return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 
מצעד האהבה - תל אביב 28/8-30/8 (pg. 4)
View this Thread in Original format
YuVaL
quote:
Originally posted by guetag
הכי כוסית היו במשאית של המטרוק
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

:eyes:
:eyes: :eyes:
:eyes:


דוגרי
ככה זה כל שנה
הרוב שם מגדרה
:D
TranceGiant
been there for an hour. really like the atmosphere in israel, its much more relaxed than berlin and vienna. i also prefer the house and progressive to the striaght techno and club music that is being played in the european parades. and of course: the sea + the kusiyooot from israel...sof hadereh :D

pitty that all the after parties in the clubs arent for my age :(
Scorchio
טוב דבר ראשון המצעד היה נפילה!
בקושי היו כוסיות!
יובל כנראה החום עשה לך הזיות
בקושי היו חשופות חזה
היה אווירה סבבה אבל לא יודע לא כמו שנים קודמות

רק במשאית של נקסט לא יודע אם מישהו קלט את זה היה קטע ששתי בחורות הפשיטו אחת את השנייה והתחילו ללקק תחזה אחת של השנייה ולהתנשק צרפתית
זה היה חזק בהחלט

קיצור היינו אני אריק ואלי
היה יחסית בסדר...

בואנה
E Samba
הזה
כל שתי דקות שומעים אותו!
במשאית של
FFF
אחרי זה במשאית של ה
TLV
אחרי זה משאית של
Next
אחרי זה במשאית של ה
Dome
שאגב היו עלייה נראה לי 80 אחוז קוקסינלים והומואים יותר אפילו מה
FFF
וגם בבמה המרכזית שמעתי את זה ואחרי זה בבית קפה עוד פעם...
KrazyDJs
ראיתי כמה ציצים בטלויזיה..
שהראו בחדשות..

אבל איפה אני ואיפה המצעד...
שעתיים נסיעה, בעע...

הלכתי להיפגש עם חברים בסוף
היה נחמד :)
Sniper
סעממק למה לא ראיתי ת'טרד הזה לפני שיצאתי
גם אני הייתי שם
בכל אופן דיי נהנתי
המשאית הכי ליגה שהיתה לדעתי זה ה
TLV
איזה קטעים משובחים!!!
חבל"ז
אהבתי רצח
בכל אופן המסיבה בסוף היתה ממש כייפית
היו ימבההההההה אנשים
והיה כוסיות חבל"ז לא יודע מה ניסגר איתכם
יצאתי מהצבא בשעה 11 ככה
וב 12 וחצי כבר הייתי בדרך לת"א
חזרתי הביתה ב8 וחצי ככה

הוקצור במסיבה בסוף היסתכלתי כזה מהצד על כל האנשים זה היה ניראה אשכרה
כמו
Dance Valley
בקטן איזה מגניב זה היה

אהה וכמה בנות שאני מכיר היו הרקדניות במשאית שהיה עלייה בגדול
MTV
כזה:]
divx-master2
אחחחחח אחחחחחחחחח המצעד !!!

הסופשבוע הכי שוווה בשנה !!!

אני חיייב להגיד שאני לא זוכר מתיייי התלהבתי ממשו כמו שהתלהבתי מה-
Symphony of Love

זה ללא ספק אחד הדברים הכי נדיריםםםםםםםםםם ומדהיימים ששמעתי וראיתי בחיים שלי !


וכמובן גם השנה המצעד לא אכזב.. פעם 3 שלי ... וכל שנה רק נהיה יותר טוב!

מגוון עצום של משאיות שתאמת קצת איכזבו השנה.. כי אל ממש השקיעו אליהם

אבל המוזקיה הבנות והשמש רק עשו אותי מאושר !!!!!


דרך אגב.. אם מישהו יכול להשיג לי קטע מוקלט שלה -
Symphony of Love

אני ינשק לו את הרגלייים !!!
עם מישהו יורת מאיפה אפשר להוריד קטעים שלהם או כל דבר שקשור להופעה אני ישמחחח מאוד לדעת
deluxe
המשאית של הטי אל וי הייתה ללא ספק המנצחת. מוסיקה איכותית + תותח קצף + אווירה טובה = משאית מנצחת... אני לא יודע לגביכם אבל השיפוט שלי לא הולך על כוסיות אלא אווירה. כוסיות אפשר למצוא בכל מסיבה אבל אם באים למצעד זה בשביל להינות מהאירוע עצמו ולא סתם לחפש שדיים או להתחיל עם בנות...

בכל מקרה, הסימפוני אוף לאב כמו שאמרתי היה אירוע מדהיםםם ממש אהבתי.

אחרי המצעד שכולם הגיעו לרחבה המרכזית אמרתי "וואי חייב להיות פה רייב סוף אסור להם לבאס". ואז קיבלתי את הבעסה של החיים... מה זה היה צריך להיות?! בהתחלה עלו די'גיים של מוסיקה פלוס (ארן לביא, רביד יהושוע, ועוד איזה מישהו...) וניגנו מלא זמן מוסיקה ממוצעת מינוס שבכלל לא הרימה את הקהל... אז חשבתי "וואי, עם כזה חימום ארוך חייב להיות משהו עננננק" ואז הגיעה הבעסה של הקריין, שהודיע על הסיום ולפי מה שהוא אמר
התקבל הרושם של "תודה רבה, עשינו את הכסף, אנחנו הולכים הבייתה"...
:mad:

אני חושב שהבעיה עם המצעד היא אותה בעיה שיש כל שנה
וזה המונופול של מוסיקה פלוס על האירוע. רק הדיג'איים שלהם ניגנו ואף סטאר לא עלה לבמה המרכזית. ראו על הקהל שהוא מת שיתחיל הרייב והוא פתאום נגמר ככה עוד לפני שבכלל אנשים הספיקו להבין איפה הם נמצאים...
שלא לדבר על זה שהוא נגמר בכלל עוד לפני שהתחיל להחשיך...
:mad: :mad: :mad:
פשוט זוואה...
משנה לשנה המצעד נהיה יותר ויותר מגעיל...

בכל מקרה, האירוע המנצח של המצעד היה ללא ספק הסימפוני אוף לאב והסט של אינפקטד...
ואת זה אומר בנאדם ששונא פסיכדאלי...
:(
Sm0keMachine
אין ספק אני מסכים עם דלוקס שהמצעד מדרדר משנה לשנה..
הייתי ב4 המצעדי אהבה האחרונים..
והכי נהניתי בראשון שבו אלה גוטמן ניגנה ברחבה המרכזית והביאה לכולם בראש עם "דה סקונד טריפ" ברמיקס של סקוט פרוג'קט..זה היה ממש רגע בלתי נשכח!!!
וחוץ מזה לא שמתם לב שהשנה בכלל לא השקיעו בעיצוב של המשאיות כמו פעם?

ומי אמר שבמטרוק היו הכי כוסיות? זאת הייתה משאית ממש גועלית..
חוץ מהודיה והברמנית הבלונדינית שלהם לא ראיתי שם כוסיות..היו שם הרקדנים המפגרים של המטרוק והם שמו מוזיקה על הפנים..מיינסטרים-האוס ישן..
וצח צודק..אי-סמבה השמיעו בכל חור..כבר בא לי להקיא את השיר הזה..:)

ראסמי המשאיות הכי שוות היו של נקסט (גם מבחינת המוזיקה וגם מבחינת מספר הכוסיות חשופות החזה הרב שהיה שם:)) והמשאית של הטיאלוי..!
deluxe
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אלה גוטמן ניגנה ברחבה המרכזית והביאה לכולם בראש עם "דה סקונד טריפ" ברמיקס של סקוט פרוג'קט..זה היה ממש רגע בלתי נשכח!!!



אלה גוטמן....
יוווו איזה נוסטלגיה
אני מתגעגע אליה...
מה היא הלכה לי ללמוד משפטים ןלהיות אמא באמצע החיים?!?!
:conf: :conf: :conf:
Viber
quote:
Originally posted by §chop¥
איזה עצבני היה אתמול...חבל על הזמן!!!

אם למישהו יש סרבר טוב יש לי 2 סרטים של 10 מגה כולל סאונד מאתמול
PM


אחי אם בא לך להעלות עדיין לך למועדון שלי בוואלה:
http://clubs.walla.co.il/ts.cgi?tss...x&forum_id=5211

תעלה לשם כמה שבא לך

תודה
:)

Scorchio
אגב
כששמעתי את
DJ Rage - Waiting [Antoine Clamaran Remix]

במשאית של ה
TLV

פיייייייייייייייייייייייייייי

איזה קצבבבבבבב
deluxe
quote:
Originally posted by Scorchio
אגב
כששמעתי את
DJ Rage - Waiting [Antoine Clamaran Remix]

במשאית של ה
TLV

פיייייייייייייייייייייייייייי

איזה קצבבבבבבב


טראק תותח ללא ספק...
בכלל המוסיקה על המשאית שלהם הייתה בת זונה
יותר טובה מהבמה המרכזית זה בטוח...
Bleh...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 
Privacy Statement