|
מצעד האהבה - תל אביב 28/8-30/8 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
שנה שעברה הייתי בהתחלה ליד הפורום באר שבע ואחרי זה הלכתי והייתי עד הסוף במשאית של הטי אל וי
היה חייההההה.. גם היתה שם על המשאית רקדנית אחת בלי חולצה (ובלי חזיה) בלונדינית כזאת מושלמת :wtf:
התאהבתי בה:rolleyes:
|
היא אחות קטנה של ידידה טובה שלי
קוראים לה מרים
וכן, כולם מתאהבים בה!!
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| Sniper |
הוקצור אם אני יחזור מוקדם ביום שישי מהבסיס אז יהיה ליגה
אני יבוא:] |
|
|
| itamarsan |
אני בטוח בא מי שבא שיגיד לי
אולי זאת הזדמנות לפגישה.....
ואאאללה חשבתי על רעיון מה אתם אומרים על משאית של הפורום שלנו:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | אני בטוח בא מי שבא שיגיד לי
אולי זאת הזדמנות לפגישה..... |
ראסמי בואו נקבע להפגש איפשהו!
בטח כולם פה יהיו הרבה לייד המשאית של נקסט והפורום..:D
חח בליינד עופר ניסים הפאג הזה שם את השיר החדש שלו עם מיה במופע הגדול:D |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by itamarsan
ואאאללה חשבתי על רעיון מה אתם אומרים על משאית של הפורום שלנו:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D |
מעניין מאיפה תגנוב משאית :}}
אני יכול לארגן מנוף 10מטר (על משאית) אם זה עוזר חחחח
אם היה משאית של הפורום זאת היתה המשאית הכי פצצה שם
משאית טופת :D |
|
|
| eXeTik |
משהו שלא הבנתי... זה יענו 3 מצעדים?
לא הגיוני...
בטח יום אחד מצעד, יום שני מסיבה, יום שלישי...
איך זה הולך?? |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by eXeTik
משהו שלא הבנתי... זה יענו 3 מצעדים?
לא הגיוני...
בטח יום אחד מצעד, יום שני מסיבה, יום שלישי...
איך זה הולך?? |
כן יש 3 מצעדים חחח
קיצור ביום חמישי בערב זה מתחיל..
יש כל מיני מסיבות בכל מיני חופים וכל מיני הופעות וארועים למיניהם..
יום שישי בערך מהצהריים מתחיל המצעד.. עד שהוא מגיע לגן צ'ארלס קלור.. ושם יש את המופע המרכזי יענו איפה שכולם מתאספים
בהמשך בערב יהיה גם מסיבות בכל מיני חופים וגם יש ברור גם מסיבות במועדונים וכו'..
וככה גם בשבת יהיה מסיבות בכל מיני מקומות וזהו
סהכ |
|
|
| Hell_Copter |
לא יודע עוד אם יצא לי לבוא
בכל מקרה זה היום הולדת שלי...מזל טוב לי :D |
|
|
| §chop¥ |
| קיצר מישהו חוץ ממני מתכנן להגיע היום בערב ? |
|
|
| TTman |
תשעים אחוז אני שם
אם לא יקפוץ משהו מעניין יותר לעשות
אם אתם מבינים למה אני מתכוון
!ורועי, אח שלי, מזל טוב
יא צעיר
:D ;) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
חח בליינד עופר ניסים הפאג הזה שם את השיר החדש שלו עם מיה במופע הגדול:D |
זה הולך משהו
The way i like it?
או משהו כזה??
עופר ניסים שם את זה אתמול בטי אל וי שהייתי
נשמע כמו משהו טוב דווקא... יש פוטנציאל
היום אני לא יסע למצעד האהבה
נראה אולי מחר או משהו |
|
|
| Vortex_SA |
| אני שם היום, מי בא ואיפה נפגשים? (אני בא עם בחורה אגב זה יהיה קצת מוזר אבל לא נורא :) ) |
|
|
|
|