return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 
Öppen fråga till robstar
View this Thread in Original format
reveal
"Parker & Clind - Generator" och "Parker - Beams of Gaia" --- samma Parker?
Sand Leaper
http://www.discogs.com/artist/Parker_-_Clind

Hvis robstar's egentlige navn ikke er Stephen Peclow,så er han ikke samme Parker;)
reveal
hehe ok, då antar vi att det inte är samma då ;)
dj_hysterix
jo jag har en fråga....kan man köpa en beams of gaia-vinyl från dig ? :rolleyes:
robstar
Nä du, de är inte jag. :)

quote:
Originally posted by dj_hysterix
jo jag har en fråga....kan man köpa en beams of gaia-vinyl från dig ? :rolleyes:

Menar du att du vill köpa den direkt av mej?
De skulle nog inte gå, har bara ett ex kvar.
Annars ska de finnas nåra ex kvar hos BangingTunes.com :tongue2

LaterZ:!
Vizay
hysterix: om du vill ha beams of gaia på vinyl så skynda dig till back to plastic (www.backtoplastic.com)

dom har ett ex inne av beams of gaia, va där så sent som igår å då fanns den kvar så rusa rusa rusa :)
robstar
quote:
Originally posted by Vizay
hysterix: om du vill ha beams of gaia på vinyl så skynda dig till back to plastic (www.backtoplastic.com)

dom har ett ex inne av beams of gaia, va där så sent som igår å då fanns den kvar så rusa rusa rusa :)


Har dom? Haha va kul.
Trodde inte den fanns i sverige överhuvudtaget. :)
Vizay
nope inte jag heller...stod å bläddrade igenom vinylerna på news-sektionen...såg en med helt svart fodral å tänkte den har jag inte sett förut...plockar upp åsså vare den :D

täntke köpa den men jag har inga pengar till det tyvärr....så hysterix köp den du så kan jag låna den av dig när jag lirar ;)
zamson
hur är det på back to plastic - bra priser - har dom några billiga vinyler eller kostar allt 100kr styck?
Endre

alltså, parker, en "öppen fråga"... hur går det med exciter egentligen ska dem leva på dig och "robert lindstroem"? jag vill inte vara otrevlig eller nåt, men skit snackas om exciter och invånarna där... :/

robstar
quote:
Originally posted by Endre

alltså, parker, en "öppen fråga"... hur går det med exciter egentligen ska dem leva på dig och "robert lindstroem"? jag vill inte vara otrevlig eller nåt, men skit snackas om exciter och invånarna där... :/


De går väl "bra" för Exciter, långsamt men "bra".
Dom släpper ju även sina egna grejer på Exciter.
"Catcher - Destiny Sunrise" släpps om ett tag och så kommer de nya saker från deras "Transa" projekt.
Transa är inte bundna till Hook längre.


Men för mej går de inte så bra, har inte blivit mycket musik dom sista månaderna pga vissa saker. :/

Vad är de för skit som snackas?
Har du pratat med Rusch lr? ;) haha.
Endre
quote:
Originally posted by robstar
De går väl "bra" för Exciter, långsamt men "bra".
Dom släpper ju även sina egna grejer på Exciter.
"Catcher - Destiny Sunrise" släpps om ett tag och så kommer de nya saker från deras "Transa" projekt.
Transa är inte bundna till Hook längre.


Men för mej går de inte så bra, har inte blivit mycket musik dom sista månaderna pga vissa saker. :/

Vad är de för skit som snackas?
Har du pratat med Rusch lr? ;) haha.


ok. alltså, nej, ska inte nämna onödiga namn, men jag pratar inte med rusch, men du vet, sånt där hör man förr eller senare iallafall, det är mest om Robert Lindstroem-fiaskot. När han showade off i armin chaten en gång, folk vart irrterade, man är inte känd efter 1 eller 2 releases ;) men va bra att det går "bra" då.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement