|
back from the states...
|
View this Thread in Original format
| Vortex_SA |
אז ככה, למי שלא יודע, חזרתי אתמול מחודש בארה"ב... יש לי כל כך הרבה חוויות וצחוקים... ובט'רד לספר דחקות זה קשה... קיצר אז היינו בניו יורק, ניו ג'רסי, פוקיפסי, רוצ'סטר, קינגסטון, אינטרקורס...
קיצר רובם בניו יורק סטייט, האחרון בפנסילווניה, זה ניקרא
intercourse
וזה
amish country
איפה שכל האמיש גרים, קיצר לא יכולתי לעצור את עצמי, אז קניתי שלט של
i love intercourse
ותליתי מעל המיטה :)
קניתי אוזניות
v700
תקליטים ועוד שטויות... יש לי המון סיפורים אני ינסה לספר לכם כמה בטרד הזה... הנה אחד שאני זוכר עכשיו...
היינו בקגר בלילה האחרון שלנו שם
(קגר זה חבית ענקית של בירה, אמריקאים נוהגים לעשות מסיבות בית עם קגרים כאלה ולמסיבות בבית קוראים קגר בגלל זה)
קיצר אני רואה אותם משחקים איזה משחק עם כדור ובירה (כמה לא צפוי...) אני בא ושואל אותם מה הם משחקים?
הם עושים לי
were playing beer-pong, wanna join?
אז אני כזה
sure, but i dont know how to play...
אז הם עושים לי
really?!? from what part of usa are u from??
ואני כזה, מישראל, אז כולם כזה עושים, ישראל? ומתחילים לתת כיפים (שיכורים בקיצר :) ) קיצר זה נדיר בארה"ב למצוא מישהו שלא מכיר את המשחק :) או שלא מעשן חשיש (עודד שתוק)... או שלא שותה אלכוהול... או שלא שמן... וכו'...
אם יהיו לי עוד אני יריץ... |
|
|
| ADiSH |
אז מה זה המשחק הזה בסוף??
:p |
|
|
| KrazyDJs |
ברוך שובך שגיא..
שמחים לשמוע שנהנהת :)
:D
וואלה באמת הרבה שמנים בארה"ב...
אני זוכר בניו יורק כל מקום שהיינו...בעע..היו שמנים :) |
|
|
| Rising |
| שלום אחי שמח שנהנית :) |
|
|
| Vortex_SA |
זה משחק שהולך ככה, יש שולחן ארוך, בקצה אחד מסדרים שישית כוסות במשולש ובקצה השני אותו דבר, עכשיו כל קבוצה זה שני שחקנים, כל קבוצה צריכה לצלוף לקבוצה היריבה בכוסות, בכל כוס יש קצת בירה ומפסיד מי שמורידים לו את כל הכוסות... ומשחקים את זה עם כדורי פינג פונג :)
משחק נחמד, נהייתי כל כך שיכור בלילה הזה, לא הצלחתי לעמוד, היה מצחיק :) |
|
|
| DJ_Yuval |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
זה משחק שהולך ככה, יש שולחן ארוך, בקצה אחד מסדרים שישית כוסות במשולש ובקצה השני אותו דבר, עכשיו כל קבוצה זה שני שחקנים, כל קבוצה צריכה לצלוף לקבוצה היריבה בכוסות, בכל כוס יש קצת בירה ומפסיד מי שמורידים לו את כל הכוסות... ומשחקים את זה עם כדורי פינג פונג :)
משחק נחמד, נהייתי כל כך שיכור בלילה הזה, לא הצלחתי לעמוד, היה מצחיק :) |
חחח משועממים באמריקה :) |
|
|
| Vortex_SA |
כן, לאללה, יש גם עוד משחק...
fart tennis
שזה ממש מגעיל, הראשון שמפליץ אומר
serve
ואז אם למישהו יש נוד אז הוא מפליץ ואומר
return
ואז שוב ושוב עד שמי שאין לו מפסיד, ואם אתה חירבנת במכנס אתה אומר
net
... |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
כן, לאללה, יש גם עוד משחק...
fart tennis
שזה ממש מגעיל, הראשון שמפליץ אומר
serve
ואז אם למישהו יש נוד אז הוא מפליץ ואומר
return
ואז שוב ושוב עד שמי שאין לו מפסיד, ואם אתה חירבנת במכנס אתה אומר
net
... |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue: :stongue: :stongue:
אין החלום שלי לטוס לאמריקה ולקנות לי מלא מינידיסקים
mz-n10
בזול ולהפליץ!!!! |
|
|
| YuVaL |
לרגל חזרתו של שגיא לארץ... קצת תמונות
Beware 56kers!
N-Joy!
:P |
|
|
| Scorchio |
| בואנה שניכם יצורים לא נורמאליים |
|
|
| Vortex_SA |
חחחחח
מר פיטמה מדבר...
אחי אתה כל כך על הזין שלי אחרי מה שהיה באמריקה ובאילת... יובל יודע על מה אני מדבר... כשיגיעו התמונות מהמצלמה הלא דיגיטלית אני יראה לכם...
נ.ב
יובל איזה פוזות מעפנות תפסת אותי... בעיקר הפרופיל יצא מעפן, המצלמה שלך הדגישה לי את כל החצ'קונים סעמק! :) |
|
|
|
|