|
ALLA skriver EN gång i denna tråden (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Kraith |
| Jag tror inte alla kommer svara, så tråden är kanske lite meningslös. :) |
|
|
| teski |
Teski is in da house..
Och jag tycker denna tråd var lite onödig.. men men.. :D
Hoppas den kommer te användning ngn dag? Eller ngt ;) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by teski
Teski is in da house..
Och jag tycker denna tråd var lite onödig.. men men.. :D
Hoppas den kommer te användning ngn dag? Eller ngt ;) |
Den är skapad för att se hur många som är aktiva :) är inte onödigt..kul att veta juuuheeeeee :)
Har tagit bort mitt gamla inlägg så ingen tror att jag gjorde dubbelt nu :p |
|
|
| Amnezia |
  |
|
|
| SWE_TRANCE |
| jodå, jag är kvar... ;) |
|
|
| 2bias |
| Kanske vore på tiden att fixa till lite krimskrams runt mina posts oxå så dom blir mer iögonfallande :) |
|
|
|
|