return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
waar blijven wij, Vlamingen? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Blik
quote:
Originally posted by Dj Lex


Wie en wat hebben jullie? Blik wil je het vertalen jij kan dat zo goed.


sorry, dit gaat ook boven MIJN petje..........:D
Gloomy
Cyrax, nice voor jou, maar als dat nu nog es kampioen van eerste klasse was...maar nee, van tweede dan nog. Het niveau van eerste klasse is in België zo al bedroevend, behalve dan Anderlecht (dat PSV er lekker uitgekelde in de Champions League) en Club Brugge. Daar ben ik echt wel jarloers van, van andere landen, ja zelfs Holland, dat het niveau daar stukken hoger ligt. Wij hebben ook de kans niet om uit te groeien tot een waardige competitie, we kunnen onze spelers niet houden :( Bob...beste Bob...we missen je! :)

DjDark: Gent, zeg wel teeeeeeee zalig. Vanavond lekker es nog es een nachtje Overpoort (weet je wel, zomernacht der studenten). Voor allen wie Gent compleet onbekend is: Gent is dé studentenstad van België. Naast het naar school gaan, is er maar 1 place to be: de Overpoort !!!!!! (check it out: www.overpoort.be)
JdDark
quote:
Originally posted by Gloomy
DjDark



waaaaaaaaaaaaaaaaaat?
Gloomy
quote:
Originally posted by JdDark


waaaaaaaaaaaaaaaaaat?


hmmmm, in het land van de typfouten is Gloomy koning! Dus ja, koning Tiepfout heeft weer al es zijn macht bewezen door ene JdDark morele schade toe te brengen: jawel, de koning zei DJDark ipv JdDark! Zelfs mijn kleine teen heeft spijt van deze ongelukkige vergissing en vraagt om 'vergiffenis'. (tot 7 x 70 maal...en dit als een rasechte atheïst, stel je voor lol).

Mja, nu voelk velen al denken...in het land van de zeveraars....jajajajaja, tmoet er niet altijd even serieus aan toe te gaan, niet ?
Blik
quote:
Originally posted by Gloomy


hmmmm, in het land van de typfouten is Gloomy koning! Dus ja, koning Tiepfout heeft weer al es zijn macht bewezen door ene JdDark morele schade toe te brengen: jawel, de koning zei DJDark ipv JdDark! Zelfs mijn kleine teen heeft spijt van deze ongelukkige vergissing en vraagt om 'vergiffenis'. (tot 7 x 70 maal...en dit als een rasechte atheïst, stel je voor lol).

Mja, nu voelk velen al denken...in het land van de zeveraars....jajajajaja, tmoet er niet altijd even serieus aan toe te gaan, niet ?


hehe, dies goed..............LOL:D:D
raoel
quote:
Originally posted by Gloomy
Het niveau van eerste klasse is in België zo al bedroevend, behalve dan Anderlecht (dat PSV er lekker uitgekelde in de Champions League) en Club Brugge.


En daar was ik helemaal niet blij mee :mad::( :mad:

Maar lommel is wel cool.
Ik ben daar twee jaar geleden (ofzo) een keer naar een wedstrijd weeste kijken. Flink zat / lommel verloor uiteraard / maar de sfeer was er wel :D

En ja dat glommy zoveel typ fouten maakt bewijst nogmaals dat de belgen bij 10 voor taal altijd geluk hebben en dat wij de NL-ers toch beter zijn. Maar vooruit belgen zijn wel best gezellig.
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Gloomy
Bob...beste Bob...we missen je!

Haha, Bobby Superbellug !

quote:
Originally posted by Gloomy
Mja, nu voelk velen al denken...in het land van de zeveraars....jajajajaja, tmoet er niet altijd even serieus aan toe te gaan, niet ?

haha, volstrekt mee eens...Jij zorgt in deze Belgische thread toch wel voor wat vermaak m'n jongen :)
cyberia
quote:
Originally posted by raoel


En ja dat glommy zoveel typ fouten maakt bewijst nogmaals dat de belgen bij 10 voor taal altijd geluk hebben en dat wij de NL-ers toch beter zijn. Maar vooruit belgen zijn wel best gezellig.

hehe lol tuurlijk jullie NL-ers zijn beter zeker na u klein tijpfoutje:D:p

en ja belgië is een wipplank voor voetbalspelers,spijtig
Gloomy
ah niet getreurd, wij hebben momenteel goed vrouwentennis dus ja, is ook al iets. Niet dat het nu schatjes zijn zoals Kournikova en Hingis, maar ah ja, zolang we niet moeten zitten gapen op Meneer Davenport is alles ok.
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Gloomy
ah niet getreurd, wij hebben momenteel goed vrouwentennis dus ja, is ook al iets. Niet dat het nu schatjes zijn zoals Kournikova en Hingis, maar ah ja, zolang we niet moeten zitten gapen op Meneer Davenport is alles ok.


haha, het gaat idd goed op het moment...
Ennn Uhm Kim Clijsters is nog wel om aan te zien...:)
Bij ons Nederlanders gaat het vooral goed met Formule-1, Josjuuh!! :p

Dj Lex
quote:
Originally posted by -=WVG=-


haha, het gaat idd goed op het moment...
Ennn Uhm Kim Clijsters is nog wel om aan te zien...:)
Bij ons Nederlanders gaat het vooral goed met Formule-1, Josjuuh!! :p


Haha idd, maar het is jammer dat ie in zo'n slechte auto zit. En die Clijsters vind ik dus echt niet knap he. Ja knapper dan Henin, maar ja dan noem je ook iemand.
Gloomy
Jos verdient eigenlijk best wel een beter zitje dan bij Arrows. Nu ja, hij heeft al mooie dingen laten zien dit jaar. Straks effe de kwalificaties gaan bekijken van de Franse GP. Hopelijk kan Villeneuve iets forceren (ja, ok, ik ben dus een fan van Villeneuve).
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement