|
Cd' S Branden... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
die nieuwe winoncd is dus echt de beste, ik heb al die andere ook geprobeerd, maar die lopen allemaal in de soep als met 12 x gaat fikken, dus doe mij maar winoncd, egt supervet progje, met de newe editie kan je zelfs heel makelijk divx films aanpassen.
CEQUADRAT WIN ON CD RULEZ :p :p |
|
|
| Donna |
| why geen nero voor je mixen glanis? |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
die nieuwe winoncd is dus echt de beste, ik heb al die andere ook geprobeerd, maar die lopen allemaal in de soep als met 12 x gaat fikken, dus doe mij maar winoncd, egt supervet progje, met de newe editie kan je zelfs heel makelijk divx films aanpassen.
CEQUADRAT WIN ON CD RULEZ :p :p |
Zo dat programmaatje zag ik gister toevallig bij een vriend van me en dat is idd echt een cool programma. Liedjes kan je zowat alles aan veranderen enzo. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Ik gebruik zelf NERO, die zet ook alles in een keer om van mp3 --> WAV. Dua is wel makkelijk. Ik hen ook net een nieuwe 12x --> 6 min. een CD |
|
|
| WNxHunter |
| ik wil nie eigenwijs klinken ofzo hoor, maar je brand dus echt geen wave files op je cd's, maar cda's, lijkt op elkaar maar is net ietsje anders, zelfde idee als dat je geen mpeg's op een cdi kan branden :p |
|
|
| Donna |
| Nouw je zet als je een lange mix hebt dus echt de zooi wel om in .wav he,anders heb je echt wel een vette vastloper en das wat ie bedoelt,dus stop je pik in een mierenhoop en neuk ze allemaal tegelijk ofzo *master miereneuker*:D |
|
|
| WNxHunter |
ben jij altijd zo vriendelijk? :p
en ik heb vanochtend nog judge jules live @ qontact gebrand op een 90mins cd zonder eerst over te zetten in mp3 en heb cdtje overburned zodat hele mix er op paste :) |
|
|
| DJ_Siesta |
| gaat weer lekker hier :) |
|
|
| Donna |
| nouw jij bent een stoere jonguh,like i care hoe ik ze fik als ze me auto maar uitbeuken *zugt*:rolleyes: |
|
|
| Miss Proximus |
| hmz..is dit nou echt of zijn jullie aan t dollen? ik begrijp die tongetjes (:p) nl niet..:) |
|
|
| WNxHunter |
| volgens mij mag donna mij niet zo, maar ik vind haar heeeeeeeel lief hoor :D :rolleyes: |
|
|
| Donna |
| you should!! kep een enorme bambi aard,sweet and innocent...that's me!!:D :D :D |
|
|
|
|