return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
ang, bussar
View this Thread in Original format
2bias
Tja,

gött för oss som bor i gbg tack vare Swebuss express kan man komma dit och hem på underbara tider och snabbt!

Taximocka för att Swebuss!!
dbl
ehm.... just det
Endre


.....vafan är "ang"?
reveal
quote:
Originally posted by Endre


.....vafan är "ang"?



angående



men vad tjänar den här tråden för syfte? bara undrar :)
Endre
quote:
Originally posted by reveal
angående



men vad tjänar den här tråden för syfte? bara undrar :)


det är en n00b som skrev threaden..hihi :D
ice_key
quote:
Originally posted by Endre

det är en n00b som skrev threaden..hihi :D


Precis, vad är det med folk som bara håller på att skicka en massa onödiga inlägg ?? :whip: :whip:
St_Andrew
Borde väl åtminstone kunna säga vart man kommer? :rolleyes:
reveal
quote:
Originally posted by ice_key
Precis, vad är det med folk som bara håller på att skicka en massa onödiga inlägg ?? :whip: :whip:


har varit ett par stycken på senaste tiden som bara lagt ett, helt ovidkommande, inlägg och sen inte visat sig igen :)
Aendy
Ën liten onödig fråga, hur många läste den mystiska författaren till denna tråden namn med engelskt uttal och hur många med ett svenskt Tobias? Jag har hela tiden tänkte [two-bi-as]. Tänkte eftersom denna tråden ändå inte handlade om något.
reveal
hahahaha :stongue: :p

jag läste "tobias" :)

Aendy
quote:
Originally posted by reveal
har varit ett par stycken på senaste tiden som bara lagt ett, helt ovidkommande, inlägg och sen inte visat sig igen :)


:)

Yes... Min favorit är den om DJ Aligator, vilken tråd det nu var i!
reveal
quote:
Originally posted by Aendy
:)

Yes... Min favorit är den om DJ Aligator, vilken tråd det nu var i!


infinity eller vad han hette... med det smått legendariska inlägget ":whip: ni glömde dj alligator" :stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement