return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 
30 minuter till Mysteryland (pg. 3)
View this Thread in Original format
zamson
hey kenny o steve, kul att ni hade roligt på resan!! nästa år får man ju själv dra på nån sån där festival - verkar skitkul!
mindshooter
quote:
Originally posted by JayBee
Jag lider med dig angående ljud nivån :(

får man fråga varför du inte körde med eld?

kul att ni är tillbaka :)


fanns inte tillstånd tyvärr :\

Tycker det är underligt....utomhusfestivalen om något borde kunna ha det....
Vizay
ni kan räkna med att jag hänger på nästa år då jag äntligen har åldern inne....kommer fan bli mitt dyraste år nånsin :D
St_Andrew
jag måste typ vinna på lotto tills nästa år, finns hur mkt som helst jag måste gå på ju! hänger lungt på er om ni ska nånstans (o nej jag drar mig inte ur i sista sekunden =)) nästa år!
ScuL
quote:
Originally posted by mindshooter
Vill tacka dig än en gång mannen för att du ställde upp så jävla fett och lånade ut din vind till mig och Steve!!! Fan alltså, folk man inte ens känner kommer från ett annat land och sover över. Vi blev behandlade som kungar med frukost och skjuts till matställen. We owe you one!!! :) Du vet var du kan sova när du kommer upp och jag hoppas verkligen att du gör det!


Vore verkligt schysst om jag kunde resa uppe en gång och festa i Svenska landet ;) Vi ska se om hur det går. Jag vill kanske till The Lab, bara för att se hur det är. Malmö är närmare än Sthlm med bilen.
Och just nu försöker jag också att få ett ex-jobb i Linköping, nästa år. Hoppas att det funkar så blir jag nästan riktigt Svenskt ;)

Och Steve... Jag väntar på din report och bilder ;)
SteveTranz4ever
Detta är ett spam för att få min party rapport överst på sida 3 :thepirate
SteveTranz4ever
Ja här kommer ett försök till en egen party-report...


Det hela började reda på torsdagen då 15.00 när jag ringde verkstaden och fick reda på att bilen faktiskt var klar & lagad efter stöldförsöket jag hade i sommras... skönt.
Det känndes tungt att köra efter att ha jobbat en hel dag men jag hade ju 3 dårar med i bilen och vi stannade till i Danmark alldeles innan färjan till tyskland för att sova...

I bästa möjliga mån försökte vi ordna så alla kunde ligga & sova så bra som möjligt i bilen men det var bara Leo som inte hade nån plats... Han fick den brilljanta idén att vi stuvar om all packning så kan han sova i bakluckan... :eyes: Vi gick alla å la oss och vi börja skratta gott åt Leo som låg i bakluckan, när vi sen hörde hur han försökte prata med oss så brast det helt och vi alla tjöt av skratt... ni kan ju tänka er hur det lät, tänkt er bara hur Kenny i South Park låter... vi var nära att dö efter 10 minuters intensivt skrattande och fick återfall vid blotta tanken på vart han var... om och om igen hörde vi han mummla "Jag har fan bästa platsen i bilen"... Vi var oroliga hur han skulle få luft men han sa det var lugnt, han fick igenom nåt finger nånstans :p





Efter ett par timmars sömn var det upp tidigt för att ta färjan






Saker som gjorde resan ner mindre jobbig var ju dom små sakerna som hände... tex. När jag gjorde misstaget att köpa Tysk mjölk... de smaka inte bra kan jag lova... men vi skratta "gott"





Eller när pöjkarna vid min sida skulle ta av skorna och dom lukta avlopp... dags att vädra.... ännu en skratt attack *Kenny vinkar till alla bilar vi kör om*





Väl framme drog jag och Kenny till Cyberdog




Efter det åkte vi hem till Scul (Martijn) och hans föräldrar som verkligen var trevliga, vi satt uppe en bra stund och prata om allt möjligt... Sen visade dom oss till toppsviten (möblerad, omgjord vind)
SUPER TACK till dig och dina föräldrar Scul

På lördagen var det upp tidigt för att äntligen dra på det vi kommit för... men det regnade å verkade allmänt grått å trist...

När vi närmar oss Haarlemmermeer verkar det dock skina upp... Vi hade så super bra väder hela dagen !!!!



Scul i baksätet


Det tackar vi för :D



Vad som sen hände inne på Mystery Land har dom andra berättat bra så de orkar jag inte göra lika mycke...

Otroligt mäktigt område... hoppas verkligen mina bilder blir bra, jag träffade även upp en snubbe jag lärde känna efter Trance Energy och i slutet av veckan ska jag få ta del av hans bilder från hans APS kamera han smugglade in...


Efter det hela var vi alla mörbulltade... men klart nöjda !!!




Till hemresan såg vi till att koppla in lap-toppen till trance-mobilens stereo så alla effekter i Simpson kom till sin rätt


Färjan på väg hem




Just fan... vi träffa ju "Ferry" Skorsten på väg hem
http://medlem.spray.se/djstevie/kenny&ferry.jpg

:toothless :toothless :toothless... Sorry... efter en så jobbig helg blir man som man blir om man heter Steve...

13 timmar & 50 minuter senare var vi hemma igen (snittade runt 160 på autobahn och 140 i övrigt)

Totalt brände man väl 2000 med allt...

Jag ska inom kort klippa ihop nåt sköjj av det jag har på film, bara resan ner å så typ... ville så gärna ha med kameran in men icke sa nicke...

Tack för allt Scul... kom snart till Sverige :)

De va de de... // Steve


ps. de lukta fan skit genom hela tyskland... vad äter folk för att bli så ruttna i magen där :p ds.
SteveTranz4ever
Nu har det kommit bilder på ID & Ts hemsida




[edit] Ser nu att mitt huvve e med på en bild i galleri 5, tredje raden i mitten... :) på rad 5 till höger är vi med... Jag, Kenny & Scul + Sculs polare :D Ska se om det är fler :p
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Just fan... vi träffa ju "Ferry" Skorsten på väg hem
http://medlem.spray.se/djstevie/kenny&ferry.jpg




hehehehehehe :haha :haha: vilken ära kenny ;)
Glorie
hehe..vilken kul berättelse.. me bilder och allt... Soft!!

Färry Skorsten!?!?!?! :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
hohohohoho... va bra.. vem kläckte den briljanta idéen? :D

på tal om cyberdog.. ahhh, ni hitta dit :) den e lite off-shoppinggatan så att säga... synd att de inte finns så mycke tjejkläder där :)

ScuL
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Nu har det kommit bilder på ID & Ts hemsida

[edit] Ser nu att mitt huvve e med på en bild i galleri 5, tredje raden i mitten... :) på rad 5 till höger är vi med... Jag, Kenny & Scul + Sculs polare :D Ska se om det är fler :p


hmm jag ser bara oss tre, vart är Kenny? :eek:

mindshooter
quote:
Originally posted by Glorie
hehe..vilken kul berättelse.. me bilder och allt... Soft!!

Färry Skorsten!?!?!?! :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
hohohohoho... va bra.. vem kläckte den briljanta idéen? :D

på tal om cyberdog.. ahhh, ni hitta dit :) den e lite off-shoppinggatan så att säga... synd att de inte finns så mycke tjejkläder där :)


Det var stefan med sin humor som tog hem det skämtet :p

Tyckte cyberdog hade mest tjejkläder...eller för killar med tight smak :p Lite dåligt sortiment i amsterdam jämfört med Camden dock... men dom enda byxorna jag verkligen ville ha visade sig i slutändan vara Girls Proton Pants... spelar inte mig nån roll...förstår inte hur dom kunnat vara det egentligen...inte tighta på något sätt. Snarare tvärtom :)


Här är vi hela gänget :) Se om ni kan hitta oss
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement