return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 
30 minuter till Mysteryland (pg. 4)
View this Thread in Original format
dj_hysterix
hahahha:D fett skön story

FERRY SKORSTEN :stongue: :stongue: :stongue: :D
dbl
quote:
Originally posted by mindshooter


Här är vi hela gänget :) Se om ni kan hitta oss


klart man hittar er på direkten....




längst ner till vänster typ :)
SteveTranz4ever
Jag har hitta massor med bilder... hitta dessa sidor via Holland forumet

Site 1
Site 2
Site 3
Site 4









Tyvärr e min dator ad just nu så jag kan inte göra "spara bild som" annars hade jag sparat alla å zippat ner dom å lagt på FTPn...
St_Andrew
Nice med bilder!

www.kuuk.org.. hehehehe
mindshooter
quote:
Originally posted by St_Andrew
Nice med bilder!

www.kuuk.org.. hehehehe

haha garva oxå åt det...

Q-Dance var lätt den feeeeeeeeeeeeetaste av dom feeeeeeeeetaste scenerna där...hoppas det kommer en _ordentlig_ bild på den scenen nattetid snart....
ScuL
kolla filmorna på www.kuuk.org

fett häftigt!! :D

-edit-

jag har 'overdubbed' en av de filmerna (MVI_1968) med riktigt audio :)
här är det:
Ard & Jorn - 16 (Live at Q-Dance stage / Mysteryland Floriade 23.08.03)

[högerklicka för nedladdning (typ 10MB)]
reveal
quote:
Originally posted by ScuL
kolla filmorna på www.kuuk.org



intressant adress iaf :D
ScuL
quote:
Originally posted by reveal
intressant adress iaf :D


jag tycket att kuuk är hans familjnam :)
(inte ovanligt i Holland)
reveal
quote:
Originally posted by ScuL
jag tycket att kuuk är hans familjnam :)
(inte ovanligt i Holland)


stackars människor :p du vet vad "kuk" är på svenska antar jag :disbelief
ScuL
quote:
Originally posted by reveal
stackars människor :p du vet vad "kuk" är på svenska antar jag :disbelief


vi har flera ord som är likadant. till exempel kex heter 'koek' på holländska, som uttalas precis som kuk.
det e alltid liten konstigt när mitt mor frågar om jag vill ha 'koek' när vi står i en svenskt supermarknad :D :D

SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by ScuL
vi har flera ord som är likadant. till exempel kex heter 'koek' på holländska, som uttalas precis som kuk.
det e alltid liten konstigt när mitt mor frågar om jag vill ha 'koek' när vi står i en svenskt supermarknad :D :D


lewl...haha:haha: :D
Tur att ni så ofta är i svenska supermarkets då ;):clown:
ScuL
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
lewl...haha:haha: :D
Tur att ni så ofta är i svenska supermarkets då ;):clown:


typ 2 ggr / år. (en gång i sommaren, och en i våren (skidåkning))
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement