|
30 minuter till Mysteryland (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| dj_hysterix |
hahahha:D fett skön story
FERRY SKORSTEN :stongue: :stongue: :stongue: :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Här är vi hela gänget :) Se om ni kan hitta oss |
klart man hittar er på direkten....
längst ner till vänster typ :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag har hitta massor med bilder... hitta dessa sidor via Holland forumet
Site 1
Site 2
Site 3
Site 4



Tyvärr e min dator ad just nu så jag kan inte göra "spara bild som" annars hade jag sparat alla å zippat ner dom å lagt på FTPn... |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Nice med bilder!
www.kuuk.org.. hehehehe |
haha garva oxå åt det...
Q-Dance var lätt den feeeeeeeeeeeeetaste av dom feeeeeeeeetaste scenerna där...hoppas det kommer en _ordentlig_ bild på den scenen nattetid snart.... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by ScuL
kolla filmorna på www.kuuk.org
|
intressant adress iaf :D |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by reveal
intressant adress iaf :D |
jag tycket att kuuk är hans familjnam :)
(inte ovanligt i Holland) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by ScuL
jag tycket att kuuk är hans familjnam :)
(inte ovanligt i Holland) |
stackars människor :p du vet vad "kuk" är på svenska antar jag :disbelief |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by reveal
stackars människor :p du vet vad "kuk" är på svenska antar jag :disbelief |
vi har flera ord som är likadant. till exempel kex heter 'koek' på holländska, som uttalas precis som kuk.
det e alltid liten konstigt när mitt mor frågar om jag vill ha 'koek' när vi står i en svenskt supermarknad :D :D |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by ScuL
vi har flera ord som är likadant. till exempel kex heter 'koek' på holländska, som uttalas precis som kuk.
det e alltid liten konstigt när mitt mor frågar om jag vill ha 'koek' när vi står i en svenskt supermarknad :D :D |
lewl...haha:haha: :D
Tur att ni så ofta är i svenska supermarkets då ;):clown: |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
lewl...haha:haha: :D
Tur att ni så ofta är i svenska supermarkets då ;):clown: |
typ 2 ggr / år. (en gång i sommaren, och en i våren (skidåkning)) |
|
|
|
|