|
ALLA skriver EN gång i denna tråden (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
men skriv inge intressant bara för då känns det jobbigt att ha svarat redan :p |
Word!!!!
reveal, (master of swedish language):D:):p
E det inte ett ytterst litet grammatiskt fel i ditt topicnamn? iom att de e två bestämningar? Eller, så kanske ja har fel! :) Känns som ja lika gärna kan vara ute & cykla nu :crazy::stongue: hehe |
|
|
| Smekbar |
| weeeee har precis flyttat :) |
|
|
| Vizay |
rosor e röda, violer e blå...
jag har kaniner som hoppar på min tå...eller nått... :p |
|
|
| zamson |
| fan komme rju inte på nå kul o skriva......... :whip: |
|
|
| dbl |
| HA HA HA HA kul??? knappast |
|
|
| sipowitz |
| EN gång i denna tråden |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Hemma! :) |
Samma här... :gsmile: |
|
|
| impulze |
| Shooooordah! :D välkomna hem steve o mind era slitvargar ;) |
|
|
|
|