|
Cd' S Branden...
|
View this Thread in Original format
| Optimus Trance |
Ja, volgens mij is dit al tig keer geweesrt op t forum, maar nu nog maar een keer want ik heb nu pas een cd brander:D
Welk programma kan ik t beste gebruiken om een cd te branden????:D:D:D |
|
|
| Robvef |
| Ik zelf vind Nero het fijnste werken, maar het blijft altijd persoonlijk. |
|
|
| arno |
| nero vind ik het fijnst, dat was ook gewoon het programma dat ik erbij kreeg toen ik mijn brander kocht, maar voor cuefiles kun je beter cdrwin gebruiken. |
|
|
| New Wave |
Ik ook nero gebruik, ik proggie goed vinden.
Latorzzz |
|
|
| Miss Proximus |
| Ik gebruik gewoon easy cd creator..zat al op de PC...werkt wel goed geloof ik..zoŽn brander is sowieso errug vet..hij is met mixjes gewoon in 10 minuten klaar man! betur! :D |
|
|
| Blik |
| ik ook easy cd creator, maar voor de cd's waar ik cuefiles nodig heb gebruik ik CDR-Win |
|
|
| M5 |
mijn brander is naar de SJAAK !!!!!
arggggggggggh .....koppige ik .....had ik nu maar honderd piek meer uitgegeven voor een Plextor ....:mad: :mad: |
|
|
| moogwai |
| CDR-win voor de backuppie's ;) en die cue zooi. Nero voor de rest :) |
|
|
| TranceFool |
Ik kreeg bij mijn brander WinonCD. Ik ken die andere branprogramma's nie, maar dit is echt een supergoed programmaatje. Je kan als je cd's gaat branden het geluid stellen, je kan een editor opvragen en dan nog fade-in of fade-out invoeren, kan best zijn dat dit bij die andere proggies ook kan hoor;) Livemixen zijn echt super, ze lopen gewoon vloeiend in elkaar over, geen pauzes. Ik heb een Pentium 2 450 mhz. en het programaatje vergt aardig wat geheugen, dus je kan niet veel andere dinfen op dat moment doen. Mensen met een snellere comp schijnen hier geen last van te hebben. Ik vind het proggie iig zeer fijn:)
Latuurrzzz... |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ik kreeg bij mijn brander WinonCD. Ik ken die andere branprogramma's nie, maar dit is echt een supergoed programmaatje. Je kan als je cd's gaat branden het geluid stellen, je kan een editor opvragen en dan nog fade-in of fade-out invoeren, kan best zijn dat dit bij die andere proggies ook kan hoor;) Livemixen zijn echt super, ze lopen gewoon vloeiend in elkaar over, geen pauzes. Ik heb een Pentium 2 450 mhz. en het programaatje vergt aardig wat geheugen, dus je kan niet veel andere dinfen op dat moment doen. Mensen met een snellere comp schijnen hier geen last van te hebben. Ik vind het proggie iig zeer fijn:)
Latuurrzzz... |
Kan dus ook allemaal met Nero :p
Nero gebruik ik voor alles behalve voor mixen (met cue) dan CDR-Win
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Dj Lex |
| Ja ik gebruik Nero. Easy cd Creator is ook goed, maar Nero is net iets beter. dat cue file programma heb ik nooit gebruikt. |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Blik
ik ook easy cd creator, maar voor de cd's waar ik cuefiles nodig heb gebruik ik CDR-Win |
Helemaal mee eens, die programma's gebruik ik ook en t bevalt me erg goed!! |
|
|
|
|