return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Etherfrequentie veiling
View this Thread in Original format
Empathy
Die gaat door. Kunnen we straks radio 538 ook shaken zeker...:(
man, krijgen we straks zeker alleen "kwaliteitszenders"
Blik
Skyradio en zo, gadverdamme, Skyradio heeft helemaal geen kosten aan radio-jockies en zo, draaien gewoon een bandje en hebben toch veel luisteraars............

KNKH!!!!

ik hoop dat ID&T met geld gaat smijten zodat ze een frequentie winnen
Empathy
Ik denk dat je dat nu wel kunt gaan vergeten....helaas...
basvh
of we krijgen kwaliteits zenders als arrow classic rock radio,:mad:

ja laten we hopen dat id&t een goede frequentie krijgt, kunnen we overal genieten van dance music
arno
ik zit niet echt op kwaliteits zenders te wachten, dan maar hopen dat id&t een beetje gaat investeren ja. Maar ik luister toch niet zo vaak naar de radio....
Empathy
Tsja, maar 538 heeft altijd wel koele mixen op zaterdag avond. 'k hoop maar zij een beetje gaan investeren..
New Wave
De Radio van tegenwoordig is echt bagger, alleen maar troep wordt er gedraaid......radio 538 is op zaterdag nog wel eens leuk...maar de rest...yakkie.......
-=WVG=-
Als Radio Mexico maar blijft...:p
Blik
quote:
Originally posted by -=WVG=-
Als Radio Mexico maar blijft...:p

ach man, hou je kop!!!!! heb dat kutstation vandaag weer de hele dag gehoord!!!!! Carnavalmuziek is leuk als het carnaval is, maar niet in de zomer:mad: :mad: en dan komt er ook nog Frans Bauer doorheen

aaaaaaahhhhhh
New Wave
Draaien ze daar ook Wienerslager-muziek? :D

Henkie_henk
2e kamer was het er niet helemaal mee eens.. een of andere henkie wilde het er gewoon doorheenramme.. (die veiling)
New Wave
Ik snap niets van die ***ambtenaren....las het vandaag in de Spits.........Die gasten lopen te kutten...hopeloze mensen zijn het............
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement