|
ang, bussar
|
View this Thread in Original format
| 2bias |
Tja,
gött för oss som bor i gbg tack vare Swebuss express kan man komma dit och hem på underbara tider och snabbt!
Taximocka för att Swebuss!! |
|
|
| Endre |
.....vafan är "ang"?
|
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Endre
.....vafan är "ang"?
|
angående
men vad tjänar den här tråden för syfte? bara undrar :) |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by reveal
angående
men vad tjänar den här tråden för syfte? bara undrar :) |
det är en n00b som skrev threaden..hihi :D
|
|
|
| ice_key |
| quote: | Originally posted by Endre
det är en n00b som skrev threaden..hihi :D
|
Precis, vad är det med folk som bara håller på att skicka en massa onödiga inlägg ?? :whip: :whip: |
|
|
| St_Andrew |
| Borde väl åtminstone kunna säga vart man kommer? :rolleyes: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by ice_key
Precis, vad är det med folk som bara håller på att skicka en massa onödiga inlägg ?? :whip: :whip: |
har varit ett par stycken på senaste tiden som bara lagt ett, helt ovidkommande, inlägg och sen inte visat sig igen :) |
|
|
| Aendy |
| Ën liten onödig fråga, hur många läste den mystiska författaren till denna tråden namn med engelskt uttal och hur många med ett svenskt Tobias? Jag har hela tiden tänkte [two-bi-as]. Tänkte eftersom denna tråden ändå inte handlade om något. |
|
|
| reveal |
hahahaha :stongue: :p
jag läste "tobias" :) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by reveal
har varit ett par stycken på senaste tiden som bara lagt ett, helt ovidkommande, inlägg och sen inte visat sig igen :) |
:)
Yes... Min favorit är den om DJ Aligator, vilken tråd det nu var i! |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
:)
Yes... Min favorit är den om DJ Aligator, vilken tråd det nu var i! |
infinity eller vad han hette... med det smått legendariska inlägget ":whip: ni glömde dj alligator" :stongue: |
|
|
|
|