|
Invited by Tiesto 28/8 Panama Amsterdam (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| M_Peror |
| Hmmm... bij zo'n feestje ga ik meestal wel ff bij de DJ Booth langs om te kijken, maar blijf er zelden de hele avond hangen (tenzij er toevallig toch genoeg plaats is :)) Ik kom nl. idd voor de muziek, maar sommige DJ's, zoals bijv. Tiesto en Armin, zijn gewoon op een aanstekelijke manier enthousiast als ze aan het draaien zijn, en dat voegt toch wel iets toe vind ik. |
|
|
| Kakao |
Ah, das nou echt jammer zeg. Was juist zo mooi hoe laag hij daar dan stond; op gelijke hoogte met het publiek. Stelletje lijers die dat verknald hebben krijgen met de zweep :whip: :whip:
Kunnen mensen niet gewoon wachten tot de DJ klaar is en dan om een handtekening vragen? |
|
|
| Remy D |
| Ik ga nooit bij de DJ staan dat vind ik vrij pauper. Evengoed draaide Tiesto die avond in mijn ogen briljant en heb niks gemerkt van overslaande platen ofzo. Tevens heb ik Tiesto toen wel een hand gegeven en snel iets gezegd maar dat was op de gang. :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
iemand info over de kaartverkoop? |
Hoe bedoel of het uitverkocht is ?? Ik raad aan om de kaarten zo snel mogelijk te halen, tis vaak wel redelijk snel uitverkocht, niet binnen dagen, maar altijd wel ruim een week van te voren uitverkocht. Daarentegen begon de laatste paar keer de voorverkoop ruim een maand van te voren. |
|
|
| MaGiK54 |
De Ta'ers lopen wel weer warm voor dit feessie :rolleyes:
Dit is echt één van de leukste avonden, waar je als trance/Tiesto liefhebber heen kan gaan. Goede sfeer, bijna alleen maar liefhebbers, leuke tent, 3 a 4 uur Tiesto en een gratis bacardi lemon-mix, wat wil je nog meer. |
|
|
| ChooChoo |
| Nou ik ga hier zeker heen! Moeten wel snel ff kaartjes halen. Ik loop hier dus wel warm voor :p :D |
|
|
| Remy D |
ja dat denk ik ook, maar ik heb me ticket binnen :D
En ik ben zeker benieuwd man! :crazy:
Ziet er trouwens uit als een nette tent, moet je nette schoenen aan of kan je ook op trendy sneakers komen?
Greetz Simon |
Paar berichten terug zei ik al dat het niks uitmaakt daar.
Morgen ga ik mijn kaartjes halen. Verder was het vorige keer niet zo snel uitverkocht en tevens is het nu vrij onbekend bij veel mensen want veel denken dat 19 juni de laatste editie was. |
|
|
| ambs |
Ik ga ook!!!
alles! ga naar invited, naar huis douchen en dan naar schiphol! dan maar iets eerder weg bij invited! maar toch mn laatste avond Nederland afsluiten met Tiesto!!! WOEIII |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by ambs
Ik ga ook!!!
alles! ga naar invited, naar huis douchen en dan naar schiphol! dan maar iets eerder weg bij invited! maar toch mn laatste avond Nederland afsluiten met Tiesto!!! WOEIII |
Ben je Nederlander die in de VS gaat wonen, of ben je een Amerikaan die hier een tijd heeft gezeten, want als dat het geval is, vind ik je erg goed Nederlands schrijven. |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ben je Nederlander die in de VS gaat wonen, of ben je een Amerikaan die hier een tijd heeft gezeten, want als dat het geval is, vind ik je erg goed Nederlands schrijven. | Ik ben geboren en getogen op Curacao (dus ben ik Nederlandse) maar heb m'n hele leven op een Amerikaanse school gezeten!
Woon nu ongeveer een jaartje in Nederland, maar ga over 2 weekjes in Amerika wonen! :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by ambs
Ik ben geboren en getogen op Curacao (dus ben ik Nederlandse) maar heb m'n hele leven op een Amerikaanse school gezeten!
Woon nu ongeveer een jaartje in Nederland, maar ga over 2 weekjes in Amerika wonen! :D |
Das toevallig, heb een kennis die ook sinds een jaar in Nederland zit vanuit Curacao, maar die blijft een jaar of zeven hiero. |
|
|
| ambs |
dus je gaat van het land van Tiesto, Armin van Buuren, Kroketten en frikandellen naar het land van George W ing Bush :rolleyes:
(and Andain + Gabriel and Dresden hehe) |
inderdaad!!! WHAT AM I THINKING??? nee ik wil wel blijven maar door familie problemen ga ik... en ook omdat ik een serieus feest probleem heb... ik feest TE veel en TE hard om hier te blijven :S |
|
|
|
|