|
Liberty X - Ain't Nobody (Gil Shwartz Mix)
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
ובכן חברים אחרי המון המון זמן שלא שמתי פה שום דבר שלי
הנה גירסת 128 ביט של הרמיקס האחרון שלי
לא יודע בדיוק מה הסטייל אבל הוא מאוד יפה :)
(לפחות מבחינתי)
מתוך 4 גירסאות שהכנתי... הנה לכם אחת...
Download |
|
|
| DJentlman |
| well it's bout 4 am , i liked it kool sounds man gj |
|
|
| deluxe |
גיל גיל גיל...
כבר הרבה זמן לא שמעתי מוסיקה שלך
ככה:
הקיק נשמע טיפה יבש. תנסה סמפל טיפה יותר "רטוב" עם יותר נמוכים נעימים ופחות חדות בגבוהים... הגרוב נבנה יפה מאוד... אבל אני הייתי מחליף את הקלאפים שהשתמשת בהם בפרקשיינים או סנרים אחרים. שימוש בקלאפים כאלו נהייה מאוד נדוש...
הייתי מוסיף שייקרים... ליין צפוף היה מוסיף המון.
גם את הבס הייתי מעמיק ומגביר. הוא נשמע טוב במיקס אבל בשביל להרעיד קהל הייתי מוסיף לו עוד נמוכים
נסה לשחק עם ה
RBass של Waves
לגבי הווקל. הוא טיפה חזק מדיי צריך להחליש אותו במיקס. עוד משהו. הידליי על הווקל נבלע. אני הייתי שם קומפרסור על כל הערוץ עם האפקטים זה היה אמנם פוגע קצת בדינמיקות אבל זה היה "מבליט החוצה" את הדיליי.
לארוך כל הטראק חסרים לי תקפידים שילוו את הווקל. איזה ליד אלגנטי ברקע... או פרקשיינים שיללו את השירה... אבל צריך משהו. להסתמך על הגרוב שימלא את החלל הריק זה לא פתרון.
לגבי הסאונד הכללי... הוא טיפה חד מדיי. הייתי מוריד עוד גבוהים במאסטר ומקמפרס קצת יותר... כדי לתת לסאונד יותר "עגלגלות" ופחות חד מימדיות.
סה"כ אחלה עבודה אני ממש אוהב את הכיוון שאתה הולך אליו...
:D :D :D
Keep Working !!! |
|
|
| Gil Shwarts |
שייקרים זה קיצ'י מדי..
הטראק יהיה יותר מדי E-SAMBA
למרות שאני חולה עליו :)
הבייסליין בסדר גמור, בגלל שהאיכות ירודה אתה שומע אותו דיי שטוח... כנ"ל גם הווקלים והדיליי
מה שכן אתה צודק בעניין הקיק, אני יבדוק מה אני עושה איתו |
|
|
| deluxe |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
שייקרים זה קיצ'י מדי..
|
שייקרים זה בכלל לא קיטצ'י...!!!! שייקרים מוספים המון לגרוב והם גם ממלאים את הסאונד בנפח...
אני חולה על שייקרים!!!
:crazy: |
|
|
| Gil Shwarts |
תיזהר רק שלא תמות מזה כי זאת מחלה... :)
בכל אופן, שייקרים לא יראו אור יום בקטע הזה... |
|
|
| KrazyDJs |
די אהבתי את הטראק גיל...
באמת סגנון נחמד..
מה שדי ביאס אותי שהוא די ארוך לי..
אחרי 5 דקות בערך, כמה היה די מאוס
כי אין "חידוש"
:)
וגם הווקלים יבשים...
חוץ מזה הכל סבבה...
עבודה טובה.. |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
די אהבתי את הטראק גיל...
באמת סגנון נחמד..
מה שדי ביאס אותי שהוא די ארוך לי..
אחרי 5 דקות בערך, כמה היה די מאוס
כי אין "חידוש"
:)
וגם הווקלים יבשים...
חוץ מזה הכל סבבה...
עבודה טובה.. |
דוגרי |
|
|
| oDrori |
שיקררים זה פאנקי
(And I mean Funkaaaaaaaaay :p)
לא תמיד מתאים לטראנס... הכל מקרה אני מוריד כרגע את הטראק |
|
|
| Gil Shwarts |
זה לא טראנס :)
זה האוס...
נראה לי
חחחחח |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by deluxe
גיל גיל גיל...
כבר הרבה זמן לא שמעתי מוסיקה שלך
ככה:
הקיק נשמע טיפה יבש. תנסה סמפל טיפה יותר "רטוב" עם יותר נמוכים נעימים ופחות חדות בגבוהים... הגרוב נבנה יפה מאוד... אבל אני הייתי מחליף את הקלאפים שהשתמשת בהם בפרקשיינים או סנרים אחרים. שימוש בקלאפים כאלו נהייה מאוד נדוש...
הייתי מוסיף שייקרים... ליין צפוף היה מוסיף המון.
גם את הבס הייתי מעמיק ומגביר. הוא נשמע טוב במיקס אבל בשביל להרעיד קהל הייתי מוסיף לו עוד נמוכים
נסה לשחק עם ה
RBass של Waves
לגבי הווקל. הוא טיפה חזק מדיי צריך להחליש אותו במיקס. עוד משהו. הידליי על הווקל נבלע. אני הייתי שם קומפרסור על כל הערוץ עם האפקטים זה היה אמנם פוגע קצת בדינמיקות אבל זה היה "מבליט החוצה" את הדיליי.
לארוך כל הטראק חסרים לי תקפידים שילוו את הווקל. איזה ליד אלגנטי ברקע... או פרקשיינים שיללו את השירה... אבל צריך משהו. להסתמך על הגרוב שימלא את החלל הריק זה לא פתרון.
לגבי הסאונד הכללי... הוא טיפה חד מדיי. הייתי מוריד עוד גבוהים במאסטר ומקמפרס קצת יותר... כדי לתת לסאונד יותר "עגלגלות" ופחות חד מימדיות.
סה"כ אחלה עבודה אני ממש אוהב את הכיוון שאתה הולך אליו...
:D :D :D
Keep Working !!! |
פאאקק, כמה תלנות יש לך אתה?:)
חחחחחח, משום מה זה הצחיק אותי
דווקא אהבתי מאוד@!$:D |
|
|
|
|