan va jobbigt, måste in med en massa codec o skit för att det ska funka :nervous:

reveal
för sådana här "samlingar" föredrar jag mpeg eller mpeg2 helt klart... rm (och även divx) gör sig inte besvär
NooN
quote:
Originally posted by reveal
för sådana här "samlingar" föredrar jag mpeg eller mpeg2 helt klart... rm (och även divx) gör sig inte besvär


Verkligen inte RM! Hatar Realplayer...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement