|
זהירות@#% רכוש צה"ל בדרך@#%
|
View this Thread in Original format
| Tarantula |
זהו!$ הגיע גם הזמן שלי
עוד פחות מ24 שעות ואני רכוש צה"ל רשמית
פפפפפאאאקקקק וכול החיים עוד היו לפני
כנראה שאני הולכת להיות חוקרת מודיעין ימית:D
לא זוכרת כברמה אומר התפקיד הזה, אבל חייל הים .. סתם סבבה:)
אתם מוזמים לתת לי כמה עצות חרונות לדרך, למרות ששמעתי כבר איזה
מליון תמיד יש משהו חדש:D
בעיקרון אני לא מתרגשת מזה יותר מידי,
רק הקטע של הזריקות, שאני בטוח הולכת להתעלף להם שם
והקטע של המקלחות המשותפות שאין לי מושג איך אני הולכת להתגבר על
הגועל נפש, בבעעעעעעעעעעע:eyespop: :eyespop:
אני רק מקווה שאני לא אפתח את הפה שלי על איזה מפקדת מצוקמקת:D :rolleyes:
טוב אז כנראה שלום ועד לסוף שבוע הבא, או סוף שבוע שאחריו...
מי יודע
תחזיקו לי המון אצבעות, ותשלחו לי המון אנרגיות
בתודה אלונושקה:tongue2
למה, אני יותר מידי מפונקת בשביל הצבא הזה..:rolleyes:
:tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2
אני עוד אחזור
ממווואאחחחאאאחחחאאא
ביי
:crazy: :p :crazy: |
|
|
| ngl |
| שיהיה לך הצבא הכי קל בעולם |
|
|
| Scorchio |
| המקלחות פשוט תלכי להתקלח אחרונה.... |
|
|
| NyKoN |
יאללה ביג דיל... זה לא כאילו הבנות שבמקלחות לא ראו מה שיש לך כבר
מקסימום לכי עם בגד ים או משהו
בהצלחה בצבא ואל תדאגי.. את תסתגלי מהר
אם תהיי ג'ובניקית אמיתית אז לא תצטרכי לסבול הרבה |
|
|
| Sm0keMachine |
אההה הגיע היום אה?
חח מה אמרו בעבודה על זה שלא אמרת להם שאת מתגייסת?
בקשר למקלחות יש הרבה בנות שמתקלחות עם בגד ים
(אני בדקתי את זה :D)
ואם תחזרי הביתה כל יום כשתהיי בסדיר אז תוכלי להתקלח בבית! :eyes:
בקשר לזריקה..בבקום יעשו לך זריקה מזה מפחידה..ידקרו אותך באצבע מתחת לציפורן זה בטח יעשה לך סחרחורת..
.....אני רק רוצה להכין אותך למה שתראי:D
סתם חפיף! תוך פחות משניה זה עובר!:gsmile:
אם תהיי במחנה 80 ותפקד עלייך מכי"ת בלונדינית בשם סיוון אז נפלת טוב, היא ידידה שלי:D
ואל תתרגשי מהמכי"ם בטירונות! הם סתם לוזרים:D
(...חוץ מסיוון:gsmile: )
בקיצור בהצלחהההההה ואל תשכחי אותנו (אותי במיוחד):happy2: |
|
|
| AnthemFreak |
אלונה שיהיה בהצלחה וגיוס קל
ובקשר למקלחות חפיף כאילו מה
:) |
|
|
| H.A. |
בהצלחה
שיהיה לך גיוס ושירות קל
*ובקשר למקלחת:
1.מה כבר יש לך שאין לבנות האחרון שהן לא ראו???
---> אין במה להתבייש
2. סביר להניח שתיהי כ"כ מותשת אז זה כבר לא ישנה לך, - מי רואה, מה רואה וכו' :D |
|
|
| skelz |
שיהיה בהצלחה!
אני מאחל לך שירות קל ו.. נעים
(חחח מזה..)
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| eXeTik |
מה נתפסתם על המקלחות?! יהיה בסדר ילדונת
אין לך (הרבה) מה לדדאוג ;)
רק אל תפילי את הסבון במקלחות... הבנות החרמניות האלה בטירונות- אלוהים יודע למה הן מסוגלות :stongue:
סתם סתם... יהיה בסדר- ומהבסיסים שהייתי בחיל הים אני אומר לך מראש שאין לך מה לדאוג...
גיוס קל ונעים- אל תשכחי לחזור אלינו |
|
|
| Sniper |
אלנוששששששששששש כפרה עלייך:]
גיוס נעים מקווה שתיהי איתי במחנה שמונים!!!:]
וסוף סוף יצא לי לראות אותך
ד"א ירון
סיוון הזאת איך היא ניראת?
יש מצב שהיא המכית שלי
ה' יקח אותה@!!@#$
היא משחקת אותה ככ קשוחה
מינימום טירונות 07
כולם שונאים אותה שם |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Sniper
אלנוששששששששששש כפרה עלייך:]
גיוס נעים מקווה שתיהי איתי במחנה שמונים!!!:]
וסוף סוף יצא לי לראות אותך
ד"א ירון
סיוון הזאת איך היא ניראת?
יש מצב שהיא המכית שלי
ה' יקח אותה@!!@#$
היא משחקת אותה ככ קשוחה
מינימום טירונות 07
כולם שונאים אותה שם |
להה היא בחורה חמודה לאללה..
אולי היא משחקת אותה בגלל שהיא שונאת ערסים ואני מניח שיש לכם ערסים שם:D
תתאר לי איך נראית המ"כית שלך? |
|
|
| KrazyDJs |
ביי אלונהההה
גיוס קללל
בהצלחה...תהני...
ואל תשכחי לחזור..מדי פעם...
:D |
|
|
|
|