return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 
Deal of geen deal ???
View this Thread in Original format
1Million$shot
Ok, ik ga morgen naar Eindhoven om mij een setje aan te schaffen

2 x Numark TTX-1 tt's
+
1 x Numark DM3002x mixer
+
2 x cc1 needles

dit voor de prijs van 1399 Euro

wat denken jullie hiervan ??
1Million$shot
quote:
Originally posted by 1Million$shot
Ok, ik ga morgen naar Eindhoven om mij een setje aan te schaffen

2 x Numark TTX-1 tt's
+
1 x Numark DM3002x mixer
+
2 x cc1 needles

dit voor de prijs van 1399 Euro

wat denken jullie hiervan ??


Allemaal nieuw uiteraard
Tiger777
Laten we dat is vergelijken met wat newline geeft.(nederlandse webshop)

TTX1: 2 X 559€ = 1118
Numark DM3002x mixer = 295
zonder naald al: 1413€

dus voor nederland is het al een goeie deal.

is kijken wat een belgische winkel geeft (OrbitDJ)
2 X TTX1 = 2 X 730€ = 1460
mixer : 329€
1789€...

GOEIE DEAL DUS! :)

wat is uuw oud materiaal en wa doet ge dermee?
1Million$shot
euhm , ik heb ne pickup van sharp :d die bij men audiosysteem hoort.
ma da doe ek ni weg
die speakers en die versterker rulen toch wel
2 X 375 W RMS
en voor de rest gebruik ek mene pc wa met pcdj

als ek ga draaien laat ik materiaal komen
of staat er al nen dj booth ofzo.
Tiger777
ah, spijtig, ik dacht een zaak te kunnen doen, ik zoek nog een draaitafel.
1Million$shot
wie niet hé :D

mja, ik wou zo graag een setupke é
en alles wa'k zag leek me zo cool en goe é
ma k heb geduld gehad, en dan vond ek ineens dit.
jploveparade
Je kunt misschien die spullekes in Duitsland kopen, daar is het ook goedkoop :)

http://www.elevator.de/index.html

Numark TTX-1 = 550 Euro

http://djservice.com/shop/openstore.htm?NumTT_p,TTX

Numark TTX-1 = 529 Euro
Tiger777
ja,in duitsland is alles ferm goeikoper als hier. Ikzelf wil een ST90 kopen, hier kost hij gemakkelijk 400€ terwijl ginder hij 339 kost, en dan krijg je der nog een concorde bij ook. Shot, als ge in duitsland iets zou bestellen, laat mij dan iets weten, in die want als we samen in die winkel bestellen, kunnen we de portkosten ferm drukken...
1Million$shot
het spijt me maar ik ga morgen alles daar halen in Eindhoven :D
jploveparade
Awel, das goed voor onze economie ;)

1Million$shot
dus kunde golle ons morgen laten winnen met de voetbal !!!

wa ik al ni doe voor het vaderland é !!! :D
teknasia
was ook van plan om mijn 2 technics 1200SL met blauwe leds te verkopen en ff investeren in een iets hoger model gelijk de M3D ofzo en dees uit duitsland laten overkomen :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement