return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
back from the states...
View this Thread in Original format
Vortex_SA
אז ככה, למי שלא יודע, חזרתי אתמול מחודש בארה"ב... יש לי כל כך הרבה חוויות וצחוקים... ובט'רד לספר דחקות זה קשה... קיצר אז היינו בניו יורק, ניו ג'רסי, פוקיפסי, רוצ'סטר, קינגסטון, אינטרקורס...
קיצר רובם בניו יורק סטייט, האחרון בפנסילווניה, זה ניקרא
intercourse
וזה
amish country
איפה שכל האמיש גרים, קיצר לא יכולתי לעצור את עצמי, אז קניתי שלט של
i love intercourse
ותליתי מעל המיטה :)
קניתי אוזניות
v700
תקליטים ועוד שטויות... יש לי המון סיפורים אני ינסה לספר לכם כמה בטרד הזה... הנה אחד שאני זוכר עכשיו...
היינו בקגר בלילה האחרון שלנו שם
(קגר זה חבית ענקית של בירה, אמריקאים נוהגים לעשות מסיבות בית עם קגרים כאלה ולמסיבות בבית קוראים קגר בגלל זה)
קיצר אני רואה אותם משחקים איזה משחק עם כדור ובירה (כמה לא צפוי...) אני בא ושואל אותם מה הם משחקים?
הם עושים לי
were playing beer-pong, wanna join?
אז אני כזה
sure, but i dont know how to play...
אז הם עושים לי
really?!? from what part of usa are u from??
ואני כזה, מישראל, אז כולם כזה עושים, ישראל? ומתחילים לתת כיפים (שיכורים בקיצר :) ) קיצר זה נדיר בארה"ב למצוא מישהו שלא מכיר את המשחק :) או שלא מעשן חשיש (עודד שתוק)... או שלא שותה אלכוהול... או שלא שמן... וכו'...
אם יהיו לי עוד אני יריץ...
ADiSH
אז מה זה המשחק הזה בסוף??
:p
KrazyDJs
ברוך שובך שגיא..
שמחים לשמוע שנהנהת :)

:D

וואלה באמת הרבה שמנים בארה"ב...
אני זוכר בניו יורק כל מקום שהיינו...בעע..היו שמנים :)
skelz
ואלקם באק :)
Rising
שלום אחי שמח שנהנית :)
Vortex_SA
זה משחק שהולך ככה, יש שולחן ארוך, בקצה אחד מסדרים שישית כוסות במשולש ובקצה השני אותו דבר, עכשיו כל קבוצה זה שני שחקנים, כל קבוצה צריכה לצלוף לקבוצה היריבה בכוסות, בכל כוס יש קצת בירה ומפסיד מי שמורידים לו את כל הכוסות... ומשחקים את זה עם כדורי פינג פונג :)
משחק נחמד, נהייתי כל כך שיכור בלילה הזה, לא הצלחתי לעמוד, היה מצחיק :)
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by Vortex_SA
זה משחק שהולך ככה, יש שולחן ארוך, בקצה אחד מסדרים שישית כוסות במשולש ובקצה השני אותו דבר, עכשיו כל קבוצה זה שני שחקנים, כל קבוצה צריכה לצלוף לקבוצה היריבה בכוסות, בכל כוס יש קצת בירה ומפסיד מי שמורידים לו את כל הכוסות... ומשחקים את זה עם כדורי פינג פונג :)
משחק נחמד, נהייתי כל כך שיכור בלילה הזה, לא הצלחתי לעמוד, היה מצחיק :)


חחח משועממים באמריקה :)
Vortex_SA
כן, לאללה, יש גם עוד משחק...
fart tennis
שזה ממש מגעיל, הראשון שמפליץ אומר
serve
ואז אם למישהו יש נוד אז הוא מפליץ ואומר
return
ואז שוב ושוב עד שמי שאין לו מפסיד, ואם אתה חירבנת במכנס אתה אומר
net
...
Flotser
quote:
Originally posted by Vortex_SA
כן, לאללה, יש גם עוד משחק...
fart tennis
שזה ממש מגעיל, הראשון שמפליץ אומר
serve
ואז אם למישהו יש נוד אז הוא מפליץ ואומר
return
ואז שוב ושוב עד שמי שאין לו מפסיד, ואם אתה חירבנת במכנס אתה אומר
net
...


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue: :stongue: :stongue:

אין החלום שלי לטוס לאמריקה ולקנות לי מלא מינידיסקים
mz-n10
בזול ולהפליץ!!!!
YuVaL
לרגל חזרתו של שגיא לארץ... קצת תמונות

Beware 56kers!








N-Joy!
:P

Scorchio
בואנה שניכם יצורים לא נורמאליים
Vortex_SA
חחחחח
מר פיטמה מדבר...
אחי אתה כל כך על הזין שלי אחרי מה שהיה באמריקה ובאילת... יובל יודע על מה אני מדבר... כשיגיעו התמונות מהמצלמה הלא דיגיטלית אני יראה לכם...

נ.ב
יובל איזה פוזות מעפנות תפסת אותי... בעיקר הפרופיל יצא מעפן, המצלמה שלך הדגישה לי את כל החצ'קונים סעמק! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement