return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Invited by Tiesto 28/8 Panama Amsterdam (pg. 2)
View this Thread in Original format
basvh
quote:
Originally posted by Remy D
Maar jij blijft een gewoon stomme boer die teveel engelse rukkers heeft gezogen voor een paar Engelse ponden. Toen ik dat hoorde schrok ik wel even. Dacht alleen dat die Tai ping zover ging... :conf:

sjonge sjonge. Alleen maar over slikken en zuigen. Volgens mij mis je zelf wat in je leven. Maar jah dat zal je heus wel inhalen nu je ouders op vakantie zijn. Zker treintje met alle vaste gasten van de IT?? Of sta je nu in je matrozenpakje YMCA te zingen? OF ben je liever dan de indiaan?
Dj Lex
Lijkt me een leuke afsluiter van de vakantie :)
Kakao
800 a 900 geloof ik, en dan zit ie vol!
MaGiK54
Zo heb me kaartjes nog weten te score in Den Haag, scheelt me weer een ritje buiten de stad. Beter hebben ze wat meer airco staan als verlden keer, want de eerste paar uur was het nog wel te doen, maar toen Tiesto begon, werd het weer errug warm. Dus luchtige kleren aandoen.
ambs
Ik zit nog te twijfelen!!
Ik vertrek 29 aug om 6:55 AM voor goed naar Amerika!! dus moet ik om 4 uur op schiphol zijn....
maar zit er over na te denken om tot half 3 naar invited te gaan, douchen en naar schiphol.... wat vinden jullie???
MaGiK54
quote:
Originally posted by ambs
Ik zit nog te twijfelen!!
Ik vertrek 29 aug om 6:55 AM voor goed naar Amerika!! dus moet ik om 4 uur op schiphol zijn....
maar zit er over na te denken om tot half 3 naar invited te gaan, douchen en naar schiphol.... wat vinden jullie???

Een betere afsluiting van Nederland kan je toch niet hebben, dus komen :D
ambs
that's a pretty good point....
maar bij de vorige invited was ik nogal irritated!! stond links van tiesto, en iedereen bleef hem roepen en aan hem zitten en me duwen enz! werd nogal PISSIG! hahaha dus hopen dat het deze keer leuker is, anders ga ik klappen uitdelen :)
Remy D
quote:
Originally posted by ambs
that's a pretty good point....
maar bij de vorige invited was ik nogal irritated!! stond links van tiesto, en iedereen bleef hem roepen en aan hem zitten en me duwen enz! werd nogal PISSIG! hahaha dus hopen dat het deze keer leuker is, anders ga ik klappen uitdelen :)

Je kan ook gewoon op een rustiger plekje gaan staan. :D
MaGiK54
quote:
Originally posted by Remy D
Je kan ook gewoon op een rustiger plekje gaan staan. :D

Dat heb ik laatste keer ook gedaan, stond bij de rechterbar te springnichten. Heb Tiesto zelf een half minuut gezien, toen ik probeerde de dansvloer op te komen, heb die poging snel gestaakt gezien al die moncholen die vooraan perse Tiesto wilde zien. Lekker belangrijk kom voor de muziek en niet om Tiesto te zien, daar word ik nou niet echt opgewonden van :toothless ;)
ambs
whahaha! van die mensen die komen om "naar tiesto te KIJKEN" GRR!!!! blijf toch thuis!!
Ik wil altijd wel vooraan staan, sta altijd gek te doen voor de dj.... gekke bekken trekken enz! hahaha of te springen en iedereen aansteken met mn enthusiasme!! is wel leuk!!

maar bij de agelopen invited wenste ik wel eventjes dat ik een stungun bij me had zeg!!!
en als ik ga, sta ik wel voor, laatste keer tiesto voor een lange tijd :(

Kakao
Ja, vorige keer Invited was echt heel vervelend met al die mensen die maar zo dicht mogelijk bij Tijs wilden staan. Ketste ook niet iemand zijn/haar drankje over Tiesto's cd's ofzo?

Ik vind dat allemaal niet zo heel nodig om bij de DJ in de nek te gaan staan hijgen. Wel sta ik het liefste midden op de dansvloer vanwege het geluid.
MaGiK54
quote:
Originally posted by Kakao
Ja, vorige keer Invited was echt heel vervelend met al die mensen die maar zo dicht mogelijk bij Tijs wilden staan. Ketste ook niet iemand zijn/haar drankje over Tiesto's cd's ofzo?

Ik vind dat allemaal niet zo heel nodig om bij de DJ in de nek te gaan staan hijgen. Wel sta ik het liefste midden op de dansvloer vanwege het geluid.

Hier het commentaar van Tiesto over de laatste Invited:

So back in Amsterdam for my Invited session in Club Panama. This was the first time after May 10 (“Tiësto in Concert”) that I played in my home country and of course you can't compare this gig with the show on May 10. The whole reason why I started to do the Invited gigs in Club Panama is to try out new music, play different music, get inspiration out of the clubby feeling, and create a living room atmosphere. I think the last time we still created this vibe but it was a little bit too busy, people crashing the booth and I could hardly breath because it was too hot and crowded. Due to this all the records I played were almost ruined because there was liquid dropping on all the records I played. Besides that also my shirt didn't survive the evening!. My intention was to keep on playing on the lower level between the crowd but I feel that next time I have to stand on the second floor in a dj-booth, in order to avoid small accidents like this, and for me to make sure I perform an excellent set and create the feeling I wanted to create. And that´s what the fans want! Besides of the small accidents I still had a good night and had lots of fun but it could have been better.

Op zich wel jammer, dattie weer op het podium gaat staan, aangezien het wel wat had, Tiesto tussen de mensen, helaas kunnen een stel onverlaten zich weer niet gedragen en gaan door het dollenheen als ze een dj, zoals Tiesto zien. God het is maar een mens, lekker belangrijk of het Tiesto is. Ik erger me trouwens al geruime tijd aan al die moncholen die perse foto's willen maken, handtekeningen willen hebben, briefjes geven en handjes moeten schudden met Tijs. Laat hem zijn ding doen, het is maar een dj, die een plaatje draait.

Ik heb de laatste paar jaar voor de grootste dj's der aarde gestaan (binnen handbereik), maar heb nou nooit de behoefte gehad om ze te gaan kussen of zo iets. Springnichten moet je doen als ze goeie muziek draaien en toon op die manier respect voor een dj, maar ga ze niet lastigvallen met nonsense.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement