|
waar blijven wij, Vlamingen?
|
View this Thread in Original format
| Gloomy |
In feite vraag ik me al een tijdje af, waar blijven de Vlamingen hier op tranceaddict? Al is ons landje dan klein, toch betekent het iets op dance gebied! Kijk maar naar onze Yves Deruyter en onze discotheken! Ok, wij hebben geen Tiësto en Ferry Corsten :(
We hebben er trouwens dit jaar een leuk festival bijgekregen, nl House Torhout waar ene Tiësto zal aanwezig zijn!
Dus, laat jullie horen Vlamingen! |
|
|
| Blik |
ze zijn er wel hoor, JdDark en Cyberia zijn de bekendste, hebt er nog wel een paar maar die zijn niet noemenswaardig (j/k:D)
ze posten hier niet zoveel in dit forum, ik denk omdat het eigenlijk een Holland Forum is ofzo |
|
|
| -=WVG=- |
Hehe...
We hebben wel een paar Belgen hoor...
Cyberia, JdDark, en nog n paar...
Ik weet niet of het "Vlamingen" of "Walen" zijn, daar hou ik me niet mee bezig |
|
|
| Gloomy |
Zullen wel Vlamingen zijn (hoopk toch). Nie dat ik rechts van ideeën ben, maar Walen zijn mij toch maar een hoopje boertjes :) Maar wie weet zijn een van die gasten Waal en zal mijn idee veranderen...mja, lid zijn van tranceaddict bepaalt veel...Eigenlijk leuk om te plaatsen op 'When do you know u're a TA?'.
Greettttzzzzzz |
|
|
| Blik |
| cyb en JdDark zijn 100% zeker Vlamingen, ze kunnen namelijk nederlands, en die stomme franstaligen weigeren een andere taal te spreken |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Gloomy
Zullen wel Vlamingen zijn (hoopk toch). Nie dat ik rechts van ideeën ben, maar Walen zijn mij toch maar een hoopje boertjes :) Maar wie weet zijn een van die gasten Waal en zal mijn idee veranderen...mja, lid zijn van tranceaddict bepaalt veel...Eigenlijk leuk om te plaatsen op 'When do you know u're a TA?'.
Greettttzzzzzz |
haha lol een hoopje boertjes...
We hebben eens een keer op school bij geschiedenis een hoofdstuk gehad over de relatie tussen jullie Vlamingen en Walen...Het gaat er soms hard aan toe :p |
|
|
| Gloomy |
WVG, lees dit dan maar es:
In de Walen kennen ze toch enkel maar van die muziek van 'Je t'aime' en alles is gezegd. Zo van die honingachtige franstalige 60+ muziek, die de waalse jeugd als stimulans gebruikt om ooit maar 1 keer in hun leven klaar te komen. Voor de rest zijn het droge zeemvellen die beter es een bezoekje zouden komen brengen in vlaanderen. Alhoewel, beter niet eignlijk, zou hetzelfde effect geven als een oermens die vandaag de dag zou rondhuppelen op een vette techno fuif :)
Ok voor zover is mijn woede over walen uitgewerkt. Terug genieten van de Tiësto mix die momenteel uit mijn speakers aant het daveren is :) |
|
|
| raoel |
Het is waar dat er in bels veel goeie discotheken zijn!!!
Maar ze zijn vaak ook zo bekend tegenover de nederlandse omdat ze zo lang open mogen zijn terwijl ze in NL al vroeg dicht moeten.
Verder komt er niet veel goeds uit bels (just kiddin) behalve
LUC-CIE NILIS !!!!!!
Nee hoor begie is wel tof. Daar draaien ze tenminste harde muziek en er komen veel goede producties vandaan.
Maar ja dit blijft het "holland forum" maar wat mij betreft zijn de vlamingen ook wel welkom. |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Gloomy
WVG, lees dit dan maar es:
In de Walen kennen ze toch enkel maar van die muziek van 'Je t'aime' en alles is gezegd. Zo van die honingachtige franstalige 60+ muziek, die de waalse jeugd als stimulans gebruikt om ooit maar 1 keer in hun leven klaar te komen. Voor de rest zijn het droge zeemvellen die beter es een bezoekje zouden komen brengen in vlaanderen. Alhoewel, beter niet eignlijk, zou hetzelfde effect geven als een oermens die vandaag de dag zou rondhuppelen op een vette techno fuif :)
Ok voor zover is mijn woede over walen uitgewerkt. Terug genieten van de Tiësto mix die momenteel uit mijn speakers aant het daveren is :) | Mooi stukje ja :)
"Droge Zeemvellen" hoe kom je erop?? :p |
|
|
| Gloomy |
| Van goeie discotheken gesproken...Hollanders, allen welkom op de opening van Zillion Beach 2001 in Oostende! Zal er echt wel weer vet aan toe gaan :). Lekkere kippen, hete poezen....me like it! En natuurlijk knallers van mixes!!!! |
|
|
| cyberia |
hehezegt Gloomy waarda de ciotyparade in Luik gehouden werd lol
ik laat hier dus efkes mijn stem horen ma eigelijk zen ik ne Brusseleir hehe :D
hela hela snotneus ik laat mij ni genoeg horen
hehe lol Blik de ander zijn niet noemenswaardig thanx m8,ik zen het wel whiiiiii:D:D:D
ma over die Walen ist meer olivier gosseries,daft punk en armand van helden-style toch e paar disco'kes zoals la doudingue en H2O |
|
|
| Gloomy |
| ok ja, hier dus mijn nederigste excuses dak de Nederlandstalige Brusseleirs vergeten zijn! Maar beste Cyb, toegegeven, Vlaanderen is toch tbeste deel van België? Ok ooit was er es innercity Brussels. Naar mijn mening 1 commerciële kots. Zelfs mijn kots toen ik een combinatie van 10 pinten en evenveel vodka oranges binnen had zag er nog beter uit! |
|
|
|
|