|
Etherfrequentie veiling
|
View this Thread in Original format
| Empathy |
Die gaat door. Kunnen we straks radio 538 ook shaken zeker...:(
man, krijgen we straks zeker alleen "kwaliteitszenders" |
|
|
| Blik |
Skyradio en zo, gadverdamme, Skyradio heeft helemaal geen kosten aan radio-jockies en zo, draaien gewoon een bandje en hebben toch veel luisteraars............
KNKH!!!!
ik hoop dat ID&T met geld gaat smijten zodat ze een frequentie winnen |
|
|
| Empathy |
| Ik denk dat je dat nu wel kunt gaan vergeten....helaas... |
|
|
| basvh |
of we krijgen kwaliteits zenders als arrow classic rock radio,:mad:
ja laten we hopen dat id&t een goede frequentie krijgt, kunnen we overal genieten van dance music |
|
|
| arno |
| ik zit niet echt op kwaliteits zenders te wachten, dan maar hopen dat id&t een beetje gaat investeren ja. Maar ik luister toch niet zo vaak naar de radio.... |
|
|
| Empathy |
| Tsja, maar 538 heeft altijd wel koele mixen op zaterdag avond. 'k hoop maar zij een beetje gaan investeren.. |
|
|
| New Wave |
| De Radio van tegenwoordig is echt bagger, alleen maar troep wordt er gedraaid......radio 538 is op zaterdag nog wel eens leuk...maar de rest...yakkie....... |
|
|
| -=WVG=- |
| Als Radio Mexico maar blijft...:p |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Als Radio Mexico maar blijft...:p |
ach man, hou je kop!!!!! heb dat kutstation vandaag weer de hele dag gehoord!!!!! Carnavalmuziek is leuk als het carnaval is, maar niet in de zomer:mad: :mad: en dan komt er ook nog Frans Bauer doorheen
aaaaaaahhhhhh |
|
|
| New Wave |
| Draaien ze daar ook Wienerslager-muziek? :D |
|
|
| Henkie_henk |
| 2e kamer was het er niet helemaal mee eens.. een of andere henkie wilde het er gewoon doorheenramme.. (die veiling) |
|
|
| New Wave |
| Ik snap niets van die ***ambtenaren....las het vandaag in de Spits.........Die gasten lopen te kutten...hopeloze mensen zijn het............ |
|
|
|
|